برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب

0

برطرف کردن موهای زائد پشت لب

پشت لب تعداد بسیار زیادی از خانم ها را موهای سیاه پوشانده است که این مسئله باعث شده آنها به طور مداوم در حال بند انداختن یا استفاده از موم برای برطرف کردن آنها باشند. موهای زائد پشت لب علاوه بر آنکه ظاهر نامناسبی را به وجود می آورد باعث سرخوردگی و شرمندگی خانم ها می شود. به عبارتی برطرف کردن موهای زائد پشت لب به یک چالش بسیار بزرگ برای آنها تبدیل شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اکثر خانم ها از روش ‌های متعددی از قبیل شیو کردن، بند انداختن، استفاده از موم یا کرم های موبر برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود استفاده می کنند که متاسفانه همه این روش ها موقت است و نمی تواند به صورت دائمی آنها را از شر موهای زائدشان خلاص کند. از سوی دیگر درد حاصل از بند انداختن و روش ‌های مشابه آنها را کلافه می ‌کند. در خانم هایی که این موهای زائد کلفت و زبر هستند پس از بند انداختن از جای موها خون بیرون می زند و مسائل و مشکلات بعدی را به دنبال خواهد داشت.

 

همه این مسائل باعث شده است که آنها به فکر یک روش جدید برای خلاص شدن از شر موهای زائد پشت لب خود باشند. امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه فناوری به دست آمده است می توان به آرزوی دیرینه خود دست پیدا کرد. لیزر موهای زائد پشت لب موثرترین روش برای داشتن پوست تمیز و لطیف محسوب می شود و با مزایای بسیار زیادی همراه است. در حال حاضر لیزر به یکی از محبوب ترین روش های موجود برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب تبدیل شده است البته می توان از این روش جدید و عالی برای از بین بردن موهای زائد دست و پا، زیر بغل و ناحیه بیکینی استفاده کرد.

lip threading 232x300 - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب

صورت مهم ترین قسمت بدن است که همیشه در معرض دید دیگران قرار دارد و زیبایی و تمیزی این ناحیه تاثیر به سزایی در اعتماد به نفس افراد مختلف ایفا می کند. به عنوان مثال می توان جای جوش را به کمک لوازم آرایش پوشش داده و از بین برد اما بهترین لوازم آرایش و بهداشت حرفه ای ترین آرایشگر ها هم نمی ‌توانند موهای زائد پشت لب را زیر انبوهی از لوازم آرایش پنهان کنند.

خوشبختانه شما می توانید با مراجعه به مراکز تخصصی لیزر به برطرف کردن موهای زائد پشت لب و سایر نقاط بدن خود بپردازید و برای همیشه پوستی تمیز، صاف و بدون مو داشته باشید و از نتایج دائمی حاصل از لیزر لذت ببرید.

چگونه لیزر به برطرف کردن موهای زائد پشت لب کمک می کند؟

همان گونه که در قسمت‌ های بالا گفتیم لیزر یک فناوری جدید و یک پیشرفت خارق العاده در عرصه زیبایی و برطرف کردن موهای اضافی بدن محسوب می ‌شود که می ‌توان از آن برای همه نقاط بدن استفاده کرد. در این روش از نور لیزر استفاده می شود و به سمت فولیکول های مو در نقاط مورد نظر پوست ارسال می شود. طول موج نور لیزر به نحوی انتخاب می ‌شود که بتواند رنگدانه‌ های موجود در مورد را هدف قرار دهد اما مشکلی را برای پوست به وجود نمی آورد چرا که توسط رنگدانه های موجود در پوست جذب نخواهد شد. لیزر با از بین بردن فولیکول های مو از رشد آنها در آینده پیشگیری خواهد کرد.

 

فرایند برطرف کردن موهای زائد پشت لب به سرعت انجام می شود و با توجه به ضخامت و تراکم موها می توان تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد را تعیین کرد. اکثر افرادی که به لیزر موهای زائد خود پرداخته اند ادعا می ‌کنند در طول درمان فقط سوزش خفیفی را احساس کرده ‌اند که در مقایسه با درد حاصل از بند انداختن و استفاده از موم قابل مقایسه نیست. میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد در همه افراد یکسان نیست و به مسائلی از قبیل رنگ و نوع موها و البته شرایط پوست شما بستگی دارد. شما می توانید قبل از شروع فرایند لیزر موهای زائد با اپراتور لیزر یک جلسه مشاوره داشته باشید و همه سوالات خود را از او بپرسید تا بدانید که قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد.

چگونه برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب آماده شویم؟

images 17 - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب

هنگامی که تصمیم می گیرید برای برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود به مرکز لیزر مراجعه کنید برای اینکه نتایج بهتری از درمان با لیزر به دست بیاورید و با نحوه مراقبت از پوست خود پس از درمان آن آشنا شوید رعایت کردن مراحل زیر را به شما توصیه می نماییم:

مرحله اول:
یک مرکز لیزر تخصصی و خوش نام که سابقه طولانی در عرصه خدمات زیبایی و لیزر دارد را پیدا کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مرحله دوم:
در خصوص اهدافی که از لیزر موهای زائد پشت لب دارید با اپراتور لیزر صحبت کنید تا بداند شما دقیقاً چه چیزی می خواهید.

مرحله سوم:
اطلاعات لازم را در خصوص سابقه پزشکی خود از قبیل هرگونه آلرژی، بافت اسکار، بیماری های مزمن و یا جراحی های انجام شده در گذشته در اختیار مرکز لیزر قرار دهید.

مرحله چهارم:
فهرست کاملی از داروهایی که مصرف می کنید اعم از داروهای شیمیایی یا گیاهی و هر گونه قرص ویتامین یا مکملی که مصرف می ‌کنید را در اختیار پزشک خود قرار دهید. در صورتی که هر نوع دارویی که حاوی بتاکاروتن یا هر نوع محصولی است که ممکن است باعث بروز حساسیت به نور شود را استفاده می نمایید با پزشک خود صحبت کنید تا اطلاعات کاملی را در این خصوص به دست بیاورد. اگر از هر نوع محصول خاص مراقبت از پوست استفاده می کنید و یا اگر باردار هستید یا تصمیم به بارداری در آینده را دارید با پزشک خود صحبت کنید تا شما را به طور کامل راهنمایی کند.

The close up shot of woman lips 1 300x209 - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب

مرحله پنجم:
از اپراتور لیزر بخواهید یک قسمت از بدن شما را به صورت امتحانی لیزر کند. این کار باعث می شود که میزان تحمل شما در خصوص درمان با لیزر ارزیابی شود و امکان ارائه شرایط بهتر برای کسب نتایج عالی فراهم شود.

مرحله ششم:
میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد روی پوست های روشن بیشتر است به همین دلیل اگر قصد برنزه کردن پوست خود را دارید باید به خاطر داشته باشید که حدود ۴ تا ۶ جلسه قبل از شروع برنامه ریزی از انجام این کار خودداری کنید و از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، حمام آفتاب و هر گونه اقدام دیگری که باعث تیره شدن پوست شما می شود اجتناب نمایید. در صورتی که قرار است در مقابل نور خورشید قرار داشته باشید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی ۳۰ یا بالاتر استفاده کنید.

مرحله هفتم:
حدود ۲ تا ۴ هفته قبل از لیزر موهای زائد پشت لب از بند انداختن، موم انداختن و اپیلاسیون آنها خودداری کنید زیرا باید ریشه موها وجود داشته باشد و فقط می توانید آنها را شیو کنید.

مرحله هشتم:
لیزر موهای زائد زمانی نتیجه بهتری را ارائه می دهد که موهای پشت لب چند میلی متر از روی سطح پوست خارج شده باشند که به همین دلیل بهتر است دو روز قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای پشت لب خود را شیو نمایید.

مرحله نهم:
قبل از مراجعه به مرکز لیزر و شروع برنامه درمان صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید سپس خشک کنید. از استفاده از هرگونه کرم یا مرطوب کننده خودداری نمایید.

پس از برطرف کردن موهای زائد پشت لب چه اتفاقی رخ می دهد؟

اکثر افرادی که به برطرف کردن موهای زائد پشت لب خود می پردازند ادعا می کنند که پس از چند جلسه شاهد نتایج اولیه بوده ‌اند و از این که بعد از تمام شدن درمان برای همیشه از شر موهای زائد و سیاه پشت لب خود خلاص شده ‌اند بسیار خوشحال و راضی هستند.

images 16 300x107 - برطرف کردن موهای زائد پشت لب| با سیبیلاتون خداحافظی کنین| بهترین مرکز لیزر موهای زائد پشت لب

معمولاً پس از درمان بروز تورم و قرمزی خفیف طبیعی است و معمولاً طی مدت چند ساعت تا چند روز این حالت از بین خواهد رفت اما در صورتی که پس از لیزر موهای پشت لب دچار درد شدید شده باشید می توانید برای کاهش میزان درد و ناراحتی از نکات زیر پیروی کنید:

  • روزی دو بار از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید.
  • پس از ترک کردن مرکز لیزر از رفتن به سونا یا انجام دادن فعالیت های جسمانی بسیار شدید خودداری کنید.
  • تا چند روز پس از لیزر از هرگونه محصولی که باعث التهاب پوست می شود خودداری نمایید.
  • بهتر است تا دو هفته پس از لیزر از قرار گرفتن در معرض نور آفتاب خودداری کنید و حتما از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده کنید.

برطرف کردن موهای سیاه و تیره پشت لب به کمک لیزر یک روش سودمند برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو است و شما را برای همیشه از بند انداختن های مکرر نجات خواهد داد. از سوی دیگر از بین بردن دائمی موهای زائد پشت لب باعث افزایش سطح اعتماد به نفس شما می شود و شما دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نخواهید بود. لیزر باعث می ‌شود که ظاهر پوست جوان تر به نظر برسد و نقاط تیره پوست از بین بروند و منافذ بسیار بزرگ آن کوچک شوند.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: