بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟

0

بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

سلام دوستان ! آیا تا به حال شده برای انتخاب یک مرکز لیزر موهای زائد  به عنوان بهترین مرکز لیزر موی زائد در این  تهران بزرگ  دچار نگرانی شده باشید. اگر شما هم مثل من چنین تجربه ای را داشته باشید پس احساس من رو برای اینکه پوست لطیف خودتون را با اطمینان کامل به دست یک پزشک با تجربه بگذارید ، درک می کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من حدود دو سه ماه پیش تصمیم گرفتم که برای لیزر موهای زائد اقدام کنم. اما دائم این نگرانی رو داشتم که تو این شهر تهران به این بزرگی ، چطور می تونم یک مرکز خوب لیزر رو پیدا کنم یا اصلا بهترین مرکز لیزر مو های زائد در تهران کجا می باشه ؟

به دنبال یک مرکز لیزر خوب ، با قیمت مناسب و پزشک های با تجربه با دستگاههای مدرن و به روز گشتم . تا اینکه بالاخره موفق شدم مرجعی رو پیدا کنم  مرکز موهای زائد تهران رو پیدا کنم و حالا اون مرجع رو به شما معرفی می کنم . تهران اسکین یک سایت مرجع پوست و مو است که به شما علاوه بر اطلاعاتی در موردلیزر اطلا عاتی راجع به پوست و مو هم ارائه می دهد.

امروز زبیان قصد داره بهترین مرکز لیزر مو های زائد تهران رو به شما معرفی کنه.

پس با زیبان همراه باشید.

 

خوب عزیزان. حالا قبل از اینکه  مرجع معرفی بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران رو به طور کامل براتون شرح بدم . دوست دارم قبل از اون اطلا عاتی رو راجع به لیزر ، انواع دستگاهها لیزر ، و چگونگی انجام لیزر به شما بدم.

لیزر چیست ؟

لیزر  در حقیقت تکنولوژی  است که نور را از طریق فرایند  تقویت نوری بر اساس انتشار تحریک الکترومغناطیسی منتشر می کند. اصطلاح “لیزر” به شکل  مخفف “تقویت نور توسط انتشار تابش نور” گسترش پیدا کرد.

لیزر - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

مشخصات بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران چیست ؟

اما در این بخش جهت آگاهی شما عزیزان مشخصات  و ویژگی های بهترین مرکز لیزر  موی زائد در تهران را بیان می کنیم. یک مرکز لیزر موی زائد در تهران بای ویژگی های خاصی داشته باشد برخی از این ویژگی ها را بیان می کنیم.

1بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

داشتن پزشک متخصص پوست و مو 

یکی از مهمترین نکات این است که یک مرکز لیزر موی زائد باید همیشه پزشک متخصص پوست و مو داشته باشد. به دلیل اینکه تنها یک پزشک متخصص و با تجربه می تواند کار لیزر را به بهترین نحو برای شما انجام بدهد . بنابراین قبل از انتخاب مرکز مورد نظر خود حتما در مورد این موضوع تحقیق کنید.

انجام مشاوره قبل از انجام لیزر  

به  یاد داشته باشید  که اگر یک مرکز لیزر مو بخواهد به طور تخصصی  کار کند باید دادن مشاوره به بیمار را جز ء اولویت های قبل از انجام لیزر قرار بدهد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پس بهتر است هنگام انتخاب مرکز درمانی خود به این مسئله بیش از حد توجه کنید به دلیل اینکه در جلسه مشاوره بسیاری از نکات مبهم برای بیمار روشن می شود و به بسیاری از سوالات او پاسخ داده می شود.

نکته مهم : بهتر است بدانید بعضی از نقاط بدن نباید ت

هماهنگ بودن با  بیمار 

یکی دیگر از نکات کلیدی و مهم در اتخاب بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران برای من هماهنگ بودن منشی ها و کادر درمانی با بیمار بود. تماس گرفتن به موقع با بیمار دادن اطلاعات کافی قبل از انجام عمل لیزر به جهت کاهش استرس بینمارو دادن آرامش به او از جمله ویژگی های یک مرکز درمانی خوب است.

داشتن اپراتور خانم و آقا در مرکز درمانی حائز اهمیت می باشد. و ارتباط مناسب او با بیمار می توان به عنوان یکی از ویژگی ها برای بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران باشد.

داشتن فضای مناسب و تمیز 

وجود فضای تمیز و  پاکیزه و توام با آرامش نکته مثبت دیگری بود که من در انتخاب مرکز درمانی خود مد نظر قرار دادم . به دلیل اینکه شما پس از انجام عمل لیزر نیاز به شستشو دارید پس باید مرکزی را انتخاب کنید که شرایط شستشو را برای شما فراهم کند. پس وجود یک فضای مناسب و آرامش بخش باید جزء اولویت های شما برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران باشد.

مرکز لیزر مو باید به تمامی دستگاهها مجهز باشد.

به  دلیل وجود تیپ های مختلف پوستی ، داشتن تجهیزات به روز و مدرن و انواع دستگاهها برای انجام عمل لیزر ویژگی خاص دیگری بود که من ، آن را در انتخاب خود مد نظر قرار دادم. انواع دستگاههای موجود در مر کز انتخابی من انواع دستگاهها از جمله دایود ، لیزر Nd: YAG و لیزر الکساندرایت فراهم بود.

نکته :

و من با آرامش خاطر این مرکز را به عنوان انجام عمل لیزر موهای زائد انتخاب کردم. 

بررسی انواع طیف پوست برای لیزر 

می توان گفت به تعداد انسانها بر روی کره زمین طیف پوستی نیز موجود می باشد. اما به جهت انجام لیزر ابتدا شما باید در جلسه مشاوره ای که با متخصص خود دارید نوع پوست خود را مشخص کنید.پس بهترین مرکز لیزر وی زائد در تهران باید پوست شما را بشناسد.

لیزر مخصوص پوست های چرب

مثلابرای پوست های تیره رنگ بهتر است ازلیزر  Nd:YAG استفاده شود. بنابراین عزیزانی که در منطقه جنوب ایران زندگی می کنند می توانند از این نوع لیزر استفاده کنند

لیزر مخصوص پوست های روشن 

لیزرالکساندرایت، یکی از بهترین انواع لیزر هایی است که مناسب پوست های روشن با مو های تیره می باشد. بهترین لیزر برای پوست های چرب نیز لیزراندرایت می باشد.

 

چگونه می توان بهترین نوع دستگاههای لیزر موی زائد را پیدا کرد ؟ در واقع بیشتر شرکت ها می خواهند نوع فناوری مورد استفاده خود را نام ببرند، اما همیشه به اندازه ای  توضیح نمی دهند که چه چیزی باعث می شود یک لیزر از دیگری متفاوت باشد. ما در این قسمت بهترین نوع دستگاههای لیزر را برای مو های زائد به شما معرفی می کنیم.

Nd: YAG لیزر

بهترین لیزر برای موهای پوست های تیره

روش کار این لیزر به این شکل است که یک شاخص  متریک برای جذب ملانین را اندازه گیری می کند، یا میزان نور و گرمای لیزر توسط ملانین، رنگدانه در پوست و مو گرفته می شود.به دلیل کمبود جذب ملانین،  لیزر Nd: YAG برای از بین بردن مودر  پوست  های تیره ترجیح داده می شود. چه چیزی باعث می شود آن را برای پوست تیره تر طول موج های طولانی خود را، که می تواند از  ملانین  در اپیدرم به ملانین در موها برسد. با این حال، به دلیل اینکه لیزر بر روی ماده ملانین متمرکز تر است، در موهای سفید بسیار موثر نیست.

YAG - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

مزایا و معایب  Nd: YAG

مزایا

همانطور که گفته شد، طول موج های دیگر  لیزرNd: YAG را برای پوست تیره تر می سازد؛ آنها همچنین بیشترین پتانسیل را برای از بین بردن مو در ساختار  و در پایه فولیکول مو دارند.

معایب

به دلیل کم بودن جذب ملانین، برای نتایج مطلوب، درمان های بیشتری لازم است. درمان با این لیزر ها نیز می تواند دردناک تر و موثرتر در برداشتن مو باشد.

لیزر الکساندرایت 

بهترین لیزر برای پوست های چرب لیزر الکساندرایت می باشد.

چگونگی انجام لیزر با لیزر الکساندرایت 

این دستگاه حذف موی لیزری دارای طول موج کمتر و لی طولانی تر از برخی از رقبای خود (هر چند نه تا زمانی که Nd: YAG وجود دارد ) است ، که باعث می شود آن را در طیف گسترده ای از تن پوست، از جمله پوست چرب  قابل استفاده باشد.

اکلکساندرایت - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

مزایا و معایب  لیزر الکساندرایت 

مزیت لیزر الکساندرایت 

شاید مهمترین مزیت الکساندریت، افزایش اندازه نقطه و میزان تکرار آآن  باشد، به این معنی که می تواند یک منطقه بزرگتر پوست را سریعتر درمان کند. این باعث می شود که انتخاب و استفاده از لیزر الکساندرایت  یکی از سریعترین روش های موجود باشد.

معایب لیزر الکساندرایت 

با وجود طول موج طولانی  این لیزر ، هنوز جذب ملانین بالا است، بنابراین ممکن است که در بروز تغییر رنگ و سوختگی در همه پوست ها وجود داشته باشد. البته این احتمال  بسیار کم است.

لیززر دایود 

بهترین لیزر برای پوست های لطیف می باشد

دیود، یکی از جدیدترین و رایج ترین نوع ماشین های برداشتن لیزر امروزه، برای انواع پوستی منصفانه و متوسط طراحی شده است.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیلک کنید 

مزیا و معایب  لیزر دایود 

مزایای لیزر دایود 

لیزر دایود ،  هر دو طول موج کوتاه و طولانی را منتشر می کند، بنابراین دارای جذب ملانین خوب است و به عمق فولیکول های مو نفوذ می کند. طول موج های دیگر نیز خطر آسیب پوست را کاهش می دهد.

معایب لیزر موی دایود 

نکته اصلی لیزر دیود، نوآوری آن است، زیرا هنوز مقدار مناسب داده ای برای ارزیابی نتایج بلند مدت آن وجود ندارد.

تفاوت بین لیزر دایود و الکساندرایت 

در این بخش از مقاله تفاوت بین دو لیزر دایود و الکساندرایت می پردازیم تا شما عزیزان بهتر بتوانید لیزر خود را با توجه به اطلا عات موجود انتخاب کنید.

لیزر دایود و الکساندرایت کدام بهتر است ؟ 

هر دو نوع لیزر اغلب برای درمان موهای زائد  استفاده می شوند،  اما دایود در بازار کمی نسبت به الکساندریت جدیدتر است.

لیزر دایود با طول موج 800 یا 810 نانومتر عمل می کند. این طول موج طولانی تر اجازه می دهد تا نفوذ عمیق تر به پوست، ازتاثیر رنگدانه ملانین در ناحیه اپیدرم  پوست جلوگیری و بنابراین هدف قرار دادن فولیکول مو به طور مستقیم در لیزر دایود مد نظر است.

لیزر دیود به خوبی در موهای درشت و تیره رنگ عمل کند و انتخاب خوبی برای مو های بیکینی است.

نکته مهم : با توجه به تحقیقات انجام شده برروی پوست و مو مردم ایران بهترین نوع لیزر برای ایرانیان لیزر دایود است.

لیزر الکساندرایت 

الکساندریت با طول موج 755 نانومتر، طول موج کوتاهتر نسبت به لیزر دایود است به طور موثر برای درمان حذف مویزائدبر روی انواع پوست استفاده می شود.

طول موج کوتاه تر این روش را به طور نظری بر روی پوست های سبک تر موثر تر از پوست تیره تر می کند. با اندازه بزرگتر آن، الکساندریت می تواند مناطق بسیار بزرگ را به سرعت پوشش دهد، بنابراین بهترین انتخاب برای مناطق بزرگتر مانند پشت و سینه است.

 

قیمت لیزر 

شاید یکی از مهمترین دغدغه های شما برای انجام لیزر هزینه مربوط به جلسات لیزر باشد. اما با توجه به موارد گفته شده در مورد لیزر و انواع دستگاههای آن بهتر استکه هزینه و قیمت را در اولویت های بعدی خود برای انتخاب مرکز درمانی لیزر قرار دهید.

اما نکات و عوامل متعددی وجود دارد که بر هزینه درمان با لیزر موثر است . از جمله این موارد منطقه ای است که شما انتخاب می کنید تا در آن لیزر را انجام دهید. در واقع هر چه منطقه بزرگتر باشد و شهر ی مانند تهران پر جمعیت تر با تراکم بالای جمعیتی باشد ، قیمت ها بالا تر است .

 

لیزر - بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران کدام مرکز می باشد؟
بهترین مرکز لیزر موی زائد در تهران

 

مورد دوم  بر هزینه لیزر تاثیر می گذارد  جایی از بدن است که قرار است بر روی آن عمل لیزر انجام شود. به عنوان مثال هزینه لیزر صورت با لیزر دست و پا و یا لیزر بیکینی در مراکز مختلف لیزر و مناطق مختلف متفاوت است.

نکته مهم در مورد هزینه لیزر موی زائد این است که اگر شما به طور واقع بینانه میزان هزینه هایی را که برای رفتن به آرایشگاه ، استفاده از وکس، شیو کردن مو های زائد خود برآورد کنید ، به این نتیجه خواهید رسید که یک بار هزینه صرف کردن برای انجام لیزر ارزشش را دارد.

گاهی اوقات بعضی از مراکز درمانی به مناسبت های مختلف برای بیماران خود و به منظور رفاه حال آنان جشنواره هایی را با عنوان جشنواره لیزر موی زائد بر گزار می کنند و یا به آنها کارت های تخفیف ارائه می کنند.

شما هم می توانید پس از بررسی مواردی مثل تجربه پزشک، ویژگی های مرکز لیزر در مورد مربوط به هزینه و قیمت لیزر موی زائد این موارد را نیز مد نظر داشته باشید.

بسیار خوب دوستان عزیز در این مقاله سعی شد

جهت کسب اطلا عات بیشتر در مورد بهترین مرکز لیزر موی زائد تهران اینجا کلیلک کنید. 

محقق و مترجم : مریم طباطبایی

منبع 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: