مشاوره مجازی پوست قسمت سوم

0

مشاوره مجازی پوست قسمت سوم

مراقبتی که از پوست میخواهید در مرحله نخست بسته به نوع پوستی است که شما دارید .اگرچه در ابتدا مراقبت های کلی پوست را بیان میکنیم . کارهای مراقبت و نگه داری پوست بیشتر از ده دقیقه وقت نمیگیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت سوم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت سوم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مشاوره مجازی پوست قسمت سوم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1-تمیزکردن پوست

پاک کردن پوست بهترین روش برای از بین بردن سلول های مرده از سطح پوست میباشد . همچنین گرد . غباری که منافذ پوست را گرفته اند را پاک نمیکند . اگر غبار روی پوست انباشته شوند و منافذ بسته شود ،غدد راهی برای رسیدن به روی پوست نمییابد تا برای عفونت ها از پوست دفاع میکند .

2-استفاده از لوسیون ها

برای پاک کردن آرایش و گریم صورت و گرد و غبار از لوسیون های مخصوص باید استفاده شود .لوسیون ها و سفت کننده ها phپوست را تنظیم میکنند و باعث از بین رفتن بقایای آرایش و پاک کنده های روغنی و صابون میشوند که از بین نرفته و روی پوست باقی میماند.

پس از تمیز و پاک کردن صورت با لوسیونفصورت را با آب بشویید که پوست حالت سفت شدگی بگیرد .این عمل موجب میشود منافذ پوست بسته شود و پوست سفت شود و از مواد کثیف و آلوده کننده هایی که هوا را آلوده میکنند در امان نگه میدارد.

انواع مختلف لوسیون و پاک کندده ها در بازار موجودند. ولی سعی کنید از فراورده هایی که در ترکیباتشان الکل دارند استفاده کنید . زیرا الکل پوست را خشک میکند و به رنگدانه های زیر پوست آسیب میرساند.

مرطوب نگه داشتن پوست

آب یکی از بهترین مرطوب و تازه نگه دارنده های پوست به شمار میرود. پوستی که خوب مرطوب باشد نرم و لطیف و صاف است و درخشندگی خود رادارد و سن را پایین تر نشان میدهد.

نوشیدن حد اقل شش لیوان آب در روز و مصرف میوه ها و سبزیجات ، به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک میکند و از دست دادن رطوبت مورد نیاز پوست جلوگیری میکند.

پوست برای به دست آوردن روبت مورد نیاز علاوه بر مایعاتی که مصرف میشود به مرطوب کننده های دیگری که رطوبت را جذب کنند و در روی سطح پوست نگه دارند احتیاج دارد.

پوست جوان با مواد و فراورده های ساده ،رطوبت مورد نیاز را باز می یابد ولی پوست های مسن تر به مواد مغذی تری احتیاج دارند.

مرطوب کننده های متعددی هم ارزان قیمت و گران قیمت در بازار وجود دارد . اما عمده ی آن ها داریا ترکیبات زیر هستند:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

گلیسیرین و روغن گیاه

گلاب

ویتامین e

سوربیتول

عسل و …..

توصیه هایی برای داشتن یک پوست جوان و شاداب:

خواب: به اندازه کافی بخوابید  تا پوستی شفاف و چشمی خوش حالت و روحیه ای شاد داشته باشید . بنابراین کمبود خواب ،پوست را بیحال و خسته و رنگ آن را مات و کدر میکند.

آرامش: سعی کنید برای مساعل جزئی آرامش خود را از دست ندهید و بیهوده عصبانی نشوید . زیرا عضلات وست صورت هنگام ناراحتی های عصبی به هم کشیده شده و دچار چین و چروک های زودرس میشود.

نوشیدن آب: نوشیدن آب به مقدار کافی میتواند عامل موثری برای سلامتی و زیبایی پوست باشد .از نوشیدن زیاد چای و قهوه خودداری کنید.

مواد آرایشی:حتما صورت را موقع خواب از لوازم آرایش پاک کنید و اجازه دهید پوست تنفس کند .

تغذیه: تغذیه مناسب و استفاده کردن از میوه و سبزیجات تازه سلامت شخص را تضمین ودر نتیجه اثر مستقیم و مطلوبی بر روی پوست داشته باشد

مقالات بعدی مارا در این زمینه دنبال کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: