استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت

0

پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روز ها اکثر جراحان زیبایی در آمریکا از پیوند چربی به عنوان قسمتی از پروسه ی جراحی لیفت صورت یاد می کنند.

پیوند چربی – در واقع انتقال مقداری از چربی های خود بیمار به محل مورد نظر است – به عنوان یکی از روش های جوانسازی و زیبا سازی صورت این روز ها توسط جراحان بسیار کاربرد دارد. این روش دیدگاهی جدید برای بهبود نتایج جراحی های لیفت صورت به ارمغان آورده است.

استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت

در این روش متخصصین در ابتدا از فرآیند لیپوساکشن برای استخراج سلول های چربی استفاده می کنند ( معمولا این چربی ها از شکم و یا ران ها گرفته می شوند) سپس با مهارت کامل به محل های مورد نظر در صورت برای لیفت و حجم دهی تزریق می شوند ( البته ناگفته نماند که این چربی ها مستقیما تزریق نمی شوند بلکه طی مراحلی تصفیه شده سپس با سرنگ هایی بسیار ظریف تزریق انجام می شود).

بیش از 85 % از جراحان پلاستیک از پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت کمک می گیرند که بسیار موثر و موفقیت آمیز بوده است. جراحان اظهار داشته اند که از این روش 10 سال است که برا ی آن ها مفید واقع شده ست.

maxresdefault 2 300x169 - استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت
استفاده از تکنیک پیوند چربی در پروسه ی لیفت صورت

بافت چربی اضافه کاملا از ناحیه ی شکم برداشت می شود و در مراحلی آزمایشگاهی تصفیه شده و در دوز های کم تزریق می شود. مقدار کلی برای تزریق به صورت معمولا بین 11 تا 25 سی سی است.

یکی از اصلی ترین مناطق صورت برای تزریق چربی، منطقه ی گونه ها (مالار) است- قسمتی که در اثر افزایش سن تخلیه شده و با انتقال چربی حالتی متورم و پر خواهد داشت – که باعث لیفت و گردی ( زیبایی) گونه ها می شود. یکی دیگر از نواحی تحت تاثیر با این روش، خط بین گونه و گوشه های لب است.

در حالیکه مقداری از چربی های تزریق شده با گذشت زمان جذب می شوند. اما بسیاری از جراحان معتقدند که بیشتر چربی ها تا 1 سال پس از لیفت صورت باقی می مانند. در صورت نیاز، 4 تا 6 ماه پس از تزریق چربی، این پروسه را تکرار کنید تا به نتایج چشم گیر و دائمی دست یابید.

از تزریق چربی با دو هدف در لیفت صورت استفاده می شود: اول، تزریق چربی سبب جوانسازی پوست می شود و دوم سبب حجم دهی و فرم دادن به صورت می گردد.

لینک منبع

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

محقق: میترا کرمانیان

آیا شما نیز به دنبال جوان سازی و فرم دهی به صورت تان هستید؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: