آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز

0
4fdc602782dcca96f11aec6430aba539 300x200 - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز
5 دلیل برای اینکه برای حذف موهای زائد خود به مرکز لیزر اهواز مراجعه کنید!

سایت تخصصی پوست و مو و زیبایی زیبان ، مرجع اطلاع رسانی به عموم مردم دوستدار زیبایی مفتخر است شما را با مطب تخصصی لیزر موهای زاید اهواز زیر نظر پزشک دانش آموخته یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران و عضو انجمن متخصصین پوست ایران همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آشنا نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مرکز و خدمات لیزر موهای زاید آن با جدیدترین تکنولوزی های برتر دنیا و دستگاه های مختلف لیزر الکساندریت و دایود علاوه بر تامین نیازهای مردم  و بالا بردن دانش پزشکی شان ،آنان را در جهت انتخابی آگاهانه یاری مینماید.


طول موج لیزر دایود نزدیک به طول موج طیف پایین مادون قرمز می باشد. جذب آن در ملانین به نسبت Nd: YAG، IPLبسیار بیشتر بوده،دارای ریسک پس از درمان کمتری نسبت به الکساندریت می باشد. کاهش ریسک با پالس یکنواخت و خنک سازی سطحی نیز کمتر می گردد.در این دستگاه همواره یک نسبت ثابت بین ماکزیمم انرژی و فرکانس برقرار است که باعث می شود انرژی مناسب در واحد زمان- سطح به بافت منتقل شود. این مسأله باعث کاهش خطای کاربر در تنظیمات گشته و جلوی آسیب رسانی به پوست را از طرف دستگاه می گیرد.

در انتخاب دستگاه لیزر موهای زاید دقت کنید زیرا بعضی از دستگاهها نظیر ای پی ال سیستمهای نوری دارند که به اندازه لیزر قدرت ندارند ؛ دستگاههای لیزرانواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان دایود و الکساندریت رانام برد. این دستگاهها با دارا بودن طول موجهای مختلف هر یک به یک نوع تیپ پوستی اختصاص داده می شود .انتخاب نوع لیزر با درمانگر می باشد .

 

laser hair removal info 300x232 - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز

laser amended 300x165 - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز

2 300x291 - آشنایی با مراکز تخصصی،استاندارد و برتر لیزر موی زائد اهواز

قیمت و هزینه لیزر درمانی ؛ بسته به جثه و وسعت ناحیه درمان ؛ نوع لیزر و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هرشخص متفاوت است.

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود الیو است.برای دیدن لیست قیمت ها، شماره تماس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: