برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی

0

برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی

سلام دوستان

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روزهای داغ تابستان نفس نفس زنان از راه رسیده است و تمایل افراد برای پوشیدن بیکینی و رفتن به استخر بیشتر شده است. در برخی از افراد تمیز بودن خط بیکینی هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ ارتقا سطح اعتماد به نفس آنها اهمیت بسیار زیادی دارد اما چالش واقعی زمانی به وجود می‌ آید که شما تصمیم می گیرید به برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی بپردازید و کمترین درد را تحمل کنید.

واقعیت این است که در دنیای امروز روش های متعددی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد. آشنایی کامل با دلایل موافق و مخالف لیزر به شما برای تصمیم گیری بهتر کمک خواهد کرد با ما همراه باشید تا در این خصوص شما را راهنمایی کنیم.

چه روش هایی برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد؟

۲۳۴۴۳۶ 300x146 - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی

شیو کردن موهای زائد ناحیه بیکینی از دیرباز تاکنون رایج بوده است و سالیان طولانی است که از این روش برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود. محصولات متعددی وجود دارد که می توان قبل و بعد از شیو کردن از آنها استفاده کرد. به طور کلی شیو کردن یک روش ساده برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی است اما با عوارض جانبی متعددی از قبیل التهاب، راش پوستی، بریدگی و سوختگی پوست همراه است.

عفونت فولیکول های مو یکی از عوارض شایع شیو کردن است که می تواند باعث بروز مشکلات بعدی شود. شیو کردن روشی است که فقط موهای زائد را از روی سطح پوست برطرف می کند و باید به طور مداوم شیو کرد تا روی سطح پوست هیچ گونه موی زائدی دیده نشود.

امروزه محصولاتی در بازار وجود دارد که تولید کنندگان آن ادعا می کنند از رشد موهای زائد جلوگیری می ‌کند. برخی از آنها می ‌گویند که محصولات آنها صددرصد طبیعی و از عصاره گیاهان ساخته شده است اما برخی دیگر می ‌گویند که محصولات آنها بر پایه ترکیبات شیمیایی قرار دارد. اگر چه نتایج حاصل از استفاده از این محصولات یکسان نیست هیچ یک از آنها نمی توانند به طور کامل موهای زائد بدن را از بین ببرند. در بهترین حالت این محصولات می ‌تواند از میزان نیاز به شیو کردن یا موم انداختن بکاهند. باید همه جوانب را ارزیابی کرد و به این نتیجه رسید که آیا این روش ها ارزش استفاده را دارند یا خیر.

استفاده از پودر و کرم های موبر یکی دیگر از روش های پر کاربرد برای برطرف کردن موهای زائد است. اما مسئله مهمی که در خصوص استفاده از آنها وجود دارد این است که این محصولات بوی بدی دارند و متاسفانه پس از چند روز مجدد موهای زائد شروع به رشد می ‌کنند. اپیلاسیون یکی دیگر از روش های پر کاربرد برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی است و افرادی که یک بار از این روش استفاده می کنند می توانند با مزایا و معایب آن آشنا شوند.

۰۹۴۷۴۷ - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی

محصولات و روش های بی شماری برای برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی وجود دارد و حتی دستگاه‌ های مختلفی در بازار ارائه شده اند که موهای زاید را از ریشه برطرف می کنند. در برخی موارد تاثیرات منفی موم انداختن بیشتر از آثار مثبت آن است و برای همه افراد کاربرد ندارد.

لیزر انقلابی عظیم را در عرصه برطرف کردن موهای زائد به صورت دائمی به وجود آورده است و در همین چند سال اخیر به یکی از روش‌ های بسیار محبوب در عرصه زیبایی تبدیل شده است. از لیزر به عنوان یک روش سریع، موثر و قطعی برای برطرف کردن موهای زائد یاد می شود که طبق درخواست افراد مراجعه کننده می توان همه موهای زائد یک ناحیه خاص را برطرف کرد یا آن که فقط موهای زائد آن را کم پشت کرد. از آن جایی که نتایج حاصل از لیزر بسیار حیرت انگیز است افرادی که لیزر کرده اند هیچ نیازی به شیو کردن یا موم انداختن ندارند و دیگر دچار سوختگی پوست یا رشد موهای زائد پس از چند ساعت نخواهند بود.

چگونه لیزر به برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی کمک می ‌کند؟

در فناوری لیزر از نور لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود و نور لیزر به سمت موهای زائد ناحیه ای که قرار است درمان شود ارسال می گردد. رنگدانه های موجود در فولیکول های مو نور لیزر را جذب می کنند و نور به گرما تبدیل می شود. گرمای ایجاد شده باعث از بین رفتن فولیکول ها می شود و در نهایت از رشد موهای ‌زائد پیشگیری خواهد شد زیرا فولیکول های آنها به طور کامل از بین رفته است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

images 3 - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی
از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش تخصصی برای برطرف کردن موهای زائد یا می ‌شود و ممکن است تصور کنید که هزینه لیزر موهای زائد بیشتر از سایر روش‌ ها است اما واقعیت این است که در بلند مدت متوجه می ‌شوید که قیمت لیزر مقرون به صرفه تر از سایر روش های موجود است.

نتایج حاصل از لیزر موهای زائد پایدارتر است و باعث لطافت بیشتر پوست می شود این در حالی است که پس از تیغ کشیدن پوست شما به علت رشد موهای زائد زبر خواهد شد. آنچه که در خصوص لیزر موهای زائد اهمیت دارد این است که باید به یک مرکز تخصصی لیزر مراجعه کنید که از بهترین متخصصان لیزر استفاده می کنند.

ما در مراکز لیزر خود با استفاده از تیم تخصصی لیزر و به ‌کارگیری آخرین دستگاه های تولید شده در عرصه لیزر موهای زائد به مراجعه کنندگان خود برای کسب نتایج مورد انتظار کمک می ‌کنیم و لبخند رضایت را بر لبان آنها می نشانیم.

لیزر موهای زائد پایان رشد موها به سمت داخل پوست

رشد موهای زائد به سمت داخل پوست یک پدیده بسیار شایع است و در نقاطی که شیو می شوند موهای زائد به سمت داخل پوست رشد می کنند و باعث بروز درد بسیار زیادی خواهد شد اما خبر خوبی که برای شما داریم این است که لیزر به معنای پایان رشد موها به سمت داخل پوست است. خارش یا التهاب اولین علامت رشد موهای زائد به سمت داخل پوست است که پوست قرمز و متورم می شود. شناسایی علایم و نشانه های رشد موهای زائد به سمت داخل پوست اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا از بروز عفونت پوست جلوگیری می کند.

موهای زائد به دو روش زیر سطح پوست شروع به رشد می کنند در یک حالت مو از فولیکول خارج می شود و با حالت فر زیر پوست رشد می کند و در یک حالت دیگر مو زیر پوست گیر می افتد و شروع به رشد می نماید. در هر دو حالت پوست ملتهب و دردناک می ‌شود و ممکن است شما دچار خارش پوست نیز شوید.

در حقیقت برخی از انواع پوست ها بیشتر از سایرین دچار این وضعیت می شوند. لیزر موهای زائد پایانی برای رشد موها به سمت زیر پوست است و از رشد آنها به سمت داخل پوست جلوگیری می نماید. باید لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام شود تا همه آنها به طور دائمی برطرف شوند و دیگر امکان رشد آنها زیر سطح پوست وجود نداشته باشد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی باعث ناباروری می شود؟

half face lhr 300x300 - برطرف کردن موهای زائد ناحیه بیکینی| لیزر بیکینی خوبه؟|قیمت لیزر بیکینی

برخی از افراد تصور می کنند که لیزر موهای زائد باعث ناباروری می شود اما واقعیت این است که طول موج پرتوهای لیزر که برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرد بسیار کوتاه است و اصلاً امکان نفوذ پرتوهای لیزر به درون اندام های داخلی بدن وجود ندارد. پس اصلا نگران نباشید و با خیال راحت به لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و خط بیکینی خود بپردازید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: