اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد)

0

اثر بوتاکس بعد از چند روز

اثر بوتاکس بعد از چند روز

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از سوالات رایجی که در زمینه ی تزریق بوتاکس وجود دارد این است که اثرات بوتاکس در روزهای بعدی به چه صورت خواهد بود؟ آیا می توان بلافاصله بعد از اتمام درمان ، انتظار داشت که چروک ها برطرف شوند؟!

بوتاکس نوعی داروی تزریقی است که حاوی 100 الی 200 واحد بوتولونیوم تایپ A می باشد.این ماده برای درمان چین و چروک های میان ابروها، خطوط افقی پیشانی و چین های ریز دور چشم به کار می رود.این دارو باید توسط یک متخصص دوره دیده یا پزشک زیبایی انجام شود.

26 - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد)
اثر بوتاکس بعد از چند روز

احتیاط: افراد مبتلا به اختلالات عصبی-عضلانی ،عفونت در محل تزریق ،گلوکوما،باردار و شیرده باید از تزریق این ماده خودداری کنند.چرا که احتمال بروز عوارض جانبی در این دسته از افراد زیاد است.

عوارض جانبی محتمل شامل موارد زیر است :

  • درد
  • سوزش و قرمزی در محل تزریق
  • ضعف عضلانی
  • افتادگی پلک ها
  • بی حسی
  • حالت تهوع

در صورتی که راجع به عوارض جانبی ناشی از تزریق نگرانید و تمایل به دانستن مزایا و خطرات بوتاکس دارید ، بهتر است با پزشک متخصص خود مشورت کنید.

نکته ی خیلی مهم : تزریق بوتاکس حداکثر تا 4 ماه دوام خواهد داشت.راجع به جلسه ی بعدی تزریق و هم چنین وضعیت خود با پزشک مشورت کنید.

امروزه هر کسی که اندکی با خواص جادویی بوتاکس آشنایی داشته باشد، در تزریق آن کوچک ترین تردیدی به خود راه نمی دهد.اما به هر حال طبیعی است که سوالات محتلفی در این باره داشته باشید.

یکی از مهم ترین سوالات درباره اثر بوتاکس بعد از چند روز است! در ادامه تصمیم گرفته ایم که به روند اثر بوتاکس (از روز بعد از تزریق تا چند ماه بعد) بپردازیم.با ما همراه باشید

29 - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد)
اثر بوتاکس بعد از چند روز

چه اتفاقاتی بعد از تزریق بوتاکس می افتد ؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس

بلافاصله بعد از اتمام درمان ، ممکن است اندکی دچار قرمزی و تورم شوید که البته معمولا در طول 10 دقیقه خود به خود از بین می روند .بیشتر افراد دچار هیچ گونه درد و عوارض جانبی نمی شوند.برخی ها ممکن است بعد از اتمام تزریق دچار سردرد خفیفی شوند که البته به راحتی با مصرف قرص های مسکن قابل رفع است.

احتمالا پزشکی که تزریق را برایتان انجام می دهد ، تمام اطلاعاتی که پس از تزریق به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. به تک تک آن دقت کرده و دستورالعمل ها را مو به مو انجام دهید تا از بروز هرگونه عوارض جانبی وخیم پیشگیری کنید.

یک روز بعد از تزریق بوتاکس

بیشتر افراد هیچ گونه علائمی از نتیجه ی تزریق بوتاکس را مشاهده نمی کنند گرچه ممکن است برخی ها اندکی دچار کبودی خفیف شوند که البته از طریق کرم آرنیکا قابل رفع است یا می توانید با استفاده از کانسیلرهای آرایشی آن ها را بپوشانید.در برخی مواقع ممکن است در روز بعد از تزریق بوتاکس هم سردرد داشته باشید.نتایج قابل مشاهده معمولا در روز بعد از درمان خود را نشان نمی دهند چرا که بوتاکس به زمانی احتیاج دارد تا خود را با بدن تطبیق دهد.

1 هفته بعد از تزریق بوتاکس

بعد از هفت روز، احتمالا می توانید نتایج حاصل از تزریق بوتاکس را مشاهده کنید.محلی که تزریق در آن صورت گرفته احتمالا نرم تر خواهد شد و شاداب تر به نظر می آید.بعد از اولین جلسه ی تزریق بوتاکس احتمالا اندکی دچار احساس گرفتگی و سنگینی شوید که بعد از یکی دو هفته به طور کامل از بین خواهد رفت.اگر اولین باری است که بوتاکس تزریق می کنید ، بهتر است ارتباط خود را با پزشک حفظ کنید و راجع به هرگونه تغییری در خود به او گزارش دهید.

1 ماه بعد از تزریق بوتاکس

یک ماه بعد از تزریق بوتاکس ، نتایج حاصل از آن هم چنان به طرز فوق العاده ای قابل مشاهده است.برخی افراد ممکن است به میزان خیلی کمی بتوانند عضلات مربوطه را تکان دهند گرچه این مسئله در افراد مختلف ، متفاوت است و به محلی که تزریق در آن صورت گرفته بستگی دارد.

3 ماه بعد از تزریق بوتاکس

بعد از 3 ماه، حرکت عضلات به تدریج برمی گردد.بیشتر پزشکان توصیه می کنند که برای تزریق مجدد مراجعه کنید.در صورتی که چروک های استاتیک روی صورت خود دارید ، بهتر است که دوباره تزریق بوتاکس را روی این چروک ها انجام دهید مخصوصا اگر دوباره شاهد حرکت کردن کامل عضلات هستید!

برای به دست آوردن بهترین نتیجه در رفع چین و چروک ها شدید ،بهتر است تا جایی که می توانید حرکت عضلات را در آن نواحی محدود نگه دارید تا چین و چروک ها هم چنان نرم و صاف باقی بمانند!

27 - اثر بوتاکس بعد از چند روز چگونه خواهد بود؟! (از روز اول تا 4 ماه بعد)
اثر بوتاکس بعد از چند روز

آرایش بعد از بوتاکس

عموما توصیه می شود که تا 24 ساعت پس از اتمام جلسه ی درمانی خود از مصرف هرگونه مواد آرایشی روی محل تزریق خودداری کنید.در صورتی که دچار کبودی شده اید ، می توانید از طریق کانسیلرهای آرایشی ،آن را پوشش دهید.

نفوذ هرگونه مواد شیمیایی موجود در محصولات آرایشی می تواند منجر به بروز عوارض جانبی یا بدتر شدن قرمزی و کبودی شوید.به همین خاطر بهتر است جانب احتیاط را رعایت کنید.

بعد از بوتاکس چه باید کرد

چندین نکته ی بسیار مهم وجود دارد که پس از تزریق بوتاکس باید رعایت کنید. مهم ترین مسئله این است که تا چند ساعت (حداقل 5 ساعت) پس از اتمام درمان از خوابیدن خودداری کنید.دراز کشیدن می تواند موجب شود که مواد بوتاکس جا به جا شده و منجر به بروز فلج در دیگر نواحی صورت شود.مدت زمانی لازم است تا بوتاکس با بدن سازگار شده و دیگر حرکت نکند.

مسئله ی مهم دیگر این است که از شستن صورت خود بلافاصله بعد از تزریق بوتاکس خودداری کنید.نفوذ آب به محل تزریق می تواند موجب بروز التهاب و قرمزی بیشتر شود و در بدترین حالت اثرات بوتاکس را از بین ببرد.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که گرچه نتایج حاصل از تزریق بوتاکس بی نظیر است اما در هر صورت موقتی است و برای کسب بهترین نتیجه بهتر است که مداوم این تزریق را تکرار کنید.به خاطر داشته باشید که انتخاب یک پزشک متخصص و ماهر می تواند در کسب نتیجه ، تعیین کننده باشد.به همین خاطر وقت خود را صرف پیدا کردن بهترین پزشک تزریق بوتاکس کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: