مشاوره مجازی پوست قسمت نهم

0

مشاوره مجازی پوست قسمت نهم

ماسک های صورت

این ماسک ها به صورت درمان یا زیبایی،برای مدتی روی پوست گذاشته میشود . چهار فرمولاسیون اساسی برای ماسک ها موجود است با پایه موم ،با پایه ونیل (یا لاستیک )هیدروکولوئید و با پایه خاک رس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت نهم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت نهم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت نهم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

ماسک های عمومی

این نوع ماسک ها در سالن های زیبایی رایج است و از موم زنبور عسل و یا واکس پارافین ساخته میشوند . وازلین و الکل های ستیل یا استئاریل به این ماسک ها اضافه میکنند تا نرم شده و براحتی بتوان آن را روی صورت مالید.

برای استفاده از این ماسک ها ،موم را گرم کرده و به طور مستقیم به روی پوست میمالند و یا این که آن را روی یک گاز گذاشته و روی صورت قرار میدهند . گاز برای آن به کار میرود که بتوان به طور یک جا آن را از روی صورت برداشت.

ماسک های صورت با پایه موم میتوانند به طور موقت مانع از دست رفتن آب لایه سطحی پوست یعنی اپیدرم شوند.

این خاصیت تا وقتی که ماسک به طور مستقیم با پوست تماس داشته باشد وجودداردو بعد از برداشتن ماسک باید از مرطوب کننده استفاده شود.

ماسک های با پایه ونیل

این ماسک ها برای استفاده در منزل زیاد به کار میروند زیرا به راحتی  گذاشته و برداشته میشوند. این نوع از ماسک به شکل آماده در یک تیوب قرار داشته و با سر انگشتان روی صورت مالیده میشود . به تدریج با خشک شدن ماسک یک لایه نازک و قابل انعطاف از ورقه لاستیکی یا ونیل قابل انعطاف باقی میماند .

معمولا ماسک به مدت ده تا سی دقیقه در تماس با پوست باقی مانده و سپس برداشته میشود.

این ماسک ها برای تمام انواع پوست مناسب اند .تبخیر مایع از ماسک مرطوب نوعی احساس خنک شدن به فرد میدهد و جمع شدن ماسک که به دنبال خشک شدن آن رخ میدهد این تصور را به وجود میآورد که پوست به راستی در حال سفت شدن است. این ماسک ها هم به طور موقتی جلوی از دست دادن آب را تا وقتی با پوست در تماس اند،میگیرند.

ماسک های هیدروکلوئید

ماسک های هیدروکلوئید را در خانه نیز میتوان استفاده نمود . مواد هیدروکلوئید مانند جو دوسر،وزن ملکولی بالایی دارند و لذا مانع از دست رفتن آب اپیدرم میشود . این ماسک ها طرفداران زیادی دارد زیرا مواد مختلف را میتوان به راحتی به فرمولاسیون آن ها اضافه کرد . ماسک های هیدروکلوئید به شکل خشک در پاکت های دربسته عرضه شده و باید قبل از مصرف با آب گرم مخلوط شوند .خمیر به دست آده را با دست برروی صورت پهن کرده صبر میکنند تا خشک شود.

این ماسک هم تا وقتی روی پوست قرار دارد به یک شکل یک مرطوب کننده موقت عمل میکند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

موادی مانند عسل،روغن بادام،اکسید روی،گوگرد،آواکادو و غیره را میتوان به این ماسک ها اضافه کرد.

ماسک های رسی

این ماسک ها از خاک رس جاذب مانند بنتونیت ،کائولن یا خاک چینی ساخته شده اند . خاک های رس نوعی اثر قلبض بر روی پوست دارند و به همین جهت برای کسانی که پوست چرب دارند مناسب ترهستند .

با افزودن موادی مانند منیزیم،اکسید روی یا سالسیلیک اسید میتوان اثر قابض این ماسک هارا افزایش داد.

مقالات بعدی مارا دنبال کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: