بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران!

0

بهترین دکتر بلفاروپلاستی

بهترین دکتر بلفاروپلاستی کیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تصور کنید که یک وزنه ی سنگین مدام روی پلک هایتان است و اجازه نمی دهد که چشم های خود را بیش از یک حد باز کنید و مدام ناچار هستید از گوشه ی چشم به اطرافتان نگاه بندازید.

می بینید که این شرایط چقدر است؟ این تنها گوشه ای از مشکلات اشخاصی است که دچار افتادگی پلک شده اند و نیازمند عمل بلفاروپلاستی می باشند.

در این مقاله می خواهیم در خصوص بهترین دکتر بلفاروپلاستی صحبت کنیم و این که چه ویژگی هایی باید داشته باشد. آیا می دانید که یک پزشک متخصص جراحی پلک چگونه این عمل را برایتان انجام می دهد؟ با خطرات و ریسک های آن آشنا هستید؟

با ما در وبسایت زیبان همراه باشید تا به تمام این سوالات پاسخ بدهیم. در انتها نیز یکی از بهترین دکترهای بلفاروپلاستی پلک تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

Summer Sale 39 - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران!
بهترین دکتر بلفاروپلاستی

متخصص جراحی پلک در تهران

زمانی که تصمیم به انجام جراحی پلک می گیرید باید خودتان را برای یک سری چیزها آماده کنید. از مهم ترین فاکتورهای موفقیت جراحی بلفاروپلاستی، انتخاب یک متخصص جراحی پلک است که می تواند اثرگذاری فوق العاده ای در نتایج کار داشته باشد.

بهترین دکتر بلفاروپلاستی باید:

  • ماهر و با تجربه باشد. چرا که هر چقدر این عمل را بیشتر انجام داده باشد می تواند با چالش های حین جراحی به نحو بهتری مقابله کند.
  • بهتر است جراح بلفاروپلاستی مد نظر شما، فوق تخصص جراحی پلک داشته باشد. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید که سواد و تحصیلات کافی در حوزه ی تخصصی جراحی پلک دارد.
  • آلبوم نمونه کار داشته باشد. با مشاهده ی تصاویر موجود در این آلبوم، می توانید مهارت پزشک جراح خود را در نظر داشته باشید.
  • بهترین دکتر بلفاروپلاستی، قبل از انجام جراحی، شما را با واقعیت ها و عوارض احتمالی آشنا می کند.

تهران شهر بزرگی است. شما می توانید در گوشه گوشه ی آن جراحانی را پیدا کنید که تخصص جراحی پلک دارند. اما اگر از شما بپرسند که بهترین متخصص جراحی پلک در تهران کیست، احتمالا پاسخ دادن به آن مشکل خواهد شد. اما چند فاکتور مهم در انتخاب بهترین جراح پلک در تهران:

  • باید دستمزد جراح پلک شما معقول و منصفانه باشد. توصیه می کنیم قبل از هر چیزی دستمزد چند جراح پلک را جویا شوید تا محدوده ی قیمتی را بدانید.
  • اگر بتوانید از پزشک خودتان، درخواست کنید که یک جراح پلک خوب به شما معرفی کند، کارتان خیلی ساده تر خواهد شد.
  • جراح پلک در تهران کم نیست. اما همواره تلاش کنید که به سراغ جراحی بروید که خوش نام است و دیگران نیز آن را تایید کرده اند. معمولا می توانید از طریق گوگل، به اطلاعات خوبی در مورد جراحان و پزشکان مختلف دست پیدا کنید.

هزینه بلفاروپلاستی چقدر است؟

زمانی که بهترین دکتر بلفاروپلاستی را انتخاب کردید، زمان آن خواهد رسید که در خصوص هزینه بلفاروپلاستی نیز تحقیقات کاملی به عمل بیاورید.

قبل از هر چیزی باید بگوییم که هزینه عمل بلفاروپلاستی معمولا چندان بالا نیست و نرخ مشخصی دارد. بیشتر جراحان پلک در تهران، جراحی پلک را با 8 الی 15 میلیون تومان انجام می دهند. این رقم بستگی به شدت عارضه( افتادگی پلک) یا شرایط فرد دارد. البته نباید دستمزد پزشک جراح را نیز فراموش کرد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ممکن است بهترین دکتر بلفاروپلاستی به دلیل مهارت و تجربه ی بالاتر، دستمزد بیشتری را طلب کند.

Summer Sale 40 - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران!
هزینه بهترین دکتر بلفاروپلاستی

بهترین جراح بلفاروپلاستی کیست؟

اما حالا که با جزئیات مربوط به بهترین دکتر بلفاروپلاستی، هزینه های این عمل و نحوه ی انتخاب آن آشنا شدید، می خواهیم شما را با بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران آشنا کنیم:

تا به حال نام مرکز زیبایی شریعتی به گوشتان خورده است؟ اگر کمی از مترو قلهک بالاتر بیایید، به کوچه ای سرسبز می رسید که نامش امامزاده است.

مرکز شریعتی در یکی از واحدهای اداری این خیابان قرار گرفته است. مرکزی قدیمی که سال هاست که در حوزه های زیبایی پیشتاز و ممتاز بوده است.

مرکز زیبایی شریعتی تمام خدمات زیبایی از جمله عمل بلفاروپلاستی را نیز انجام می دهد. جراح پلک حاضر در مرکز شریعتی، سال هاست که در این زمینه تخصص دارد و مهارت کسب کرده است.

از ویژگی های ممتاز این مرکز، مشاوره ی رایگان قبل از جراحی است. شما می توانید قبل از هر چیزی با پزشک جراح خود جلسه ی مشاوره داشته باشید. با تمام ریسک ها و عوارض بلفاروپلاستی آشنا شوید. در نهایت تصمیم خود را بگیرید.

تمام این مزیت ها باعث شده است که نام مرکز زیبایی شریعتی در میان زیباجویان تهرانی کاملا شناخته شده باشد.

Summer Sale 41 - بهترین دکتر بلفاروپلاستی در دل تهران!

مراقبت های قبل از عمل بلفاروپلاستی

زمانی که بلاخره تصمیم خودتان را می گیرید و قصد انجام جراحی پلک دارید، باید نکات زیر را قبل از جراحی رعایت کنید:

  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنید. این داروها، علاوه بر این که اجازه نمی دهند که خونریزی ناشی از برش پلک، زود بند بیاید، بلکه باعث می شوند که پلک بعد از جراحی کبود و متورم شود. برخی از این داروها شامل آسپرین، استامینوفن و…است.
  • سعی کنید بدون آرایش و ضد آفتاب در اتاق عمل حاضر شوید
  • حتما یک همراه با خود داشته باشید که پس از جراحی، شما را به خانه برساند.
  • در صورتی که بیماری خاصی دارید یا داروهای به خصوصی مصرف می کنید، حتما با پزشک جراح پلک خود در میان بگذارید.

نتایج حاصل از جراحی پلک چه موقع ظاهر می شوند؟

باید بدانید که جراحی بلفاروپلاستی، کاملا سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی خواهد بود. بنابراین اصلا نگران نباشید و فکر نکنید که قرار است با عوارض بیهوشی هم دست و پنجه نرم کنید.

اما سوال مهمی که بیشتر متقاضیان جراحی پلک از بهترین دکتر بلفاروپلاستی مرکز زیبایی شریعتی می پرسند این است که چه موقع نتایج حاصل از جراحی ظاهر می شوند؟

در پاسخ باید بگوییم که معمولا بعد از رفع ورم و کبودی می توانید حاصل کار را مشاهده کنید. در صورتی که مراقبت های قبل از جراحی را رعایت کرده باشید، کبودی و ورم بعد از 72 ساعت از بین می روند و شما می توانید نتیجه عمل بلفاروپلاستی را مشاهده کنید.

البته گاهی ممکن است که ورم ناشی از جراحی، تا یکی دو هفته باقی بماند.

در صورتی که مدت زمان آن طولانی شد، توصیه می کنیم حتما با پزشک جراح پلک خود در میان بگذارید.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنیم که جراحی های زیبایی مثل جراحی پلک، تا حد زیادی به جراح خود بستگی دارند.

بنابراین همواره تلاش کنید که به سراغ بهترین دکتر بلفاروپلاستی بروید تا از نتیجه عمل جراحی خود آسوده خاطر باشید.

نگارنده: ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: