مشاوره مجازی پوست قسمت شانزدهم

0

مشاوره مجازی پوست قسمت شانزدهم

جوان تر به نظر برسید

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت شانزدهم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت شانزدهم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت شانزدهم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چرا فکر میکنید که آرایش و زیبایی فقط متعلق به دوران نوجوانی و میان سالی است . شما میتوانید شادابی و جوانی چهره خود را بازیابید و در تقویت پوست خود به خودتان ،کمک فراوانی کنید .

در سنین 35 به بعد ،پوست رفته رفته آب و رطوبت خود را از دست میدهد و دیگر شادابی لازم را ندارد اما کافی است فقط در هفته یک ساعت از وقت خود را به پوست خود اختصاص دهید و به هر طریقی که راحتید پوست را بخور دهید یا با استفاده از دستگاه بخور یا حتی ظرفی که آب را درآن جوش آورده اید و یا استفاده از سونا ،پوست را به مدت یک ربع بخور دهید . و بلافاصله با آب سرد بشویید.

اگر بتوانید دو بار در هفته این کاررا بکنید فنتیجه بهتری  خواهید گرفت .

در هنگام خوابیدن،کمی روغن زیتون و یا روغن بادام را بردارید و دور تا دور چشم هایتان را با آن ماساژ دهید : به آرامی و حرکات دورانی شکل و برخلاف چروک های پوست

برای مرطوب کردن خشکی دست از روغن نارگیل استفاده کنید.

اگر بعد از بیدار شدن از خواب ،احساس کردید چشمانتان پف کرده است ،پوست خیار را کلفت ببرید و روی دور تا دور چشم هایتان بگذارید و یک دقیقه بعد بردارید .

آب و مایعات زیبا بنوشید . دیگر در سنی هستید آب و مایعات کمک زیادی به سلامتی شما میکند.

در طول سال و فصول مختلف هر میوه ای که میل میکنید پوست آن را به پوست صورتتان بمالید و آرام آرام ماساژ دهید .

در ساعتی از روز که بیکار هستید مثلا در زمانی که تلویزیون تماشا میکنید ،با پشت دست ها از پایین به بالا گردن و صورت را ماساژ دهید تا از افتادگی گونه،و ایجاد غبغب جلوگیری شود .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر سفید پوست هستید در هنگام خواب یک مداد مشکی چشمی را داخل چشم ها بکشید تا به مرور زمان در لابه لای مژه ها برود ودر طول روز و بعد از شستشوی صورت چهره شما از بی حالی در می آید .

وقتی خانم ها سنشان افزایش می یابد علاقه شان به رنگ های تیره مثل قهوه ای،مشکی و خاکستری افزایش می یابد . رنگ های شاد ملایم برای این گروه سنی مناسب تر است و به آن ها آرامش میبخشد .

آرایش ملایم و مات هم مناسب است . یا حداقل وقتی لباس خاکستری میپوشید از رژ لب و رژ گونه صورتی هم استفاده کنید .

زمانی به سنی میرسید که وقتی در آینه خود را می نگرید و یا در حال آرایش هستید و دقت بیشتری در چهره خود به کار میبرید متوجه تغییرات پوستی خود میشوید .

لک ها و یا کک و مک هایی که در چهره ماندگار شده است و یا چین های ریزی که در اطراف چشم شما به وجود آمده است توجه شمارا جلب میکند.

این تغییرات در خانم ها از لحاظ سن متفاوت است . یکی ممکن است در سن 25 تا سی سالگی این تغییرات را مشاهده کند و دیگری شاید بین 35 تا 40 سالگی ،توجهش را جلب کند . اما در ابتدا مهم حفظ اعتماد به نفس است . اما ماساژ صورت ،کمک فراوانی به جوانی چهره میکند و بعد از آن نوع آرایش را باید تغییر دهید .

از این جا به بعد با ید با آرایش،نواقص پوست را بگیرید و آرایش جنبه ترمیم به خود بگیرد .

جالب است که نوجوانان طوری خود را آرایش میکنند که جوان تر و بزرگ تر به نظر برسند اما همان شخص روزی به مرحله ای میرسد که باید طوری آرایش کند تا صورت خود را جوان تر و شاداب تر نشان دهد.

همیشه آرایش ،خصوصا در سنین بالا باید طوری انجام شود که شخص جوان تر و شاداب تر به نظر رسد .نواقص پوست را بپوشاند و زمانی که در آینه خود را میبیند از دیدن چهره خود لذت برد و راضی باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: