تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!!

0

تزریق بوتاکس در واژن

تزریق بوتاکس در واژن یکی از بهترین راه هایی که می شود برای درمان عارضه ای به نام واژینیسموس به کار برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید غافلگیر شود اما واقعیت این است که تنها کاربرد بوتاکس ، در حیطه ی زیبایی نیست بلکه به علت شیوه ی عملکرد آن ، در درمان بیماری ها و عارضه های زیادی به کار می رود.

در مطالب پیشین بارها راجع به مزایا و منافع ناشی از تزریق بوتاکس صحبت کرده ایم.

به تفصیل توضیح داده ایم که تزریق بوتاکس می تواند در رفع مشکلات و عارضه های زیر موثر واقع شود :

با تمام این وجود ، هنوز هم می توان از منافع دیگری که بوتاکس به همراه دارد ، یاد کرد.

یکی از مهم ترین خواص بوتاکس ، درمان مشکلات زناشویی و به خصوص نوعی بیماری به نام واژینیسموس می باشد.

217 - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!!
تزریق بوتاکس در واژن

واژینیسموس چیست ؟

خیلی از زنان ، به هنگام انجام عمل زناشویی دچار درد فراوانی می شوند که مانع از دخول کامل شده و فرد را با مشکلات زیادی رو به رو می کند.

علت بروز این مسئله می تواند روانی باشد.به این معنی که عمل دخول در ذهن زنان ، عملی دردناک به حساب آمده و به هنگام انجام آن با ترس و اضطراب فراوانی رو به رو می شوند. همین مسئله منجر به این خواهد شد که عضلات ورودی واژن ناخودآگاه منقبض شده و ورودی را تنگ کنند و دیگر اجازه ی دخول نخواهند داد.

متدها و روش های بسیاری برای درمان این عارضه به کار می رود. برخی مواقع به زوجین ، جلسات مشاوره و سکستراپی توصیه می شود.در طول این جلسات تلاش می شود که ریشه های روانی این ترس و اضطراب کشف شده و با کمک مشاور اقدام به رفع آن ها کرد.

اما درمان های فیزیکی و پزشکی را نیز نباید فراموش کرد.همان گونه که گفتیم انقباض عضلات موجود در واژن می تواند موجب دشواری عمل دخول شود.به همین علت می توان از بوتاکس برای پیشگیری از انقباض در این عضلات استفاده کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

در ادامه توضیحات بیشتری راجع به این موضوع داده ایم ، با ما همراه باشید

درمان قطعی واژینیسموس

بوتاکس را تحت بی حسی و از طریق سوزن های بسیار ریزی تزریق می کنند.

سایز متوسط دوز (حدودا 100 الی 150 واحد) تزریق خواهد شد.بوتاکس میان سه تا از مهم ترین عضات واژن که ممکن است از دخول پیشگیری کنند ، تزریق می شود.

سپس بوتاکس بیشتری در عضلات ورودی تزریق می شود چرا که این عضله ، همان چیزی است که نفوذ را سخت و دشوار می کند

218 - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!!
درمان قطعی واژینیسموس

چرا از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده کنیم ؟

چرا که این ماده می تواند عضلات واژن را که مانع دخول می شوند ، ضعیف کند.

به چند بار تزریق بوتاکس برای واژینیسموس احتیاج داریم ؟

معمولا تنها یک بار تزریق کافی خواهد بود ، حتی با وجود این که بوتاکس تنها 4 ماه دوام خواهد داشت.اما وقتی که دخول رخ داد ، دیگر به ندرت نیازی به تکرار تزریق بوتاکس خواهیم داشت.

چگونه از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده می شود؟

بوتاکس را از طریق سوزن های خیلی ریز و با بی حسی موضعی در هر دو طرف واژن تزریق می کنند.البته می توان بدون بی حسی هم این درمان را انجام داد اما از آن جایی که این مسئله به نوعی روتین (حتی برای تزریق در بوتاکس) تبدیل شده است ، همه ی پزشکان آن را انجام می دهند.

این نکته را نیز در نظر بگیرید که ترس و اضطراب فراوانی در بیماران مبتلا به واژینیسموس وجود دارد و به همین خاطر معمولا حتی با کوچک ترین تماس با واژن نیز از جا می پرند.

به خاطر همین است که به هنگام تزریق بوتاکس از بی حسی استفاده می شود تا بیمار به اندازه ی کافی راحت بوده و هیچ گونه دردی را احساس نکند.

بوتاکس را در سه تا از عضلات واژن که احتمال دارد مسئول عدم توانایی برای تحمل دخول باشند ، تزریق می کنند  گرچه دوز تزریق تقسیم خواهد شد تا بوتاکس را در عضلاتی که دچار انقباض بیشتری می شوند تزریق کنند.

این مسئله را می توان به هنگام معاینه و ارزیابی اولیه تشخیص داد.معمولا عضله ی ورودی (bulbocavernosum) در بیمارانی که مبتلا به این عارضه هستند تنگ شده و مانع از عمل دخول می شود.به همین خاطر معمولا دوزهای بیشتری از بوتاکس در این ناحیه تزریق خواهد شد.

بوتاکس ناحیه تناسلی زنان

تزریق بوتاکس فقط کنار دیوارهای واژن انجام می شود تا از انقباض آن ها جلوگیری شود.نواحی اطراف مجاری ادرار و مقعد درگیر نخواهند شد.این مسئله با درمان عارضه هیچ گونه تداخلی نخواهد داشت چرا که عضلات واژن، آن را محاصره کرده اند.این مسئله موجب می شود که تنها عضلات مربوطه ضعیف شده و دیگر منقبض نشوند.

این عضلات نرم تر شده و می توانند به هنگام دخول باز تر شوند.وقتی که دیلیتور ها راحت شوند ، عمل دخول نیز در بیشتر بیماران  ساده تر می شود.گرچه ممکن است هم چنان ترس از دخول در بیماران وجود داشته باشد اما آلت تناسلی مردانه راحت تر می تواند عمل دخول را انجام دهد و بیماران احساس بهتری خواهند داشت.

216 - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!!
بوتاکس ناحیه تناسلی زنان

چرا از بوتاکس برای واژینیسموس استفاده می شود؟

بسته به دوز مصرفی ، بوتاکس موجب تضعیف و فلج موقت عضلات مورد نظر خواهد شد.هرچه عضله بزرگ تر باشد ، به دوزهای بیشتر بوتاکس نیاز خواهد بود.برای بیمارانی که چین و چروک های زیادی اطراف چشم خود دارند ، می توان از دوزهای پایین تر بوتاکس استفاده کرد.به این ترتیب می توانید اجزای صورت خود را به شکل محدودی تکان دهید.یا این که از دوزهای بیشتری استفاده کنید و به طور کامل جلوی هر گونه حرکت عضلات در محل مورد نظر را بگیرید.

به طور مشابه ، میزان تزریق بوتاکس استفاده شده در واژن نیز به درجه ی انقباض و این که چند تا از عضلات درگیر فرآیند واژینیسموس می شوند ، بستگی خواهد داشت .

هر چند وقت یک بار می توان از بوتاکس برای درمان واژینیسموس استفاده کرد؟

معمولا فقط کافیست که یک بار تزریق بوتاکس برای واژن را انجام دهید.بیشتر بیماران به جلسه ی دوم تزریق نیازی نخواهند داشت چرا که با همان بار اول نیز دیواره های واژن باز شده و عمل دخول انجام خواهد شد.فاکتورهای که به نظر برای انجام این درمان مهم هستند ، شامل موارد زیر است :

  • به مدت یک سال ، انعطاف پذیری ناشی از تزریق بوتاکس می تواند موجب کشیده شدن عضلات شده و دیگر احتمال بروز اسپاسم و انقباض وجود نخواهد داشت.
  • انجام عمل دخول با انعطاف پذیری بالا موجب کاهش ترس و اضطراب بیمار شده و می تواند موجب شود که سیگنال های مغزی به سمت واژن ارسال نشود و دیگر انقباض صورت نگیرد.

ماندگاری بوتاکس چقدر خواهد بود؟

بوتاکس معمولا از 4 الی 6 ماه دوام خواهد داشت و بعد از آن به تدریج اثر تزریق از بین خواهد رفت.در این مدت بیشتر بیماران بدون این درد داشته باشند می توانند عمل دخول را انجام داده و به این روتین ادامه دهند

چه هنگام بوتاکس موثر واقع می شود ؟

اثرات ناشی از تزریق بوتاکس معمولا پس از 2 الی 5 روز خود را نشان می دهند.ممکن است فرد متوجه نشود که تزریق بوتاکس دقیقا چه زمانی شروع به اثر گذاری خواهد کرد.صرف نظر از این تاخیر، بیشتر بیماران بلافاصله بعد از اتمام درمان می تواند انعطاف پذیری بیشتری در محل مورد نظر داشته باشند.هر چه اثر بوتاکس بیشتر شود ، بیماران انعطاف پذیری بیشتری در واژن خود خواهند داشت

آیا متوجه خواهم شد که اثرات بوتاکس در حال ناپدید شدن هستند؟

بیشتر بیماران متوجه نمی شوند که چه زمانی اثرات ناشی از تزریق بوتاکس در حال برطرف شدن هستند.انقباض واژنی ناشی از ارگاسم بهبود پیدا کرده و فاصله ی میان برانگیختگی جنسی و عمل دخول کمتر خواهد شد.

.

بوتاکس چگونه عمل می کند ؟

بوتاکس مواد شیمیایی را که از عصب به عضلات می روند را مسدود کرده و به این ترتیب مانع از انقباض عضلات می شود.البته باید به خاطر داشته باشید که مکانیزم اثر بوتاکس موجب بی حسی نخواهد شد و تنها به شکل موقت عضلات مربوطه را تضعیف می کند.

شنیده ام که بوتاکس نوعی سم است و می تواند کشنده باشد، آیا این مسئله درست است ؟

بوتاکس نوعی سم رقیق شده است که به لحاظ امنیت و بی خطر بودن کاملا تایید شده است و اگر محصول مناسبی را خریداری کنید و عمل تزریق نیز توسط یک پزشک ماهر و خبره انجام شود ، هیچ گونه مشکلی نخواهد بود.فقط باید از بوتاکس های تایید شده توسط FDA استفاده شود.

تحقیقات نشان داده است که تنها مصرف بیش از 200 آمپول بوتاکس منجر به بروز بیماری خواهد شد.

برای درمان واژینیسموس نیز تنها از 150 واحد بوتاکس استفاده می شود.بیشتر پزشکان چنین می گویند که بوتاکس یکی از ایمن ترین داروهایی است که برای درمان بیماری های مختلف به کار می رود.

220 - تزریق بوتاکس در واژن و پاسخ به هر سوالی که پیرامون درمان واژینیسموس با بوتاکس دارید!!
بوتاکس چگونه عمل می کند ؟

عوارض جانبی و خطرات ناشی از تزریق بوتاکس چیست ؟

وقتی که به درستی از بوتاکس استفاده شود ، کاملا بی خطر و موثر خواهد بود.خطرات و عوارض جانبی احتمال بسیار اندک هستند.وقتی که از بوتاکس در نواحی واژن استفاده می شود بهترین کار این است که از تزریق این ماده در نزدیکی مجاری ادراری ، مثانه و مقعد خودداری شود تا دچار هیچ گونه مشکلی نشوید.به همین خاطر است که تزریق بوتاکس تنها در کنار دیواره های واژن انجام می گیرد.

در نوامبر سال 2011،  بیش از 140 بیماری که برای درمان واژینیسموس از بوتاکس استفاده کرده اند ، تنها دو نفر از آن ها دچار عوارض جانبی شده اند که مشکل عمده ی آن ها بی اختیاری در کنترل ادرار بود.این عوارض بعد از 4 ماه و رفع اثرات بوتاکس ، به طور کلی از بین خواهند رفت.صرف نظر از عوارضی که بیان کردیم ، دیگر هیچ گونه مشکلی در تزریق بوتاکس در واژن وجود ندارد.

اقدامات مهم به هنگام تزریق بوتاکس در واژن چیست ؟

بوتاکس به خودی خود بعید است که بتواند واژینیسموس را درمان کند. کل طرح استفاده از بوتاکس، انعطاف پذیری و مراقبت بعد از تزریق دارو، برای کسب موفقیت در نتیجه ی درمان بسیار مهم است.بیشتر بیماران چنین گزارش داده اند که تزریق بوتاکس در واژن برای آن ها بسیار مفید بوده و توانسته اند که دخول بدون مشکلی داشته باشند.این مسئله به شدت و وخامت عارضه نیز بستگی ندارد و همه می توانند از مزایای این شکل از درمان بهره مند شود.

علاوه بر این ، برخلاف دیگر روش های درمانی که عموما سال ها به طور می انجامند ، این متد کاملا سریع انجام می شود و بلافاصله پس از اتمام درمان می توانید نتایج حاصل از آن را مشاهده کنید.تحقیقات نشان داده است که به طور میانگین ، افراد برای درمان این عارضه حداقل باید تا 7 سال صبور باشند.این مدت زمان خیلی زیاد است .به همین خاطر در میان تمام درمان هایی که برای رفع این عارضه وجود دارد ، می توان گفت که بوتاکس از تمامی آن ها بهتر و موثرتر است و می تواند به راحتی مشکل دخول را حل کند.

معمولا چنین گفته می شود که تزریق بوتاکس کاملا بدون خطر بوده و در تمام دنیا از آن استفاده می شود.هیچ گونه شواهدی دّال بر بروز مشکلات و عوارض طولانی مدت ناشی از تزریق بوتاکس وجود ندارد.

علاوه بر این هیچ گونه گزارشی از سقط جنین یا هرگونه ناهنجاری در کودک، ناشی از تزریق بوتاکس نیز  صورت نگرفته است.معمولا پزشک شما با دقت دوز مناسبی را برای شما انتخاب خواهد کرد و از عدم بروز هرگونه مشکلی اطمینان حاصل می کند.

به همین خاطر توصیه ی ما این است که اگر درگیر این مشکل هستید ، می توانید به جای صرف هزینه های گزاف ، درمان با بوتاکس را امتحان کنید

برای آن دسته از بیمارانی که هنوز هم مشکلاتی در روابط زناشویی خود دارند و هم چنان از عمل دخول وحشت فراوانی دارند توصیه می شود که از درمان های مکمل نیز در کنار تزریق بوتاکس استفاده کنند.

سخن آخر

در نهایت ، باید بدانید که این عارضه به راحتی قابل درمان است و می توان با متدهای مختلفی آن را جبران کرد. اجازه ندهید که این مشکل در روابط زناشویی شما اختلال ایجاد کند. با مراجعه به یک پزشک متخصص تزریق بوتاکس و هم چنین جلسات مشاوره سکستراپی به خوبی می توانید از بروز مجدد این عارضه پیشگیری کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: