لیزر پی آر پی – آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟

0

لیزر پی آر پی 

جوان سازی صورت برای بسیاری ازافراد به ویژه خانم ها یکی از اولویت های مهم است، اما نه همه آنها آماده برای انجام لیزر هستند و یا مایل به انجام جراحی تهاجمی برای رسیدن به ظاهر جوان تر نمی باشند. خوشبختانه، تعدادی از درمان های موثر در دسترس وجود دارد که می تواند نتایج قابل توجهی  را بدون انجام جراحی ارائه کند. یکی از جدیدترین درمان ها شامل استفاده از پلاسمای غنی از پلاکت یا پی آر پی  (PRP) برای اصلاح برخی از رایج ترین نگرانی های پیری صورت است. PRP یک فرمول منحصر به فرد از خون شخصی بیمار است که به طور خاص برای افزایش غلظت پلاکتها در پلاسما پردازش شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر پی آر پی - آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر پی آر پی - آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر پی آر پی - آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حالی که برنامه های کاربردی آرایشی آن نسبتا جدید است، PRP دارای سابقه ای طولانی در پزشکی ارتوپدی، جراحی ترمیمی و دندانپزشکی است. این درمان محبوب برای آسیب های مفصلی، تاندون و بافت در ورزشکاران حرفه ای است، زیرا به میزان قابل توجهی درد را در مفاصل  کاهش می دهد که ورزشکار پس از آسیب ناشی از بازی دچار صدمه می شود. پلاسما غنی از پلاکت غنی از پلاکت ها (پی آر پی )  برای تحریک سلول های بنیادی شناخته شده است سلول های بنیادی به نوبه خود رشد کلاژن را تحریک می کنند تا به بهبودی بدن و بهبودی سریع تر کمک کنند.

پی آر پی  به یک روش بسیار جسورانه پس از جراحی برای جوان سازی صورت و پوست تبدیل شده است. PRP درمان یک درمان است که از پلاکت های خون خود برای تحریک رشد سلول های جدید استفاده می کند و به بهبود چهره شما، بافت پوست و بازگرداندن حجم چهره از دست رفته کمک می کند.

خون شما اساسا از چهار جزء تشکیل شده است. گلبول های قرمز، گلبول های سفید، پلاسما و پلاکت ها.در روش پی آر پی خون شما را می گیرند و آن را در یک سانتریفیوژ چرخانده  می شود که می تواند جداسازی سلول های خونی از پلاسما و پلاکت ها را انجام دهد. این امر پس از تزریق دوباره به پوست برای تحریک کلاژن و سلول های جدید پوست صورت می گیرد. PRP عملکردهای مفید بیماران پلاکت خود را به کار می گیرد و بنابراین هیچ حساسیتی یا رد درمان وجود ندارد.

PRP همچنین می تواند به طور موفقیت آمیز برای درمان موهای نازک و موهای زائد، به ویژهدر مردان استفاده شود. مهم است که ابتدا درمان را آغاز کنید و در صورت مشورت شما تعیین شود که آیا شما یک کاندید مناسب هستید.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پی آر پی چطور در عمل های زیبایی استفاده می شود ؟

در مان های مربوط به پی آر پی می تواند به بسیار ی از  عمل ها ی زیبایی منتج شود که در ادامه تعداد یاز رایج ترین آنها را عنوان می کنیم :

بهبود بافت صورت

اضافه کردن حجم به صورت، دست و گردن

درمان خطوط  و چین و چروک در اطراف و زیر چشم

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

از بین بردن پف و گودی زیر چشم

کم کردن چین و چروک و خطوط اطراف دهان

از بین بردن زخم های آکنه و جای جوش

چگونگی انجام لیزر پی آر پی 

بسته به چندین ناحیه که می خواهید درمان شود، حجم خون گرفته خواهد شد. این معمولا بین 10 تا 30 میلی لیتر است.  هنگامی که سلولهای شما از هم جدا شده اند، پلاکت های غنی استخراج می شوند و به پوست تزریق می شوند که در آن جوانه زدنآغاز می شود..

درمان با PRP می تواند در کمتر از 30 دقیقه انجام شود. هنگامی که بیمار وارد می شود، یک بطری کوچک از خون کشیده می شود، شبیه حجم مورد نیاز برای کار روزمره خون است. سپس خون در یک سانتریفوژ قرار می گیرد تا فاکتور رشد، پلاکت ها و سلول های بنیادی را از بقیه خون جدا شود. هنگامی که این مخلوط منحصر به فرد به دست می آید، آن را با استفاده از یک تفنگ U225 به پوست تزریق می شود.

تفنگ U225 در پی آر پی  چیست؟

تفنگ U225 بر اساس تکنولوژی صنعت خاصی است – این دستگاه یک وسیله تحویل محسوب می شود که در نتیجه درمان تقریبا بدون درد است. اسلحه U225 یک سوزن و کانول را به یک فرآیند درمان متصل می کند. برای اکثر بیماران  بدون درد بدون نیاز به کرم خفیف قابل تحمل است. اسلحه U225 موجب تحول در شیوه ارائه درمان می شود – زمان درمان سریعتر و درد کمتری را تجربه می کنند.

 کاربرد پی آر پی در پوست صورت : 

توضیح استفاده پی آر پی توسط یکی از متخصصین در یکی از کلینیک ها به این شکل است.

PRP درمان بازسازی کننده زیبایی عوامل رشد را از خون خود به منظور بهبود زخم های شما بهبود می بخشد و برای چندین درمان پوستی غیر جراحی زیبایی استفاده می شود تا نتایج پوستی شما افزایش یابد.ما از نتایج طبیعی محصولات پوستی PRP regenerative (پی آر پی) برای بهبود چندین مشکل پوستی پوستی مانند: پیری پوست، آکنه و دیگر زخم ها، نشانه های کشش، ملسما و دیگر اختلالات هیپرگنتیزاسیون استفاده می کنیم. در کلینیک های بازسازی PRP در دالاس و Southlake ما PRP شما را با انواع مختلف درمان های پوستی مخصوص نیازهای شما ترکیب می کنیم تا به بهترین شکل ممکن برای نیازهای پوستی خود دست یابیم. برای بیماران ما از پوست تجویز PRP برای احتیاج به شرایط زیر استفاده می کنیم.

درمان پوست PRP با استفاده از فاکتور رشد و بازسازی بافت سالم برای چندین بیماری پوستی استفاده می شود.تزریق PRP به درم (لایه میانی پوست) و استفاده از PRP به صورت موضعی با استفاده از Micropen microneedling پوست می تواند پوست پیری، خطوط زیبا، رنگدانه، بافت و تن پوست را بهبود بخشد.برای اکثر بیماران مبتلا به پیری پوستی ملایم و متوسط ما توصیه می کنیم یک سری از سه درمان Micropen با تزریق PRP واحد و درمان موضعی با اولین درمان Micropen. تغییرات فردی در پاسخ با تمام درمان ها رخ می دهد، درمان شما بر اساس پاسخ شما انجام می شود.

نتایج فردی با تأثیرات ژنتیکی، هورمونی، محیطی و دیگر متغیرها متفاوت است.

برای مناطق دارای ضایعات ضعیف متوسط در زیر پوست، مانند نازک شدن پوست عقب دست ها، گودی های  عمیق زیر چشم و از دست دادن حجم صورت، تزریق PRP زیر پوست درماتیک می تواند با یک پرکننده پوستی تایید شده توسط FDA برای دوباره پر کردن حجم مفید باشد. مزیت PRP این است که پاسخ  مثبت بدن شما منجر به بهبود بافت پوست، استحکام و انسداد با بافت سالم جدید همراه با حجمی است که با پرکننده پوستی تجدید می شود. ما این اثر را در ناحیه زیر چشم می بینیم.

ملسما و هیپرپيگمانتاسيون شرايطي هستند که مي توانند با توجه به اين واقعيت که  برای درمان بسيار مورد استفاده  است براي اين شرايط مي تواند سبب بدتر شدن رنگدانه شود، مي تواند ناخوشايند باشند. متخصصین از تزریق PRP به داخل پوست با استفاده از هیپرپیگمانتاسيون و ملاسما استفاده می کنند و PRP را با استفاده از نوع micropen / microneedling برای توزیع مجدد PRP به منظور کاهش شدت رنگ آمیزی استفاده می شود.مطالعات نشان داده است که دو مورد از هشت عامل رشد در PRP در واقع ملانوسیت ها یا سلول های تولید کننده رنگدانه را تثبیت می کنند تا رنگدانه را کاهش دهند در افراد درمان شوند.

برای اکثر افراد مبتلا به ملاسما و هیپرپیگمانته مقاوم، توصیه می کنیم یک سری از سه درمان PRP با یک سری از سه درمان  حدود، هفته 5-6 هفته از هم از micropen استفاده می شود.چنین ملاسما و درمان های هیپوپيگمانتاسيون را با تجويز سفارشی ما از ترکیب کرم مرطوب کننده پوست ترکیب می کنیم اگر هیچگونه منع مصرف چنین محصولی برای افزایش نتایج درمان PRP و Micropen وجود نداشته باشد.

آر پی 2 - لیزر پی آر پی - آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟

درمان  اسکار PRP برای پوست و چروک عمیق صورت و بدن

آکنه و زخم های دیگر که ضعیف به سایر درمان ها پاسخ می دهند می توانند به طور موثر با یک سری تزریق PRP و استفاده موضعی با microneedle / micropen، کریستال ریختگی کریستال Co2، radiofrequency fractional microneedle و یا یک درمان پرکننده پوستی کاهش یابد.زریق PRP به تنهایی منجر به تحریک کلاژن برای کاهش عمق و بهبود پرفیوژن می شود. نوع درمان اضافی با PRP شما بستگی به نوع زخم های شما و عکس فیت پاتریک پوست شما خواهد داشت. به طور کلی، زخم های ضخیم تر با میکروپن و میکرومروبراسدین ها بسیار عالی عمل می کنند و ممکن است زخم های عمیق تر نیاز به تزریق لیزر CO2 داشته باشند .

آر پی3 - لیزر پی آر پی - آیا لیزر پی آر پی برا ی جوانساز ی پوست مناسب است ؟

پی آر پی و درمان کشیدگی پوست 

علائم کششپوستی در زنان و مردان هر سنی رایج است. علائم کشش در بسیاری از مناطق بدن مانند شکم، ران، باسن و غیره به دلیل افزایش سریع اندازه مانند رشد سریع در بلوغ، افزایش اندازه در دوران بارداری و با افزایش قابل توجه وزن ارائه می شود. علائم کشش از بسیاری جهات مانند زخم های پوستی می باشد و می تواند به همان شیوه زخم پوستی کاهش یابد. بهترین نتایج درمان با مداخله زودهنگام به دست می آید. برای اکثر افراد مبتلا به علائم کشش، توصیه می شود یک سری از 3-5 درمان micropen / microneedling با تزریق PRP و APP موضعی PRP با یک یا دو جلسه microneedling. با توجه به تغییرات فردی در پاسخ، طرح درمان ممکن است اصلاح شود.

نگرانی های موجود در رابطه با پی آر پی 

برای جوان سازی پوست با PRP، تزریق به داخل پوست انجام می شود که یکی از انواع مختلفی از درمان های زیبایی پوست مانند است.Micropen، Microneedle RF، تزریق زیر جلدی یا پرکننده های پوستی Hyaluronic acid. تزریق زیر جلدی PRP شما و مایکروون ها توسط Micropen یا Microneedle RF باعث ایجاد پلاکت ها و عوامل رشد آنها می شود که برای تقویت بهبود و ترمیم پوست از طریق تولید کلاژن جدید مورد نیاز است. این افزایش فاکتورهای کلاژن و رشد باعث ایجاد چروک، چروک پوست و جوان تر پوست می شود. به طور معمول نتیجه 4-6 ماه پس از درمان است.

قبل از مراقبت از PRP زیبایی، شما با دکتر ملیک مشاوره کامل خواهید داشت. در طی این بازدید او سابقه پزشکی خود را برای ارزیابی روش های مراقبت های پرستاری زیبایی ارزیابی خواهد کرد و او اهداف و انتظارات شما را برای درمان در نظر می گیرد.

این روش مناسب نیست اگر شما برخی اختلالات خون، اختلالات پلاکتی، کم خونی شدید، یا خون یا سرطان های استخوان دارید. بیمارانی که از داروهای ناباروری خون یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مثل آسپرین و سایر ناتوانی های ضدالتهاب استفاده می کنند، داروهای خود را دو هفته قبل از درمان زیبایی و PRP خود و یک هفته پس از آن باید متوقف کنند. هر گونه تغییرات دارو باید بعد از بحث با پزشک خود انجام شود.

 نتایج لیزر پی آر پی : 

برای دستیابی به بهترین نتایج، اکثر بیماران ما سه درمان دارند که در فواصل 4 تا 8 هفته قرار دارند. در طول ماه اول، بهبود چشمگیر در بافت پوست دیده می شود. حداکثر بازسازی کلاژن در حدود 3 ماه پس از درمان اولیه اتفاق می افتد، که در نتیجه باعث می شود پوست را با خطوط و چین و چروک کاهش می دهد. نتایج درمان معمولا برای 18 تا 24 ماه حفظ می شود. بسیاری از بیماران تصمیم می گیرند تا پس از یک سال تحت درمان قرار گیرند تا نتایج خود را حفظ کنند.

عوارض جانبی و خطرات لیزر پی آر پی 

پس از انجام درمان های پلاسما غنی از پلاکت، بیماران قادر به فوری فعالیت های طبیعی خود می شوند.عوارض جانبی بسیار کمتری در ارتباط با درمان PRP وجود دارد زیرا مواد تزریقی از بدن خود بیمار تهیه می شود و خطر عفونت و واکنش های آلرژیک را از بین می برد.برخی از بیماران قرمزی پوست را در ناحیه تحت درمان تا 48 ساعت پس از درمان تجربه می کنند، اما این دردناک نیست و می تواند به آسانی با آرایش پنهان شود.تورم و کبودی غیر معمول هستند و اگر کمتر از یک هفته طول بکشد، اتفاق می افتد. پس از درمان، بیماران تشویق می شوند پوست را با مرطوب کننده طبیعی خود آبرسانی کرده و چندین بار در روز برای حفاظت از پوست محافظت کرده و اثرات درمان را حفظ کنند.

چه کسانی کانید مناسبی برای لیزر پی ار پی هستند ؟

درمان با پلاسما غنی از پلاسما  (پی آر پی )برای افرادی که به دنبال بهبودی تدریجی ظاهر پوست خود هستند و به دنبال نتایج قابل توجه و طبیعی هستند، درمان ایده الی است.این نوع درمان مناسب برای افراد مبتلا به علائم خفیف تا متوسط است. کاندیداها نیز باید در سلامت ککامل باشند و انتظارات واقعی برای این روش داشته باشند. اگر شما علاقه مند به درمان های پی آر پی PRP برای جوان سازی صورت هستید، ما شما را تشویق می کنیم که این کار انجام دهید. تا بدانید که آیا این درمان مناسب برای شماست.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

 منبع : 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: