تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران

0

تخفیف عمل پلک

تخفیف عمل پلک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

افتادگی پلک یکی از عمده ترین دلایل برای آن است که مردم عمل پلک انجام می دهند. عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی به منظور برداشتن و کشیدن پوست اضافه پلک است تا در نتیجه آن فرد ظاهری هشیارتر و جوانتر داشته باشد.
گاهی اوقات عمل پلک بلفاروپلاستی همچنین می تواند بینایی شما را بهبود بخشد! چراکه برداشتن پلک افتاده ای که جلوی بخشی از مردمک چشم را گرفته است می تواند زاویه دید را بازتر کرده و محدوده دید را وسیع تر کند. بیشتر افرادی که بلفاروپلاستی انجام می دهند از اینکه تا چه حد بینایی شان بهتر شده متعجب می شوند.

1465096489758 - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران
تخفیف عمل پلک

بلفاروپلاستی می تواند پوست، عضله و گاهی اوقات چربی اضافه جمع شده روی پلک بالا را بردارد. در برخی از موارد ممکن است طی عمل پوست اضافه برداشته شود، اما عضله اضافه نه. گاهی اوقات هم ممکن است لازم شود بلفاروپلاستی را هم روی پلک پایین انجام دهید و هم روی پلک بالا. این البته به مشکلاتی که قرار است با بلفاروپلاستی برطرف شود بستگی دارد.
یادتان باشد که بلفاروپلاستی پلک بالا که گاهی اوقات به آن لیفت پلک هم می گویند نباید با جراحی افتادگی پلک یا پتوز اشتباه گرفته شود. جراحی پتوز در حقیقت عملی است که موقعیت پلک بالا را با کشیدن عضلات و تاندون ها بالا می برد. البته چنانچه وزن پوست اضافه جمع شده روی پلک باعث سنگینی و افتادگی آن شده باشد بلفاروپلاستی نیز گاهی اوقات می تواند با برداشتن این پوست اضافه باعث بالاتر رفتن پلک شده و تاثیری مشابه جراحی پتوز داشته باشد.

بلفاروپلاستی زیبایی چیست؟

عمل جراحی زیبایی پلک عملی نیست که انجام دادن آن از نظر سلامت ضروری باشد، به همین خاطر بیشتر در زمره عمل های زیبایی دسته بندی می شود. از همین رو نمی توان انتظار داشت که شرکت های بیمه هزینه ای بابت آن متقبل بشوند.
متاسفانه گاهی اوقات ممکن است پلک بالا و پلک پایین دچار افتادگی یا حالت کیسه ای شوند که البته بخشی از روند طبیعی افزایش سن است. این افتادگی و حالت کیسه ای می تواند برای ناحیه ابروها هم اتفاق بیفتد و بخشی از همین روند باشد.

Surgery 1212370c - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران
تخفیف عمل پلک

با بالا رفتن سن، پوست کمی کش می آید، عضلات سست و ضعیف می شوند و کیسه های چربی هرچه برآمده تر می شوند ، برجسته تر هم می گردند. این اتفاق می تواند یک عارضه فامیلی یا موروثی باشد که در تمام اعضای خانواده وجود دارد.
چنین عارضه هایی مثل افتادگی پلک و کیسه ای شدن پوست ناحیه دور چشم از نظر زیبایی می توانند بر روی جذابیت چهره و چشمان شما تاثیر منفی بگذارند. چراکه باعث می شوند تا ظاهری خسته، ناراحت و سالخورده داشته باشید.
جراحان مختلفی توان و تخصص آن را دارند که عمل پلک یا بلفاروپلاستی را انجام دهند.
چشم پزشکان و جراحان زیبایی متخصص بلفاروپلاستی عموما بیشترین پزشکانی هستند که جراحی پلک انجام میدهند. هرچند جراحان عمومی پلاستیک و جراحان گوش و حلق و بینی نیز توان انجام جراحی بلفاروپلاستی را دارند.

افتادگی پلک و جراحی پلک

پتوز نام علمی عارضه افتادگی پلک است. عارضه ای که می تواند هردو چشم را تحت تاثیر قرار دهد. پتوزی که از زمان تولد وجود دارد را افتادگی پلک مادرزادی می گویند.
نکته : اگر افتادگی پلک مادرزادی نوزادان به موقع درمان نشود می تواند موجب بروز تنبلی چشم و مشکلات گردن در آینده شود. چراکه افتادگی پلک دید کودک را محدود کرده، و اجازه نمی دهد بینایی او کاملا تکامل پیدا کند، و هم باعث می شود کودک برای بهتر دیدن ناچار شود سرش را بالا نگه دارد تا بتواند خوب ببیند. همین امر موجب بروز مشکلات مفصلی گردن در آینده می گردد.

plastic surgery treatments kenya - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران
تخفیف عمل پلک

افتادگی پلک اغلب در بخش لبه پلک اتفاق می افتد که باعث تغییر وضعیت ایستایی آن می شود.
هنگامی که لبه پلک خیلی پایین می آید بخشی از مردمک چشم را می پوشاند که همین امر موجب انسداد بخش بالایی محدوده بینایی شما می گردد. در بیشتر موارد افتادگی پلک بالا می تواند ناشی از بالا رفتن سن و تحلیل رفتن ساختار های نرمال بدن باشد.
عموما تاندون عضلانی که مسئول لیفت و بالا نگه داشتن پلک است دچار سستی و شل شدگی شده و باعث افتادگی پلک می گردد. اصلاحی که با جراحی روی پلک انجام می شود شامل بازسازی و کشیدن مجدد این تاندون می شود.
البته افتادگی پلک تنها ناشی از سالخوردگی یا مادرزادی نیست. یکی از دلایل رایج ابتلا به افتادگی پلک در اثر عمل های جراحی است که روی چشم انجام می شود. چراکه فشاری که طی عمل جراحی چشم روی ناحیه پلک وارد می شود می تواند موجب سستی عضلات نگهدارنده پلک گردد.
نکته : یادتان باشد که بلفاروپلاستی یا عمل جراحی پلک یک عمل ساده سرپایی است که در خود مرکز درمانی یا در مطب پزشک انجام می شود.

قیمت عمل پلک

عمل جراحی پلک یا بلفاروپلاستی درمان حساسی است که به دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد. این دو معنی می دهد. یکی اینکه برای انجام آن حتما باید به مرکز و پزشک مطمئن و معتبری مراجعه کنید، و دوم اینکه برای انجام آن باید چند میلیونی خرج کنید.
واژه میلیون شاید در وهله شما را بترساند اما واقعیت آن است که به نسبت مزیت هایی که برای سلامتی و زیبایی ظاهری شما دارد، قیمت بلفاروپلاستی قطعا به صرفه است.

eyelidsurgery2 min - تخفیف عمل پلک | بهترین جراح بلفاروپلاستی در تهران
تخفیف عمل پلک

جدای از آن برخی از مراکز معتبر و مطمئن هستند که علاوه بر تخفیف های عموی،تخفیف های مناسبتی و موضوعی خاص هم به مراجعینشان ارائه می کنند.
البته یادتان باشد که خیلی از مراکز نامعتبر هم با استفاده از این تخفیف های بعضا عجیب و غریب سعی در جذب مشتری دارند، بدون اینکه به کیفیت عمل اهمیت چندانی بدهند. یادتان باشد در صورتی که بلفاروپلاستی به درستی انجام نشود می تواند خطرات جدی مخصوصا برای چشم شما داشته باشد. پس در وهله اول سعی کنید به کیفیت مرکزی که مد نظر دارید دقت نمایید، تا تعرفه های آن. اما این به معنی این هم نیست که همه مراکز گرانقیمت الزاما مراکز خوبی هستند!

از جمله مراکز باکیفیت، مرکز زیبایی برکه در شمال تهران، در محدوده قلهک است که در کنار کادری مجرب از حرفه ای ترین پزشکان درمانگر، قیمت ها و تخفیف های استثنایی به شما عزیزان ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برکه و همچنین گرفتن نوبت بلفاروپلاستی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: