مشاوره مجازی پوست قسمت پانزدهم

0

مشاوره مجازی پوست قسمت پانزدهم

یکی از بهترین راه ها برای خونرسانی بیشتر به پوست،در سنین بالا فانجام ورزش ها و نرمش های مخصوص پوست است و عامل دیگر تابش شدید نور خورشید به پوست است که باعث ایجاد پیری زودرس میشود .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت پانزدهم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت پانزدهم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت پانزدهم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نور آفتاب تا حدی برای پوست لازم و مفید است اما زیاد از حد آن علاوه بر این که پوست را دچار اختلال مثل لک ،مک و تیرگی میکندد باعث میشود پوست خشک شود و رطوبت خود را از ذست دهد و همین امر باعث شکسته شدن پوست میشود . باز هم در این جا هم کرم های مرطوب کننده به علاوه کرم های ضد آفتاب میتوانند از پیری پوست جلوگیری کنند.

خانم هایی که دچار افسردگی و یا هرنوع بیماری روحی دیگر هستند،پوست صورتشان هم افتاده میشود و چین و چروک ها بیشتر از گذشته نمایان میشود .

درحقیقت ،چهره این افراد بیش تر از خودشان افسرده میشود . یا حتی یک مریضی دیگر همانند سرماخوردگی هم روی طراوت و تازگی پوست تاثیر میگذارد.

عامل دیگری که در سلامت پوستمان تاثیر میگذارد ،داشتن استراحت و خواب کافی است . زیاد کارکردن و کم خوابیدن ،شادابی پوست شمارا میگیرد .

پوست خسته میشود،رفته رفته فرسوده میشود و پیر میشود .حداقل در شبانه روز باید 8 ساعت بخوابید تا شادابی به پوست شما برگردد .

سعی کنید کم تر اخم کنید یا چشمان خود را زیاد جمع  نکنید و یا ابروهای خود را به طرف بالا نکشید . این اعمال باعث میشود برروی پوست چین و چروک هایی ایجاد شود که به سادگی نمیتوان آن ها را از بین برد و متاسفانه این گونه چین و چروک ها ممکن است در سنین پایین هم ایجاد شوند .

و اما خانم هایی که سیگار میکشند و یا اعتیاد دارند باید بدانند که چهره آن ها  زود تر از بقیه خانم ها شکسته میشود .

سیگار یا بعضی از مواد مخدری که بعضی از خانم ها استفاده میکنند در بدن ،سم های زیادی تولید میکند که این سم ها باعث تخریب شدن پوست بدن میشود و بیشتر از نقاط دیگر بدن درچهره خود را نشان میدهد.

زیبایی ،لطافت،طراوت و رطوبت پوست گرفته میشود فپوست تیره و بد رنگ میشود و در این جا تنها راه حل برای جلوگیری از پیری پوست تنها ترک سیگار یا ترک اعتیاد است و در این جا با مواد آرایشی و کرم و خوردن مواد غذایی مختلف هیچ کمکی به پوستتان نمیکند .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای آنکه جوان بمانید انجام دادن کارهایی که ذکر شد سخت نیست و مطمئن باشید در مدت کمی نتیجه رسیدگی های خود را خواهید دید .

گاهی اوقات خانم ها به خاطر چاقی و برای این که وزن را به حد معمول برسانند رژیم غذایی میگیرند اما کسانی که بیشتر از حد معمول وزن کم میکنند این امر باعث میشود پوست صورتشان پیر شود و چروک بخورد.

خانم هایی که قصد دارند رزیم بگیرند و در نتیجه نگران سلامت پوست خود هستند بدانند میتوانند در زمان رژیم گرفتن از ماست استفاده کنند تا پوستشان آسیب نبیند . ماست موجب میشود تا کلسیم و ویتامین B به راحتی جذب شود و طراوت و شادابی پوست شما هم حفظ خواهد شد.

بنابراین میتوانید با خوردن ماست از ایجاد چین و چروک پوست و پیری پوست جلوگیری کنید .

معمولا پوست هایی چین و چروک میخورد که خشک است که البته خانم ها برای رفع خشکی پوست باید به مواد آرایشی که استفاده میکنند دقت کنند .

این افراد باید از محصولاتی استفاده کنند که در طول  روز رطوبت پوست را حفظ کند این محصولات به راحتی در پوست جذب میشود و دوام بیشتری خواهد داشت .

در کل برای پوست های خشک کرم های مرطوب کننده توصیه میشود و نگذارند هرگز پوستشان خشک باقی بماند.

مرطوب کننده  خوب باید به راحتی جذب پوست شود اگر مرطوب کننده جذب نشود صورت و دست ،ظاهری براق و چرب پیدا میکند و این احساس خوشایندی به شخص نمیدهد .

مرطوب کننده خوب باید به راحتی خوب شسته شود برای دست یا صورت ،مرطوب کننده کرم یا پماد مناسب تر است .

درصورتی که مرطوب کننده ایجاد خارش یا قرمزی یا جوش کند استفاده از آن را قطع کنید .

پوست بعضی میوه ها مثل ،سیب ،خیار ،گلابی را بر روی پوست بگذارید تا رطوبت پوست حفظ شود . و بعضی از میوه ها مثل هلو ،زردآلو،توت فرنگی را به صورت قطعه قطعه برروی پوست بگذارید تا پوستتان تقویت و مرطوب شود .

مقالات بعدی مارا دنبال کنید .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: