چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن

0

تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن برای چه کسانی انجام میشود و چرا؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زندگی یک زن با فراز و نشیب های زیادی همراه است. بدن او در دوره های مختلف زندگی دستخوش تغییرات عظیمی می شود و همین مسئله بر کیفیت زندگی یک زن اثرگذار است.

یکی از اصلی ترین چیزهایی که هر زنی را بعد از زایمان آزار می دهد، بحث زیبایی لابیا است. اگر کنجکاو هستید که در این مورد بیشتر بدانید، توصیه می کنیم که ادامه ی این مقاله از وبسایت زیبان را از دست ندهید.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی خانم ها چیست؟

تزریق چربی به طور کلی، روشی است که سال هاست اثرگذاری و بی خطر بودن خود را ثابت کرده است. برای بازگردادن شکل پُری و نرمی بدن از تزریق چربی استفاده می شود.

اما در مورد تزریق چربی به واژن باید بگوییم که نواحی لابیا در زنانی که کاهش وزن شدید یا چربی کم در بدنشان دارد، ممکن است که صاف و بدفرم شود. از آن جایی که این صاف شدن لابیا، به خاطر کاهش چربی بدن است، طبیعی است که برای حل آن از تزریق چربی استفاده شود.

به مرور زمان و افزایش سن هم ممکن است معضل به وجود بیاید و خیلی از زنان زیبایی سابق واژن و لابیای خود را از دست بدهند.

دوره های آموزش آنلاین 30 - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن
تزریق چربی به واژن

مزایای لابیا اینجکشن            

زمانی که تصمیم به انجام تزریق چربی به واژن را می گیرید، باید بدانید که دو هدف و مزیت مهم را تارگت می کنید:

  • لذت جنسی زنانه: زمانی که یک زن تصمیم به انجام این پروسیجر می گیرد، چربی های از بدن او برداشته و به لابیا تزریق می شود تا حجم قبلی خود را بازگرداند و به این ترتیب احساس لذت جنسی را به او اعطا کند.

شما می توانید دوره رازهای معاشقه و کشف دوباره لذت را در اینجا بخوانید.

  • درمان های مکمل: بعد از این که بارداری و زایمان به اتمام رسید، می توانید این تزریق چربی را انجام بدهید و اولین گام از پروسه ی جوانسازی واژن را بردارید.

تزریق چربی به لابیا چگونه انجام می شود؟

برای انجام این پروسیجر، از چربی تمیز و فرآوری شده استفاده می شود. این چربی را به یک لایه زیر پوست لابیا جای گذاری می کنند و برای انجام آن از روش های تخصصی استفاده می شود.

حین انجام این عمل از بیهوشی محلی استفاده می شود تا کنترل بیشتری روی جراحی و امنیت درمان داشته باشند. اما به هرحال نگران نباشید، این درمان کاملا بدون درد است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای این که این درمان را انجام دهید، لازم نیست که حتما منبع چربی خیلی زیادی داشته باشید.در ضمن می توانید تزریق چربی به واژن را در حین جراحی های بزرگ تری مثل لیپوساکشن یا تزریق چربی به دیگر نواحی بدن نیز انجام بدهید.

بهترین دکتر برای تزریق چربی به واژن

زمانی که صحبت از تزریق چربی به واژن می شود، هیچ یک از نکات گفته شده به اندازه ی انتخاب متخصص و پزشک مناسب مهم نیستند.

دوره های آموزش آنلاین 31 - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن

خب بیشتر بانوان ترجیح می دهند از پزشکان زیبایی زن برای انجام این پروسیجر استفاده کنند. اما صرف نظر از این مطلب بهتر است که نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • تجربه پزشک شما برای انجام درمان تزریق چربی به واژن زیاد باشد.
  • مهارت و تخصص کافی داشته باشد.
  • نمونه کار خوب داشته باشد( حتما از او بخواهید که آلبوم نمونه کار به شما نشان بدهد)
  • به خوبی به سوالات شما در مورد روند درمان جواب بدهد!

با تمام این تفاصیل، انتخاب یک پزشک متخصص تزریق چربی می تواند کار چالش برانگیزی باشد.

مرکز زیبایی شریعتی در شمال تهران، سالهاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و با سابقه ای موفق در زمینه تزریق چربی، می تواند بهترین انتخاب شما باشد. برای مشاوره رایگان با پزشک و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی به واژن

نتایج پروسیجر تزریق چربی به واژن بلافاصله بعد از اتمام عمل قابل مشاهده خواهد بود. اما نکته این جاست که به مرور زمان برخی از این چربی های تزریق شده، جذب بدن می شوند و طبیعتا به نظر می آید که حجم لابیا کمتر شده است. در ضمن اگر کاهش یا افزایش شدید وزن نیز داشتید، ممکن است که تغییراتی در نتیجه ی درمان رخ دهد.

به طور کلی تا زمانی که وزن و سلامت خود را حفظ کنید، ماندگاری تزریق چربی به واژن نیز ثابت خواهد بود.

عوارض تزریق چربی به لابیا| معایت تزریق چربی به واژن

مثل هر درمان دیگری، تزریق چربی به لابیا هم ممکن است که عوارض و پیامدهایی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • قرمز شدن ناحیه واژن
  • کبودی لابیا
  • تورم لابیا
  • بروز برآمدگی و جوش های کوچک روی واژن
  • عدم تقارن
  • عفونت
  • بی حسی
  • ایجاد شدن لخته های خونی
  • مرگ بافت چربی(نکروز)
  • نتایج ناخوشایند

هر یک از این عوارض ممکن است رخ بدهد. بنابراین اولین کاری که بعد از مشاهده ی این عوارض باید انجام بدهید، این است که خونسردی خود را حفظ کرده و با پزشک خود تماس بگیرید! چرا که بیشتر این عوارض ناشی از تزریق چربی به واژن بعد از مدتی از بین خواهند رفت.

سوالات رایج در مورد تزریق چربی به ناحیه تناسلی خانم ها

از آن جایی که ممکن است هنوز هم سوالاتی در مورد تزریق چربی به ناحیه تناسلی خانم ها داشته باشید، تلاش کرده ایم به برخی از رایج ترین این سوالات پاسخ بدهیم.

دوره های آموزش آنلاین 33 - چند نکته فوق العاده درباره تزریق چربی به واژن

  • چه چیزی باعث میشه که قسمت لابیا( لبه های واژن) شل و خالی به نظر بیاد؟

پروسه طبیعی افزایش سن! این چیزیه که باعث شل و ول شدن لابیا میشه. ما علاوه بر اون، زایمان هم می تونه نقش مهمی در به هم ریختن ظاهر واژن داشته باشه. به مرور زمان، این دو عامل می تونن منجر به کاهش انعطاف پذیری لابیا و افزایش حس ناراحتی زن بشوند.

  • آیا تزریق چربی، واژن رو دوباره تنگ میکنه؟

انتقال یا همان تزریق چربی به لابیا می تواند پُر بودن رو به این ناحیه از بدن زن برگرداند. همین مسئله باعث تنگ شدن بیشتر واژن و لابیا می شود. اما اگر می خواهید که تنگی واژن را به طور کامل برگردانید، باید علاوه بر تزریق چربی، لیزر جوانسازی واژن را نیز مد نظر داشته باشید.

  • آیا نتایج حاصل از تزریق چربی به لابیا، دائمی هستن؟

نتایج حاصل از این درمان ممکن است که دوام خیلی زیادی داشته باشند. گرچه، فاکتورهایی مثل افزایش طبیعی سن می تواند در این مسئله اثرگذار باشد. اگر می خواهید که نتایج حاصل از درمان را نگه دارید، بهتر است که به طور مرتب این پروسیجر را انجام بدهید.

  • هزینه تزریق چربی به واژن چقدره؟

برای این که قیمت تزریق چربی به لابیا مشخص بشود، باید ابتدا حجم چربی ای که برای تزریق نیاز است مشخص گردد. هم چنین هر پزشکی ممکن است هزینه و قیمت های خود را داشته باشد. اما به طور کلی، هزینه های این درمان در قیاس با جراحی لابیاپلاستی خیلی کمتر است.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که تزریق چربی یک روند کاملا بی خطر و مناسب است. تزریق چربی می تواند حس لذت جنسی را در زنان افزایش دهد. احساسی که طبیعتا بعد از زایمان و باداری ممکن است دستخوش تغییر شده باشد. هم چنین حس اعتماد به نفس و جذابیت را در زنان تقویت می کند. پس دیگر منتظر چه هستید؟! همین امروز با مجموعه زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران تماس بگیرید و نوبت خود را تعیین کنید.

منبع اول

منبع دوم

منبع سوم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: