بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران

0

بلفاروپلاستی هزینه

بلفاروپلاستی هزینه

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این خیلی خوب است که پیش از شروع هرگونه عمل زیبایی جراحی یا غیر جراحی حتما درمورد قیمت و هزینه آن سوال بپرسید. آنطور که در میان عامه شایعه شده است، هزینه عمل های زیبایی معمولا خیلی سنگین هستند. هرچند این حرف چندان بی راه نیست اما همیشه و در مورد هر عمل هم صدق نمی کند.

blepharoplastie chirurgie plastique pour regard etincelant - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

عمل های زیبایی زیادی وجود دارند که قیمت های آنها از گران تا ارزان متفاوت است. همچنین عوامل زیادی وجود دارند که روی هزینه این عمل ها تاثیر می گذارند. به همین دلیل بهتر است پیش از شروع هرگونه روند عمل زیبای حتما در مورد قیمت نهایی یا حداقل تقریبی آن از خود مجموعه ای که به آن مراجعه کرده اید سوال بپرسید تا غافلگیر نشوید.
در این مقاله قصد داریم تا درمورد بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به عنوان یکی از رایجترین و محبوبترین عمل های زیبایی و هزینه آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی چیست؟

بلفاروپلاستی یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در دنیا است که در زمره جراحی های پلاستیک هم جای می گیرد. جراحی پلک به صورت عمومی یکی از درمان های زیبایی بسیار موثر در بهبود وضعیت ظاهری افراد است که اگر به درستی انجام شود می تواند در عین مضرات و خطرات کم، مزیت های بسیار زیادی برای شما داشته باشد. مزیت هایی که فراتراز زیبا شدن ناحیه چشم و پلک شما خواهند بود. بلفاروپلاستی عمل جراحی است که روی پلک پایین و بالا انجام می شود. چرا؟

e6963b4b565609e6d1fe21dae8554452 - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

بلفاروپلاستی پلک بالا اغلب برای درمان افتادگی پلک مورد استفاده قرار می گیرد. افتادگی پلک عارضه ای است که هنگامی که پلک بالا ناشی از سنگینی وزن چربی و پوست اضافه دچار افتادگی می شود آن را درمان می کند( در ادامه بیشتر در مورد پتوز یا افتادگی پلک با شما صحبت خواهیم کرد).
بلفاروپلاستی پایین معمولا روی ناحیه بین پلک و گونه انجام می گیرد و در اغلب اوقات هدف از انجام دادن آن رفع حالت کیسه ای زیر چشم است. هرچند که می تواند افتادگی پلک پایین را هم درمان کند.
نکته : یادتان باشد که بلفاروپلاستی جزو عمل های زیبایی است که تاثیرات زیادی دارد. یکی از مهمترین تاثیرات بلفاروپلاستی این است که چین و چروک های دور ناحیه چشم را برطرف می کند و عملا پوست را جوانسازی می نماید.

تغییرات ناحیه دور چشم در اثر سالخوردگی

با بالاتر رفتن سن عضلات بدن کم کم شروع به شل شدن، سست شدن و ضعیف شدن می کنند. از اولین نواحی بدن که عضلاتش تحت این تاثیرات قرار می گیرند ناحیه دور چشم است. عضلات حساس و ظریف این ناحیه،مخصوصا عضلات نگه دارنده پلک ها به سرعت دچار ضعف شده و چین می خورند و چروک می شوند.

blépharoplastie marseille - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

همانقدر که برطرف کردن چروک های دور چشم می تواند تاثیری شگفت آور روی جوان به نظر رسیدن شما داشته باشد، چروک افتادن فقط این ناحیه هم می تواند باعث شود تا ظاهری سالخورده پیدا کنید.
جدای از آن افتادگی پلک که ناشی از این ضعف های عضلانی است می تواند موجب پایین آمدن پلک شده و ظاهری همیشه خسته و خواب آلود به فرد بدهد.
اما سستی عضلات تنها علت افتادگی پلک نیست. بلکه وزن زیاد پلک هم تاثیر آن را دوچندان می کند. این اتفاق به این شکل می افتد که سستی عضلات نگهدارنده پلک بستری ایده آل فراهم می کند تا چربی، پوست و حتی عضلاتی اضافه روی پلک بالا ایجاد شوند. تجمع این ضایعات وزن پلک را زیاد کرده و اثر افتادگی را بدتر می کند.
این سستی عضلات فقط روی پلک بالا موثر نیست و می تواند ناحیه زیر چشم و پلک پایین را هم تحت تاثیر قرار دهد. سستی عضلات پلک پایین باعث می شود تا مایعات و چربی اضافه در زیر چشم جمع بشوند و حالت کیسه ای به آن بدهند.
افتادگی پلک بالا علاوه بر اثر نامطلوب روی ظاهر چشم ها باعث می شود تا پلک افتاده رفته رفته جلو بخشی از مردمک چشم را بگیرد و زاویه بینایی را محدود کند. کسانی که بلفاروپلاستی را انجام می دهند تغییرات مثبت زیادی در بینایی خود حس می کنند که برایشان شگفت انگیز است.

خطرات بلفاروپلاستی

بلفاروپلاستی در عین اینکه درمانی ظریف و حساس است که به دقت و مهارت زیادی هم احتیاج دارد، جزو عمل های زیبایی ایمن و کم خطر هم محسوب می شود. اما به هر صروت هیچ عملی بدون خطر و ریسک نیست. مخصوصا اگر بلفاروپلاستی را در مرکزی نامعتبر و زیردست پزشکی غیرمتخصص و ناشی انجام دهید، باید نگران خطرات احتمالی باشید.

chirurgie paupieres tunisie - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

خطراتی که عبارتند از :
• عفونت و خونریزی
• خشکی و التهاب پوست
• دشواری بستن چشم یا دیگر مشکلات مربوط به پلک
• زخم های قابل مشاهده
• آسیب رسیدن به عضلات چشم
• رنگ پریدگی پوست
• نیاز به جراحی تکمیلی
• تاری دید موقتی یا به ندرت از دست رفتن بینایی
• خطرات عمومی جراحی مانند واکنش های آلرژیک به بیهوشی و خون لختگی

قیمت بلفاروپلاستی

تعیین قیمت بلفاروپلاستی همانطور که گفتیم به عوامل متعددی بستگی دارد. اما حداقل قیمتی که ممکن است برای بلفاروپلاستی هرچشم به شما پیشنهاد شود حدود 1.5 میلیون تومان برای هر چشم است. دقت کنید، این قیمت اصلا نباید معیار شما باشد، چراکه ممکن است برخی مراکز قیمت کمتر یا بیشتر از آن به شما ارائه. قیمت هایی که دلیلی بر کیفیت یا بی کیفیتی کارشان نخواهد بود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

blepharoplastie marrakech 2 1024x768 - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

عواملی که بر هزینه بلفاروپلاستی تاثیر می گذارند عبارتند از حساسیت عمل، بزرگی ناحیه تحت درمان، حجم عمل( اینکه روی هر چهار پلک بالا و پایین انجام می شود، یا روی دوتا یا روی یکی)، تعرفه خود پزشک، منطقه اقتصادی که در مرکز زیبایی درآن قرار دارد.
بر اساس این عوامل می توان حدود هزینه بلفاروپلاستی را تعیین کرد. یادتان باشد حتما پیش از شروع عمل در مورد حدود قیمت نهایی از پزشک سوال بپرسید و اگر به نظرتان پیشنهادشان خیلی گران بود یا بیش از حد معقول ارزان بود، تعارف نکنید و به مرکزی دیگر مراجعه نمایید.
نکته : بلفاروپلاستی عملی سرپایی است که در مطب خود پزشک انجام می شود.

بهترین مرکز بلفاروپلاستی در تهران

برای انجام بلفاروپلاستی در تهران سعی کنید بهترین مرکز را انتخاب کنید. یک مرکز خوب در کنار کیفیت کار تعرفه هایی معقول و مناسب هم به شما ارائه می کند. قیمت هایی که نه خیلی گران هستند و نه خیلی ارزان.

مرکز زیبایی برکه در مناطق شمال یکی از بهترین و معتبرین مراکز زیبایی برای انجام بلفاروپلاستی در تهران است. کادری حرفه ای در کنار تعرفه های مناسب و معقول برکه را به یکی از باکیفیت ترین و به صرفه ترین مراکز زیبایی در تهران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برکه و همچنین اخذ نوبت بلفاروپلاستی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
yeux illumines - بلفاروپلاستی هزینه | قیمت جراحی پلک در تهران
بلفاروپلاستی هزینه

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: