تغییرآناتومی صورت و متدهای آن

0
300x168 - تغییرآناتومی صورت و متدهای آن
تغییرآناتومی صورت و متدهای آن

تغییرآناتومی صورت و متدهای آن

شکل و اندازه اسکلت و بافت نرم صورت از عوامل اساسی درزیبایی به شمار می‌روند. بینی، گونه‌ها و چانه یک مثلث طلایی را در وسط صورت تشکیل می‌دهند. متعادل و متقارن بودن پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه یک چهره زیبا را خلق می‌کند. یکی از راه‌های داشتن یک صورت متقارن، عمل زاویه دار کردن فک و صورت است. هدف اصلی عمل جراحی زاویه‌دار کردن فک و صورت، ایجاد یک تقارن خوب بین اجزای صورت است. بسته به نیازهای فرد، این عمل می‌تواند هم به عنوان یک روش تکی و هم در ترکیب با چند عمل جراحی دیگر انجام شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تغییرآناتومی صورت و متدهای آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تغییرآناتومی صورت و متدهای آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تغییرآناتومی صورت و متدهای آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای زاویه‌دار کردن فک و صورت از چه روشی استفاده می‌شود؟

از طریق عمل جراحی زاویه‌دار کردن فک، می‌توان ویژگی‌های صورت را به طور چشمگیری بهبود داد؛ این کار یا از طریق افزایش حجم مناطق دارای کمبود حجم و یا از طریق کاهش حجم مناطق بسیار برجسته انجام می‌شود. معمولاً کاهش حجم با کاهش مناطق استخوانی یا بافتی برجسته انجام می‌شود؛ در حالی که برای تقویت حجم از روش پُر کردن با بافت بدن خود فرد (پیوند استخوان، غضروف و چربی) و یا پروتزهای مصنوعی سازگار با بدن استفاده می‌شود. در اینجا لیستی از روش‌های عمل زاویه‌دار کردن فک و صورت که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرند، آورده شده است:

عریض و مرتفع بودن استخوان فک

کوچک کردن استخوان فک، هدفی استاندارد برای رفع عریض و مرتفع بودن آن است. برای کوچک کردن این قسمت از صورت چندین روش مختلف وجود دارد که می‌تواند جزئی یا تهاجمی باشد. برای این منظور استئوتومی یا برش استخوان لازم است اما به احتمال زیاد باعث ایجاد خطراتی ازجمله عدم تقارن و برگشت دوباره به شکل قبلی می‌شود.

هیپرتروفی عضله فک (بزرگ بودن فک بیش از حد لزوم)

دلیل بسیار شایع مربعی شکل بودن صورت آسیایی‌ها، هیپرتروفی عضله فک است. کاهش اندازه عضلات با استفاده از بوتاکس روشی بسیار ساده و مؤثر است که برای دست یافتن به یک صورت لاغر مورد استفاده قرار می‌گیرد. نتایج این روش ۶ تا ۸ ماه دوام می‌آورد و می‌تواند بدون هیچ‌گونه عوارض جدی تکرار شود. به منظور جلوگیری از فروافتادن گونه‌ها یا برجسته شدن زاویه فک، حتماً باید قبل از درمان، تحت معاینه قرار گیرید.

مربعی شکل بودن استخوان فک

پهن و برجسته بودن استخوان فک نیز یکی از ویژگی‌های مشترک آسیایی‌ها است. مربعی بودن استخوان فک ظاهری مردانه به زنان می‌دهد، ازاین‌رو اکثر زنان آسیایی می‌خواهند از شر آن خلاص شوند. برای کاهش زاویه فک دو روش وجود دارد: استئوتومی از طریق داخل دهان و دیگری از طریق خارج آن. تورم شدید، آسیب‌های عصبی و عدم تقارن ازجمله عوارض جانبی این روش هستند.

وجود چربی دهانی (چربی بوکال)

وجود چربی دهانی دلیل شایع چاق بودن صورت است. حذف چربی دهانی می‌تواند میزان چاقی صورت را کاهش دهد و یک خط V شکل برای صورت ایجاد کند. با ایجاد یک برش کوچک در ناحیه دارای چربی، لایه‌های چربی به آسانی بیرون می‌آیند و زخم آن نیز به سرعت بهبود می‌یابد.

نکاتی در خصوص دوران نقاحت لیفت صورت

images 3 2 - تغییرآناتومی صورت و متدهای آن

پس از جراحی صورت با بانداژ پوشانده میشود و 1 تا 2 روز بعد هم برداشته میشود .بخیه ها هم بین 5 تا 10 روز پس از جراحی کشیده میشوند .ممکن است پزشکتان پس از جراحی دارو هایی را به منظور کاهش درد تجویز نماید .معمولا پس از جراحی صورت متورم و کبود میشود و میتوانید از کمپرس های سرد برای کاهش عوارض جانبی استفاده نمایید .ممکن است پزشکتان توصیه کند تا جای ممکن سر خود را بالا نگاه دارید .

از مصرف دخانیات به مدت 2 تا 4 هفته پس از جراحی بپرهیزید .سیگار خطر مرگ پوست و بافتهای ان را افزایش میدهد و روند بهبود زخم ها را با مشکل روبرو میکند .

بیشتر این افراد هم میتوانند 2 تا 3 هفته پس از جراحی به فعالیتهای عادی خود بپردازند .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در مراحل اولیه شما حس میکنید که پوستتان خیلی سفت شده است و ظاهر عجیبی دارد ولی این حالت کاملا نرمال است .بی حسی صورت هم برای ماهها پس از جراحی باقی می ماند و ممکن است علائمی مانند سختی و خشکی پوست هم داشته باشید .تعدادی از افراد هم مجبور میشوند که مناطق جدیدی از پوستشان را اصلاح کنند و البته میتوان از  لیزر و الکترولیز برای رفع موهای زائد ریش استفاده کرد که تغییر موقعیت داده اند .

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: