چرا ناخن دوستم زیباتر است؟

0
.jpg - چرا ناخن دوستم زیباتر است؟
چرا ناخن دوستم زیباتر است؟

مشخصه های زیادی برای زیبایی زنان وجود دارد که یکی از آن ها ناخن است. داشتن ناخن های زیبا آرزوی هر زنی است. درست است که مدل و فرم دست هر فرد، وابسته به زنتیک است اما به کار بردن یک سری از تکنیک ها و آرایش های ساده ناخن می توان دستانی زیبا داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چرا ناخن دوستم زیباتر است؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چرا ناخن دوستم زیباتر است؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چرا ناخن دوستم زیباتر است؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

باید با توجه به دست ها و مدل انگشتانتان مدل ناخن مناسب را انتخاب کنید.

سوهان مناسب باید انتخاب شود :

اگر ناخن هایتان طبیعی است از سوهان دانه ریز و ظریف استفاده کنید ولی برای ناخن های مصنوعی از سوهان زمخت باید استفاده کرد. سوهانی مناسب است که دو سطح زبری داشته باشد تا از تنوع بیشتری برخوردار باشد. شکل دادن به ناخن ها به سوهان زبر و تمیز کاری نهایی به سوهان ظریف تر لازم دارد. باید توجه داشته باشیم که انجام نادرست سوهان به ناخن ها آسیب می رساند و آن ها را ضعیف میکند.

طریقه انجام سوهان باید به گونه ای باشد که در یک جهت و از کنار به سمت وسط باشد.

همیشه چسب همراهتان باشد، برای همه ما ناراحت کننده است که بعد از مدت طولانی و صرف وقت و روش های زیبایی ناخن، ناخن هایمان بشکند. با چسب می توانید در روند ترمیم آن تسریع بخشید.

دقت کنید که ارتفاع ناخن همیشه از پهنای آن بلندتر باشد :

اگر می خواهید انگشتان بلند و کشیده داشته باشید باید با فرم دهی به ناخن هایتان توهم کشیده بودن بدهید.چرا که ناخن های مربعی شکل به انگشتان فرم کوتاهی و چاقی می دهید  و اگر انگشت کوتاهی دارید دنبال این مدل ناخن نروید.

مدل مثلث معکوس :

در برخی افراد وقتی ناخن بلند می شوند حالت مثلثی شکل پیدا می کنند به این صورت که قسمت بالای آن پهن تر از ابتدای آن است.  این حالت به انگشتانتان فرمی بد و زشت می دهد. در این حالت باید گوشه های آن را اصلاح کنید تا سر آن هم مانند پهنایی مانند بقیه آن داشته باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

کوتیکول ناخن :

کوتیکول از عفونت ناخن جلوگیری میکند و از سلول های مولد ناخن محافظت می کند پس بهتر است که کوتاه نشود. کوتاه کردن اشتباه ناخن باعث فرو رفتن گوشت در ناخن می شود که باعث نفوذ دردناک بافت ناخن به داخل ناخن می شود.

لاک ناخن :

لاک ناخن باعث خشک شدن ، زرد شدن و بی رنگ شدن ناخن می شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: