بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟

0

پیکرتراشی چیست؟

پیکرتراشی چیست؟ پاسخ این سوال را به طور دقیق می دانید؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کاهش وزن چشمگیری که حاصل از رژیم،‌ جراحی های لاغری یا تغییرات پس از زایمان باشد اغلب پوستی افتاده و چروک خورده از خود بر جای می گذارد. این در حالی است که پروسیجر پیکرتراشی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر از دست دادن بخشی از چربی های اضافه،‌فرم و شکل بدن شما هم حفظ شود و حتی بهبود پیدا کند.

اطلاعات کلیدی در مورد پیکر تراشی

  • پیکرتراشی یا بادی کانتورینگ اشاره به یک نوع جراحی زیبایی دارد که می تواند ظاهر پوست و بافت بدن در نقطه هایی که چربی از دست داده اند را بهبود ببخشد.
  • جراحی های پیکر تراشی می توانند شامل پانیکولکتومی (حذف پوست اضافه موجود در ناحیه زیر شکم)،‌ ابدومینوپلاستی (تامی تاک)،‌ لیپوساکشن و لیفت های برشی مانند لیفت پایین تنه،‌لیفت بازوها(براکیوپلاستی)،‌ لیفت ران پا یا بزرگ کردن باسن باشند.
  • لیفت سینه یا بزرگ کردن سینه می توانند به بازگرداندن شکل اصلی سینه یا حذف کردن چربی و پوست اضافه جمع شده روی سینه بعد از شیردهی یا بارداری کمک زیادی بکنند.
دوره های آموزش آنلاین 2022 05 29T125628.202 - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟
پیکرتراشی چیست؟

بهترین روش پیکر تراشی

روش های مختلفی برای انجام پیکر تراشی وجود دارند که بسته به نوع نیاز مراجعه کننده انتخاب می شوند. شرایط جسمی،‌وضعیت چربی ها،‌در خواست شما و غیره همگی در انتخاب نوع پیکرتراشی دخیل هستند. اصولا بهترین روش پیکرتراشی،‌روشی است که یک پزشک متخصص و قابل اطمینان،‌بسته به شرایط شما انتخاب می کند. چراکه خیلی ها هستند که از یک روش نتیجه می گیرند،‌ در حالی که همین روش بدترین اتفاق برای خیلی های دیگر است.

به صورت کلی روش های اصلی پیکرتراشی عبارتند از:

  • لیپوساکشن

لیپوساکشن معروف ترین جراحی زیبایی در برخی از کشورها،‌از جمله در آمریکا است. اما به صورت کلی در جهان معروف ترین جراحی برای برداشتن چربی های بدن به شمار می رود. امروزه شمار افرادی که لیپوساکشن انجام می دهند نسبت به ۳۰ سال گذشته بیش از ۲۵۰ درصد رشد داشته است!‌ افرادی که لیپوساکشن برای آنها مناسب است وزن ثابتی دارند و بسته های چربی موضعی در بدنشان با رژیم و ورزش کردن از بین نمی رود. به عبارت ساده تر دچار چربی های زیر پوستی هستند. گرچه برای انجام لیپوساکشن معمولا باید تحت بیهوشی قرار بگیرید،‌اما می توان این عمل را به صورت سرپایی و تحت بی حسی هم انجام داد.

انواع روش های لیپوساکشن زیر می توانند به تنهایی یا به صورت ترکیبی با هم مورد استفاده قرار بگیرند:

  • لیپوساکشن با لیزر
  • لیپوساکشن قدرتی
  • لیپوساکشن تامسنت
  • لیپوساکشن فراصوت – التراساوند
دوره های آموزش آنلاین 2022 05 29T125722.417 - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟
پیکرتراشی چیست؟
  • جراحی پیکر تراشی

جراحی پیکرتراشی معمولا بعد از یک کاهش وزن اساسی مورد نیاز است تا بتواند شکل اندام بدن را به شکل طبیعی و ایده آل برساند. به لیفت پوست در این پروسیجر زمانی احتیاج است که پوست اضافی شکل گرفته باشد. در بسیاری از موارد برخی از انواع پیکرتراشی ها را با هم ترکیب می کنند تا بتوانند نتیجه دلخواه را از آن بگیرند. پیش از شروع فرآیند،‌ جراح متخصص یک تحلیل و ارزیابی کامل از وضعیت سلامت و شکل بدن شما به عمل می آورد تا بتواند بهترین روش پیکرتراشی را برای شما مشخص کند.

پروسیجر پیکرتراشی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ابدومینوپلاستی (تامی تاک)
  • جوانسازی ناحیه سینه (شامل لیفت سینه،‌ کاهش یا افزایش حجم سینه) برای بازسازی شکل و حجم طبیعی سینه ها
  • براکیوپلاستی (لیفت بازو)
  • لیفت دور شکم
  • لیفت ران پا
  • پانیکولکتومی

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

پیکر تراشی گرچه می تواند یک جراحی فوق العاده برای شما باشد،‌اما همچنین می تواند خطراتی را هم در بر داشته باشد. از طرف دیگر اگر به خوبی انجام نگیرد نه تنها وقت و پول و انرژی بلکه شکل ظاهری بدن شما را هم خراب می کند. بنابراین انتخاب یک مرکز خوب و با کیفیت زیبایی برای انجام پیکرتراشی اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران از جمله بهترین مراکزی است که جزو پیشگامان ارائه خدمات این پروسیجر زیبایی در تهران به شمار می رود. با مراجعه به این مرکز علاوه بر اطمینان از کیفیت عمل،‌می توانید مطمئن باشید که با تعرفه های بسیار مناسب و متناسبی هم رو به رو خواهید شد.

دوره های آموزش آنلاین 2022 05 29T125759.754 - بهترین پاسخ به این سوال: پیکرتراشی چیست؟
پیکرتراشی چیست؟

عوارض پیکرتراشی

پیکرتراشی می تواند به حذف کردن چربی های زیرپوستی که با ورزش و رژیم غذایی هم از بین نمی روند کمک زیادی بکند. این پروسیجر یک معجزه آسمانی نیست که بتواند ظرف چند ساعت بدن شما را از چاق به لاغر تبدیل کند. پس اگر هدفتان از انجام این عمل کم کردن چشمگیر وزن است،‌بهتر است سراغ پیکرتراشی نروید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پیکر تراشی برای اصلاح کردن شکل بدن بعد از از دست دادن چربی طراحی شده است. اما هر چقدر این جراحی می تواند پر از مزیت باشد،‌ مانند هر جراحی دیگری ممکن است شامل عوارضی هم برای شما باشد. برای کاهش ریسک این خطرات و عوارض ابتدا باید سعی کنید تا یک پزشک و مرکز معتبر را برای پیکرتراشی انتخاب نمایید،‌ و سپس به درستی دستورالعمل های لازم بعد از پروسیجر  را رعایت کنید. شایع ترین عوارض پیکرتراشی عبارتند از:

اسکار

یکی از رایجترین عوارض مربوط به پیکرتراشی باقی ماندن اسکار است. اسکار عارضه ای است که هر نوع عمل جراحی آن را شامل می شود. هرچند جراحان تلاش خود را می کنند که تا جای ممکن وضوح و قابل مشاهده بودن این جای زخم ها را بپوشانند.

اسکار پیکرتراشی معمولا در خطوط بیکینی،‌زیر سینه ها یا حتی در زیر بغل پنهان می شوند.

زخم

یکی از ریسک های پر پتانسیل که به جراحی های مختلف مربوط می شود بحث خوب شدن جای زخم های جراحی است.

برخی از برش ها در جراحی پیکرتراشی ممکن است عمیق و گسترده باشند. و این موضوع می تواند موجب وارد شدن فشار بیشتر روی بخیه ها بشود. از این رو ممکن است بخیه ها به باندپیجی احتیاج داشته باشند تا دو طرف پوست به هم نزدیک تر شوند و پوست راحت تر بتواند خودش را درمان کند.

اما اگر بیمار سابقه مشکلات پوستی داشته باشد، خطر مشکلات مربوط به بهبودی زخم های جراحی دوچندان می شود. و همچنین احتمال باز شدن بخیه ها بعد از عمل هم زیادتر می شود.

مایعات اضافه

مشکلات دیگری هم وجود دارند که بیشتر منحصر به پیکرتراشی هستند. یکی از این مشکلات هم عارضه جامع شدن مایعات اضافه ای است که در بدن جمع شده اند. مایعاتی که همچنین با نام سروما نیز شناخته می شوند.

این اتفاق می تواند در نتیجه مایعات زیادی باشد که قبل از این باید در مثلا ۲۵ پوند جرم جاری می شدند،‌ اما دیگر چنین جرمی وجود ندارد. این یعنی اینکه این مایعات اضافی باید در جای دیگری جمع شوند و این خود شکل دهنده یک نوع عارضه است. درمان کردن عارضه مایعات اضافه بسیار ساده است و شامل تخلیه یا خشک کردن آب بدن می شود. در طول فرآیند درمان این عارضه از تیوب های مخصوصی برای تخلیه این بسته های مایع استفاده می شود که گاهی ممکن است چند مدت در داخل بدن باقی بمانند. البته روند درمانی برای هر فرد با دیگری متفاوت خواهد بود

خونریزی داخلی

خونریزی داخلی می تواند در اثر هر جراحی یا ترومایی اتفاق بیفتد. به همین خاطر عارضه جانبی احتمالی هر گونه پیکرتراشی و هر نوع جراحی دیگری به شمار می رود. خونریزی داخلی می تواند مشابه درمان سروما،‌ درمان شود. به این صورت که خون اضافی جمع شده در بدن از طریق تیوب های خاصی تخلیه می شود. گرچه پیدا کردن منبع خونریزی بسیار مهم است و ممکن است برای بند آوردن آن به یک جراحی دیگر نیاز باشد.

عوارض جانبی پیکرتراشی خطرناک تر از دیگر جراحی ها نیستند.

پیکرتراشی می تواند حقیقتا زندگی شما را دستخوش تغییر کند و به اعتماد به نفس شما، انرژی که مدت ها به دنبال آن بوده است را تقدیم نماید.

منبع 1

منبع ۲

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: