مزوتراپی صورت برای لک

0

مزوتراپی صورت برای لک

روش‌ها و درمان‌های زیادی برای رفع لک‌های روی صورت وجود دارد. مزوتراپی صورت برای لک (مزو لک صورت) یک روش موثر برای جوانسازی صورت، پوست و درمان لک صورت است که با تزریق ویتأمین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و… با سوزن‌های ریز مخصوص در ناحیه میانی پوست صورت توسط متخصص پوست انجام می‌شود.
در ادامه نحوه مزوتراپی صورت برای لک، عوارض مزوتراپی، مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت و… را بررسی خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

9 1 - مزوتراپی صورت برای لک

دلیل لکه های پوستی

لک های پوستی به قسمت هایی از پوست که دچار تغییر رنگ شده اند گفته می شود. لک های پوستی بسیار شایع هستند و علل مختلفی دارند. می توان گفت انواع بیماری ها، بارداری، آفتاب و مشکلات التهابی شماری از شایع ترین علل تغییرات رنگ پوست به شمار می آیند. لک های پوستی معمولا در بخش های خاصی از بدن و در اثر تفاوت در میزان ملانین سلولها به وجود می آیند. در بخش هایی از پوست که تولید ملانین بالا است، رنگ پوست نیز تیره تر می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - مزوتراپی صورت برای لک پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - مزوتراپی صورت برای لک پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - مزوتراپی صورت برای لک نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی و اثرات شگفت انگیز آن

مزوتراپی روشی است که در گذشته برای درمان برخی از بیماری ها و به منظور کاهش درد بعضی از بیماران مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه از درمان مزوتراپی در جهت جوان‌سازی و شادابی پوست استفاده می‌شود؛ این روش با استفاده از تزریق جزئی در پوست صورت انجام می‌شود. مواد تزریقی در مزوتراپی در واقع حاوی ترکیبی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی به‌علاوه سایر اجزای طبیعی مانند اسید هیالورونیک است که به‌طور طبیعی در پوست یافت می‌شود و با افزایش سن مقدار آن کاهش می‌یابد. از این روش به‌طور عمده در بخش‌های مختلف بدن استفاده می‌شود  که اثرات فوق‌العاده را برای پوست به همراه دارد.

فیلم مزوتراپی صورت برای لک

انواع مزوتراپی

بسته به محلی که مزوتراپی در آن انجام می‌شود می‌تواند به رفع انواع مشکلات از جمله ریزش مو، کمبود کلاژن، سلولیت، چربی اضافی و… کمک کند.

مزوتراپی رفع تیرگی لب: تیرگی لب چنانچه ژنتیکی باشد راهکار موثری وجود ندارد اما اگر بر اثر دخانیات مانند سیگار ایجاد شده باشد راهکارهایی مانند مزوتراپی موثر می باشد.

مزوتراپی مو: انتخابی درست و موثر جهت درمان ریزش مو، تقویت موهای سالم، ضخیم شدن و پرپشت شدن موها است. در مزوتراپی ترکیبی از مواد مختلف تقویتی، ویتامین ها و املاح موثر به ریشه موها تزریق می شود.

مزوتراپی غبغب: روشی است که در آن دارویی متشکل از مواد حل کننده چربی در ناحیه چانه یا گردن تزریق می شود. تزریق ها باعث اکسید شدن چربی می شوند، سلول ها را کوچک می کنند، بافت همبند را ضعیف می کنند و تولید سلول را افزایش می دهند. چربی آزاد شده در بدن متابولیزه و دفع می شود. تعداد جلسات با توجه به نتایجی که می خواهید تعیین می شود. به طور معمول، افراد برای رسیدن به نتایج مطلوب خود 3-5 جلسه را طی می کنند.

مزوتراپی ابرو: تزریق کلیه ویتامین های مورد نیاز تقویت و رشد مو، به ریشه ابروها موهای نازک را ضخیم تر می کند. نیاز به تکرار روزانه نیست و هزینه اش مقرون به صرفه است. با این راهکار دیگر نیازی به استفاده از محلول های موضعی تقویت ابرو ندارید.

مزوتراپی دور چشم: همان طور که می دانید برای رفع چروک پوست اطراف چشم، بوتاکس قابل تزریق نیست بنابراین برای جوانسازی این قسمت مزوتراپی بهترین گزینه است که باعث جوانسازی و روشن شدن پوست اطراف چشم می شود.

16 1 - مزوتراپی صورت برای لک

مزوتراپی صورت و پوست؛ رفع لک و چروک

همان طور که عوامل متعددی موجب لک پوستی می گردد، راهکارهای درمانی متعددی نیز در خصوص درمان لک وجود دارد که متناسب با نوع لک توسط پزشک تعیین می شود. یکی از راهکارهای موثر در این خصوص مزوتراپی صورت برای لک می باشد. این راهکار تزریقی است و با بی حسی موضعی انجام می شود. متناسب با نوع و میزان لک، تعداد جلسات مزوتراپی تعیین می گردد.

2 نکته مهم در انجام کلیه خدمات زیبایی

  1. استفاده از برندهای معتبر
  2. تجربه و تکنیک تزریق پزشک

برای دریافت مشاوره رایگان پوست، مو، زیبایی و لیزر با پزشک در مرکز تخصصی پوست و مو برکه واقع در خیابان شریعتی از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تماس با ما

مزوتراپی برای لک صورت خوبه یا نه نی نی سایت

مزوتراپی صورت امروزه به یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های درمانی برای نتایج سریع و مؤثر تبدیل شده است که ضمن ارائه هزینه‌های مقرون به‌صرفه، نتایج شگفت‌انگیزی برای پوست ایجاد می‌کند. این روش در واقع تکنیکی ساده و کم تهاجمی است که باعث روشن‌تر و شفاف‌تر شدن پوست صورت، سفت شدن و استحکام پوست، کاهش چین و چروک، تغذیه پوست و افزایش خون‌رسانی و آب‌رسانی به پوست می شود.

در واقع در مزوتراپی صورت مواد مغذی موردنیاز به لایه‌های پوست تزریق می شود و به‌نوعی پوست صورت برای ترمیم و احیا، تقویت می‌شود. این روش درمانی امروزه برای بسیاری از مشکلات پوستی به کار می‌رود و تأثیرات رضایت بخشی را نیز برای افراد ایجاد کرده است.

13 1 - مزوتراپی صورت برای لک

چند جلسه مزوتراپی برای لک صورت لازم است؟

در این روش چون دارو به صورت مستقیم روی قسمت آسیب دیده یا لک صورت تزریق می‌شود تأثیر‌گذاری بالایی دارد و پس از گذشت چند جلسه شما معجزه آنرا خواهید دید.
تعداد دفعات لازم جهت انجام مزوتراپی صورت برای لک به نوع پوست و مقدار لک‌ها و عوامل دیگر در هر فرد متفاوت است.

تفاوت بوتاکس و مزوتراپی صورت

عده‌ای بر این باورند که بوتاکس صورت هم می‌تواند درمان مشابه مزوتراپی صورت را انجام دهد ولی با جرئت می‌توان گفت این روش در مقایسه با بوتاکس بسیار قوی‌تر است. عوارض تزریق بوتاکس به این صورت است که با تزریق مواد عضلات صورت دستکاری می‌شوند ولی در مزوتراپی با تزریق ویتأمین‌ها و موادی مانند آن باعث بیشتر شدن جریان خون و آبرسانی صورت می‌شوند که در نتیجه آن نه تنها با مرور زمان لک‌ها از بین ‌می‌روند بلکه باعث اصلاح ناهمواری‌های پوست نیز می‌شود. همچنین مزوتراپی روند افت صورت را کند می‌کند.

2 1 - مزوتراپی صورت برای لک

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

برای شروع درمان ابتدا باید به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده و با او مشورت کنید، متخصص پوست باید کاملاً از وضعیت سلامت و دارو‌های مصرفی شما آگاه باشد، چراکه استفاده از بعضی دارو‌ها قبل از انجام مزوتراپی تداخل ایجاد می‌کند.
بعد از انجام مزوتراپی به مراقبت زیادی نیازی ندارید. افراد بلافاصله پس از جلسه مزوتراپی صورت و یا دیگر بخش های بدن می‌توانند به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند. فقط با رعایت نکات زیر ماندگاری مزو صورت خود را افزایش دهید:
۱. در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
۲. ورزش و فعالیت‌های سنگینی که باعث تعریق زیاد می‌شوند را انجام ندهید.
۳. مدتی بعد از انجام مزوتراپی صورت برای لک از رفتن به سولار خودداری کنید.
۴. تورم های تزریق چند ساعت بعد رفع می شود. بعد از تزریق و برای کاهش التهاب از یخ استفاده کنید.
۵. دارو‌های تجویز شده توسط پزشک متخصص پوست را مرتب مصرف کنید و برای مراجعات منظم جلسات مزو کوتاهی نکنید.

آیا مزوتراپی صورت عوارض دارد؟

اگر توسط پزشک با تجربه و در مرکز زیبایی معتبر انجام شود عوارضی ندارد اما به طور کلی عفونت، حساسیت، زخم، تورم، قرمزی و کبودی از عوارض احتمالی مزوتراپی صورت است.

22 1 - مزوتراپی صورت برای لک

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی متفاوت است و به عواملی همچون دستمزد پزشک، ناحیه تزریقی، نوع درمان، میزان ماده تزریق شونده و برند آن بستگی دارد.

نام آمپول ضد لک صورت

برندهای مورد استفاده در مرکز متنوع هستند که همگی معتبر و مورد تایید وزارت بهداشت می باشند. با مشاوره با پزشک می توانید برندی که متناسب با سلیقه و بودجه شما می باشد را انتخاب نمائید. برندهای متفرقه و ارزان هیج گاه انتخاب ما نمی باشد. چون زیبایی به همراه سلامتی جذاب است.
اگر پوست شما دارای لک است و خواستار پوستی سالم و بدون لک هستید این روش یکی از روش‌های درمانی قوی است. مزوتراپی در مقایسه با سایر درمان‌های لک صورت بیشترین اثر‌گذاری و کمترین معایب را دارد. این روش علاوه بر تأثیر روی لک صورت باعث زیبایی بیشتر پوستتان می‌شود. برای اطلاع از قیمت آمپول مزوتراپی صورت توسط متخصص پوست به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
محقق و مترجم: عزیزه جوهری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: