بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک

0

بلفاروپلاستی غرب تهران

بلفاروپلاستی غرب تهران

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در میان این همه درمان ها و تکنیک های زیبایی ، اگر به دنبال بهترین درمان برای رفع افتادگی پلک و دیگر عارضه های آن هستید، هیچ چیز بهتر از جراحی بلفاروپلاستی نخواهد بود.

بلفاروپلاستی به شما کمک می کند تا ظاهری زیباتر و چشمانی بازتر داشته باشید. این جراحی که بارها در میان محبوب ترین جراحی های زیبایی آمده است، در ایران نیز انجام می شود و در حال حاضر پزشکان زیادی در تهران و شهرستان ها آن را انجام می دهند.

231 - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک
بلفاروپلاستی غرب تهران

در صورتی که ساکن غرب تهران هستید ، توصیه ای برای شما داریم:

مرکز زیبایی برکه کلیه خدمات جراحی بلفاروپلاستی را در منطقه 1و 2 و 3 تهران (قلهک، شریعتی، تجریش، پاسداران، پونک و …) ارائه می کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز برکه می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کرده و با همکاران ما مشاوره داشته باشید.

اما با وجودی که اطلاعات زیادی درباره جراحی پلک وجود دارد، بارها دیده ایم که خیلی از مراجعه کنندگان ما چیز زیادی درباره بلفاروپلاستی نمی دانند و بیشتر به شنیده های خود متکی هستند. تصمیم داریم در این مطلب به زوایای پنهان و ناگفته جراحی بلفاروپلاستی بپردازیم. با ما همراه باشید.

بلفاروپلاستی پلک بالا

پوست اضافه و چربی های تجمع یافته در پلک بالا می تواند باعث سنگینی پلک ها، ظاهر پیر، پف کردگی و حتی محدود کردن بینایی شود. در صورتی که جراحی بلفاروپلاستی را روی پلک بالا انجام دهید می تواند باعث رفع این مشکلات و معضلات شوید و ظاهری شاداب و جوان تر به دست آورید.

بلفاروپلاستی غرب تهران

قدم اول این است که پوست اضافه روی پلک بالایی که باعث سنگینی و چروک افتادن پلک شده است برداشته شود. قدم بعدی این است که چربی هایی که روی پلک بالایی تجمع پیدا کرده اند برداشته شود، این چربی ها باعث پف کردن پلک می شوند و ظاهری ناخوشایند به پلک ها می دهند.

232 - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک
بلفاروپلاستی پلک بالا

بعد از آن، یک بخیه نازک برای نزدیک کردن پوست پلک استفاده می شود تا به این صورت تنگ تر و صاف تر شود.

بلفاروپلاستی غرب تهران

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

نکته خیلی مهم : مسئله ای که باید بدانید این است که بلفاروپلاستی پلک بالا باعث رفع چین و چروک های گوشه ی چشم یا ابروهای پایین افتاده نمی شود. برای این که مشکلات این چنینی را نیز رفع کنید لازم است درمان های دیگری در کنار جراحی بلفاروپلاستی داشته باشید.

بلفاروپلاستی پلک پایین | رفع کیسه های زیر چشم

می توان از جراحی بلفاروپلاستی پایین برای برداشتن پوست اضافه نیز استفاده کرد اما بیشتر مواقع ظاهر پف کرده و تورم زیر چشم دلیل اصلی انجام این جراحی است. در طول جراحی بلفاروپلاستی پلک پایین، چربی های تجمع پیدا کرده برداشته می شوند و یا این که به نقاط دیگری منتقل خواهند شد. در صورتی که به این مشکل مبتلا بوده باشید به خوبی می دانید که کیسه های زیر چشم تا چه حد می توانند ظاهر شما را خسته و خوابالود نشان دهند و تا حد زیادی زیبایی را خدشه دار کنند.

بلفاروپلاستی غرب تهران

معمولا دو نوع تکنیک جراحی برای این پروسیجر وجود دارد. در صورتی که علاوه بر چربی ها ، در زیر چشم خود پوست اضافه هم دارید که باید برداشته شود، برش هایی دقیقا زیر مژه های پلک پایینی زده می شود. چنان چه فقط چربی های اضافه زیر چشم خود داشته باشید ، برشی از داخل پلک پایین زده می شود و به این ترتیب چربی ها را خارج می کنند.

235 - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک
بلفاروپلاستی پلک پایین

به این تکنیک بلفاروپلاستی “ترنسکانجگتیوال ” گفته می شود، چرا که هیچ گونه برش بیرونی روی پوست ایجاد نخواهد شد.

بلفاروپلاستی غرب تهران

جراحی بلفاروپلاستی چگونه انجام می شود؟

  • جراحی بلفاروپلاستی ممکن است تحت بیهوشی محلی، یا به همراه آرام بخش یا بیهوشی عمومی انجام شود. همه چیز به نظر پزشک و شرایط شما بستگی خواهد داشت.
  • ممکن است پلک پایین، بالا یا هردوی آن ها در طول یک جلسه جراحی درمان شوند.
  • برش هایی که در طول جراحی ایجاد می شوند روی خط طبیعی خود پلک ها خواهند بود تا به این ترتیب هم پوست و هم چربی های اضافه به خوبی برداشته شوند
  • در صورتی که فقط لازم باشد چربی ها برداشته شوند، جراح تلاش خواهد کرد با ایجاد برش هایی مخفی داخل پلک ، چربی ها را بردارد.
  • کل جراحی بلفاروپلاستی حدود 45 الی 90 دقیقه طول خواهد کشید و این مسئله به تکنیک مورد استفاده و وسعت جراحی بستگی دارد. اما خیالتان آسوده باشد چرا که در همان روز از بیمارستان مرخص خواهید شد. گرچه در صورتی که شرایط لازم را نداشته باشید احتمال دارد که یک شب را بستری بمانید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که حتما دستورالعمل های جراح خود را برای قبل و بعد از عمل به دقت دنبال کنید. هرگونه عوارض جانبی خطرناک و طولانی مدتی را به پزشک خود اطلاع دهید تا مراقبت های مورد نیاز صورت بگیرد.

پزشکان ما در مرکز برکه همواره آماده هستند

تخفیف بلفاروپلاستی

به مناسبت شب یلدا، مرکز زیبایی برکه تخفیف ویژه ای برای شما عزیزان در نظر گرفته است. تصمیم داریم جراحی بلفاروپلاستی توسط بهترین جراح پلک تهران را با تخفیف های فوق العاده ای برایتان ارائه کنیم. تخفیف هایی که در مرکز زیبایی برکه ارائه می شود، کاملاً واقعی هستند و برخلاف دیگر تخفیف ها در وب سایت های تخفیفی، قیمت هایی که در تهران اسکین می بینید کاملاً واقعی بوده و با رقمی که در مطب به شما ارائه می شود تفاوتی نخواهد داشت.

234 - بلفاروپلاستی غرب تهران |بهترین جراح پلک
تخفیف بلفاروپلاستی

به خاطر داشته باشید این تخفیف محدود و مدت دار است. به همین دلیل در صورتی که می خواهید از این تخفیف بلفاروپلاستی استفاده کنید، همین امروز با همکاران ما در برکه تماس بگیرید.

بهترین دکتر جراحی بلفاروپلاستی

بی هیچ اغراقی بهترین پزشکان جراحی بلفاروپلاستی را در مرکز زیبایی برکه گرد هم آورده ایم. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این مرکز آلبوم تصاویر بیماران قبلی پزشک مرکز را ببینید و خودتان درباره مهارت و سابقه او قضاوت کنید.

خبر خوش اینجاست که در مرکز برکه قبل از جراحی ، جلسه مشاوره با پزشک برای بیمار ترتیب داده می شود تا به این ترتیب هرگونه سوالی که دارید از او بپرسید.

افتخار داریم تا همواره بهترین ها را به شما عزیزان ارائه کنیم.

با زیبان در تماس باشید

دپارتمان پژوهشی زیبان

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: