از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران

0

ممنوعیت های لیزر موهای زائد چیست؟

در دنیای امروز لیزر موهای زائد یک روش بسیار محبوب است که تعداد بسیار زیادی از افراد در سراسر جهان از این روش برای برطرف کردن دائمی موهای زائد خود استفاده می کنند. محبوبیت این روش باعث شده که افراد زیادی موافق با فناوری لیزر موهای زائد باشند و تعداد دیگر مخالفت خود را با لیزر موهای زائد اعلام کنند. لیزر موهای زائد آنقدر اهمیت دارد که ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم به بررسی ممنوعیت های لیزر موهای زائد بپردازید تا شما می توانید اطلاعات بیشتری را در خصوص لیزر به دست بیاورید و به یک تصمیم گیری قطعی بپردازید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در صورتی که توانایی پرداخت هزینه لیزر را ندارید لیزر نکنید

57848400 300x173 - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران

از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش گران قیمت یاد می شود زیرا باید فرایند لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام شود تا همه موهای بدن از بین بروند. نیاز به چند جلسه درمان با لیزر باعث شده است که هزینه لیزر موهای زائد افزایش پیدا کند.

به این ترتیب اگر توانایی مالی دارید و می ‌توانید برای درمان با لیزر هزینه کنید و در صورتی که نتایج دلخواه را از لیزر به دست نیاوردید هزینه ای که پرداخت کرده اید را به عنوان یک ضرر مالی در نظر نگیرید و به لحاظ مالی در مضیقه نباشید به دنبال یک مرکز لیزر باشید. قبل از شروع درمان با لیزر برای هزینه های لیزر آماده شوید.

در صورتی که یک مرکز لیزر معتبر پیدا نکردید دست نگه دارید

پیدا کردن یک مرکز لیزر با توجه به اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا قرار است فرایند لیزر روی پوست یک عضو حساس است انجام شود و در صورتی که اپراتور لیزر فاقد تجربه و اطلاعات کافی باشد و از دستگاه نامناسب استفاده کند ریسک بروز آسیب دیدگی پوست افزایش خواهد یافت. مراکز لیزر متعددی وجود دارد که ادعا می کنند می توانند شما را به آنچه که می ‌خواهید برساند.

شما باید هوشیار باشید و قبل از انتخاب یک مرکز لیزر به انجام ارزیابی‌ های لازم بپردازید و اطلاعات کافی را درباره آنها جمع آوری کنید و از دوستان و آشنایان خود نیز پرس و جو کنید تا بتوانید یک تصمیم درست بگیرید و یک مرکز لیزر معتبر را انتخاب کنید.

 

در صورتی که از یک اپراتور با تجربه و یک دستگاه لیزر مناسب استفاده شود فرایند لیزر موهای زائد به یک روش ایمن تبدیل خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد در غیر این صورت دچار عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد خواهید شد. انتخاب یک مرکز معتبر یکی از ممنوعیت های لیزر موهای زائد است پس کاملا دقت کنید.

 

در صورتی که از طرف مرکز لیزر برای درمان تحت فشار قرار گرفتید شک کنید

متاسفانه برخی از مراکز لیزر از تاکتیک های فشار برای جذب مشتری استفاده می ‌کنند و سعی می ‌کنند هر طور که شده مراجعه کنندگان خود را وادار به لیزر موهای زائد نمایند. گاهی اوقات این مراکز زمان محدودی را در اختیار مراجعه ‌کنندگان قرار می دهند و از آنها می خواهند که فوری تصمیم بگیرند که در این شرایط فرد متقاضی درمان زمان و اطلاعات کافی را برای لیزر موهای زائد نخواهد داشت.

عدم احترام به متقاضی درمان با لیزر و توضیح همه نکات مهم در خصوص لیزر موهای زائد یکی از فاکتورهای مهم در خصوص ممنوعیت های لیزر موهای زائد است.

یکی از ممنوعیت های لیزر موهای زائد داشتن تاتو است

picture of full sleeve with two phoenixes 300x180 - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران

داشتن خالکوبی روی پوست یکی از ممنوعیت های لیزر موهای زائد است زیرا رنگ های موجود در خالکوبی در مقایسه با رنگ طبیعی پوست بیشتر به جذب نور لیزر می پردازند و در این شرایط ریسک سوختگی ‌پوست افزایش خواهد یافت و در برخی موارد این وضعیت می ‌تواند باعث تشکیل بافت اسکار دائمی شود به همین دلیل افرادی که روی بدن آنها تتو وجود دارد مجاز لیزر موهای زائد خود نیستند.

اگر شما تیره است و از دستگاه لیزر مخصوص شما استفاده نمی ‌شود لیزر نکنید

در صورتی که رنگ پوست شما گندمی یا سبزه یا تیره است و در مرکز لیزر مورد نظر شما از دستگاه لیزر متناسب با شرایط شما استفاده نمی ‌شود دست نگه دارید زیرا برای لیزر موهای زائد پوست سبزه از دستگاه لیزر مخصوص استفاده می شود تا پوست فرد متقاضی درمان با لیزر دچار سوختگی و سایر عوارض جانبی لیزر موهای زائد نشود.

african woman 1 200x300 - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران

دستگاه لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ دو دستگاه رایج برای لیزر موهای زائد پوست تیره هستند. در صورتی که رنگ پوست شما تیره است باید از مناسب بودن دستگاه لیزر با شرایط پوست خود اطمینان حاصل کنید. یکی از ممنوعیت های لیزر موهای زائد به مسئله دستگاه های لیزر که مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست ارتباط دارد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

باید اطمینان حاصل کنید که دستگاه لیزری که در مرکز لیزر مورد نظر شما استفاده می شود مورد تایید این سازمان قرار دارد. قبل از شروع برنامه درمان با لیزر باید تست لیزر انجام دهید تا واکنش پوست شما نسبت به لیزر ارزیابی شود و اپراتور بتواند شدت بروز عوارض جانبی حاصل از لیزر را مشخص کند و در خصوص انتخاب بهترین دستگاه لیزر تصمیم گیری کند.

اگر خواهان برطرف شدن صد در صدی موهای زائد خود هستید دست نگه دارید

علی ‌رغم اثر گذاری بالای لیزر موهای زائد و رضایت عمومی در خصوص نتایج حاصل از لیزر، برخی از افراد به خوبی به درمان با لیزر پاسخ نمی دهند و نتیجه دلخواه را به دست نمی ‌آورند. در حقیقت گاهی اوقات افرادی که رنگ پوست آنها روشن است و موهای تیره ای دارند نیز به درمان با لیزر پاسخ نمی دهند و موهای آنها به طور کامل از بین نمی رود. علی رغم تحقیقات متعددی که در این خصوص انجام شده است هنوز علت اصلی بروز این مشکل و نمی ‌دانیم به همین دلیل باید برای این شرایط آماده شوید.

۱۶۳۹۱۴ 300x300 - از سیر تا پیاز ممنوعیت های لیزر موهای زائد| چه افرادی نباید لیزر کنند؟| بهترین مرکز لیزر تهران

ما در مراکز لیزر خود با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولید شده در عرصه فناوری لیزر موهای زائد به کارگیری اپراتور های با تجربه و آموزش دیده به شما کمک می ‌کنیم تا بتوانید موهای زائد در هر نقطه ای از بدن خود را برطرف کنید و از دردسرهای شیو کردن، موم انداختن، استفاده از پودر و کرم های موبر و اپیلاسیون خلاص شوید.

حتی آقایان نیز می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و از این روش جادویی برای برطرف کردن موهای زائد صورت، مرتب کردن خط ریش برطرف کردن موهای زائد قفسه سینه و کمر روی شکم و هر نقطه دیگری که دوست دارند استفاده کنند. ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که از بهترین دستگاه های لیزر استفاده می کنیم تا ریسک بروز عوارض جانبی حاصل از لیزر موهای زائد را به حداقل برسانیم و به شما پوستی تمیز و لطیف و بدون مو هدیه دهیم.

اگر شما یک فرزند نوجوان دارید و قصد دارید که از لیزر برای برطرف کردن موهای بدن او استفاده کنید می توانید با اطمینان خاطر به مراکز لیزر مو و به نتایج مورد انتظار خود دست پیدا کنید.
لبخند رضایت شما سرمایه ما است.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: