لاغری موضعی – بهترین راههای خلاص شدن از چربی های اظافه کدام است ؟

0

لاغری موضعی 

چربی پایدار دقیقا یک واژه پزشکی نیست. مردم چربی های اضافی را به روش های مختلف حمل می کنند. مردان تمایل دارند چربی بیش از حد در معده خود جمع کنند. زنان تمایل دارند چربی خود را روی کمر، ران و باسن تجمع دهند. و مردم به شیوه های گوناگون به رژیم غذایی و ورزش پاسخ می دهند امروزه واژه لاغری موضعی برای از بین بردن چربی ها از جمله روش های شایعی است . شما احتمالا کسی را می شناسید که می تواند وزن را با چه چیزی به نظر می رسد کمی تلاش کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری موضعی - بهترین راههای خلاص شدن از چربی های اظافه کدام است ؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری موضعی - بهترین راههای خلاص شدن از چربی های اظافه کدام است ؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری موضعی - بهترین راههای خلاص شدن از چربی های اظافه کدام است ؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

و دیگران که سخت کار می کنند برای خوردن مواد  سالم و ورزش را  بدون مشاهده تغییراتی که در ترکیب بدن خود می خواهند. اگر شما همگی با مورد دوم آشنا هستید، احتمالا جنگ علیه چربی های مضر را  با انجام لاغری موضعی انجام می دهید .

با انجام روش لاغری موضعی ،چربی پایدار به طور کلی آخرین بخش از چربی است که می خواهید  برای دستیابی به نوع بدن ایده آل خوداز دست بدهید . اغلب آنچه که قسمت عقب بدن شما را نگه می دارد ماهیچه هایی پهن است کهabs نامیده می شود ، که حالات تپل بودن شما را کم می. به منظور به دست آوردن نکند و و بدین شکل از دست بازوهای شل و ول نیز راحت می شوید.

طبق نظر شورای ورزش آمریکا، محدوده ای ایده آل از چربی بدن برای تعیین عضله 6 تا 17 درصد برای مردان و 14 تا 24 درصد برای زنان است.

رسیدن به  پایین ترین حد از این دامنه برای هر دو  یعنی هم مردان و زنان است که درصد چربی بدن برای مدل های تناسب اندام و بدنسازانرا تشکیل می دهد و برای رسیدن به این اندازه ، شما باید کمی در مورد چربی های موضعی و نحوه از بین بردن آنها (لاغری موضعی ) بیشتر بدانید.

چه چیز باعث ایجاد چربی های موضعی می شود؟

جوانان به طور  متوسط بالغ بر  40 میلیارد چربی در بدن خود دارند. این سلول های چربی به عنوان نوعی از سیستم ذخیره سازی عمل می کنند تا بدن شما را با انرژی برای عملکرد، هضم مواد غذایی و  به حرکت در اطراف خود.کمک کنند.

همانطور که سلولها چربی را  در خود جمع می کنند، در کنار شکم و پشتی شما  چربی ها رشد می کنند. کاهش وزن  و سلول های چربی شروع به کوچک شدن می کننداما وقتی که تعداد بیشتری از این سلول ها در بدن شما زیاد می شو د هم کالری بیشتریمصرف می کنید و هم وزن شما بیشتر می شود.

اما تلاش برای از بین برئن چربی ها ممکن است سخت تر از هر کار دیگر باشد ، این بدین دلیل است که ممکن است اظافه وزن بر روی سبک زندگی شما موثر باشد ، افزایش سطوح استروژن و کورتیزول هنگامی که شما اضافه وزن دارید و باعث ایجاد واکنش هورمونی می شود که بدن شما را برای ذخیره چربی بیشتر می کند.

و پس از آن می تواند تبدیل به یک چرخه حیرت انگیزشود. از دست دادن چربی پایدار سخت تر می شود زیرا حمل پوسته های اضافی می تواند باعث التهاب، ایجاد  اشکال در سیستم ایمنی بدن و آلودگی و سیل خون در بعضی از مناطق بدن شما شود.سلول های چربی شما اساسا برای ذخیره چربی برای انرژی برنامه ریزی شده اند، و مگر اینکه شما تغییرات چشمگیری داشته باشید و بخواهید به سمت کاهش وزن و لاغری موضعی پیش بروید ، در غیر این صورت  بدن شما همچنان به ذخیره چربی ادامه می دهد.

چه زمانی چربی اظافی در بدن مشکل ساز می شود ؟

وقتی چربی بیش از حد در شکم ذخیره می شود و اندام های داخلی را نیزاحاطه می کند، چربی بدن به طور قابل توجهی مشکل است.با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری، این چربی احشایی به طور بالقوه خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سکته مغزی، دیابت و فشار خون بالا را افزایش می دهد.اما فراتر از ارتباط بین چربی های شدید و بیماری های مزمن، چربی خارش نیز می تواند روی روان شما تاثیر بگذارد. اگر شما در تلاش برای رسیدن به یک بدن لاغر هستید، اما چربی پایدار شما را از رسیدن به هدف خود حفظ می کند، اعتماد به نفس شما ممکن است تا حدودی به علت این مشکل خدشه دار شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

شما ممکن است از هدف خود رها شوید و به خوردن غذا بپردازید، یا ممکن است سعی کنید به شکل تصادفی با رژیم غذایی وشکل از دست دادن وزن و لاغری موضعی کاهش وزن را امتحان کنید.. و این به این معنی است که بسیاری از افراد در رژیم یو یو شکل  خود را وارد می کنند ، وزنشان را از دست می دهند، و سپس همه چیز را به دست می آورند و ممکن است حتی کمی بیشتر از آنچه که دوست دارند را بدست بیاورند.

 جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید. 

لاغری موضعی به چه شکل انجام می شود ؟

دستور غذا برای جلوگیری ازچاق شدن و لاغری موضعی به مانند علم تاسیسات هسته ای و موشک نیست!. اما هنوز برای بسیاری از مردم یک چالش است. این احتمالا تا حدودی به این دلیل است که غذاهای سریع، آب نبات و دسرهای فوق العاده، ارزان و آسان هستند.

و بیشتر مردم بیشتر وقت خود را صرف فعالیت هایی که در آن تحرکی نیست می کنند، مثل رانندگی، بازی کردن بازی های ویدئویی یا نشستن در مقابل کامپیوتر. اما بهافزایش وزن و مبارزه با چربی استوار قابل پیشگیری است.

با تمرین 30 تا 60 دقیقه در روز شروع کنید. این چیزی است که کالج پزشکی آمریکا توصیه می کند. ورزش کردن ، کالری ها را می سوزاند، قلب، ریه ها و ماهیچه ها را تقویت می کند و باعث جلوگیری از ایجاد پلاک در شریان ها می شود. انجام دادن دو یا چند روز تمرین قدرتی باعث می شودکه  شما کالری بیشتری را با توسعه بافت ماهیچه های پایینی بیشتر می سوزانید.

همچنین شما می توانید با خوردن یک رژیم غذایی سالم که حاوی میوه ها و سبزیجات، آجیل و حبوبات و دانه های جامد است، جلوگیری از تشکیل چربی های خفیف را به عقب بیاندازید.. رژیم سالم نیز به معنی حذف یا کمتر کردن  نوشیدنی های شیرین و غلات، چربی های اشباع شده و شیرینی ها است.

اگر شماواقعا آماده از بین بردن چربی های لظافی در بدن خود هستید  تغییر رژیم غذایی و عادات ورزشی خود باید اولین قدم شما برای انجام این کار باشد.نگاهی دقیق تر به رژیم غذایی خود داشته باشید. یکبرنامه  غذایی را برای چند روز نگه دارید و  با خودصادق باشید که همه چیز را بخورید.

شما ممکن است متوجه شوید و به این نتیجه برسید که  که شما غذاهای بیش از حد با  چربی های ترانس زیاد  و کالری زیاد را مصرف می کنید.. و شما می توانید از این اطلاعات برای تنظیم رژیم غذایی خود و خوردن غذای  سالم استفاده کنید. به دنبال راه هایی برای برداشتن حدود 500 کالری در روز از رژیم غذایی خود باشید، و شما یک قدم برای رسیدن به جنگ علیه چربی های مضر برداشته اید و درواقع با این کار برای لاغری موضعی آماده شده اید.

از نظر ورزش، تحقیقات نشان می دهد که تمرینات شدید و منظم موثرترین روش برای سوختن چربی بدن است. به یاد داشته باشید هدف این است که درصد کلی چربی بدن خود را کاهش دهید. در مجله متابولیسم، محققان دریافتند تمرینات شدید و منظم9 برابر بیشتر از یک برنامه 20 هفته ای که فقط درگیر تمرینات قلبی طولانی و آهسته بودباعث سوزاندن کالری می شود.

تمرینات شدید با شدت بالا اساسا یک تمرین است که شامل ترکیبی از تمریناتی است که به سرعت با استراحت انجام می شود.

در اینجا یک تمرین نمونه  موجود است: 25 تمرین پرش، 5 تمرین وزنه زدن 5 تمرین کششی ، 10 تمرین جهشی، 25 تمرین شنا. این مجموعه تمرینات از دست دادن چربی را انجام دهید، بدون نیاز به استراحت از اولین تا آخرین تمرین را انجام دهید.

اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن چربی های موجود و انباشته شده در بدن و لاغری موضعی هستید  پس از یک رژیم غذایی سالم همراه با تمرینات شدید با شدت بالا باید به شما در دستیابی به هدف خود در شش تا هشت هفته کمک کند.

3 مرحله ساده، برای کاهش وزن و لاغری موضعی :

راه های بسیاری برای از دست دادن وزن بسیار سریع وجود دارد. با این حال، بسیاری از آنها شما را گرسنه نگه می دارد و باعث می شود که ناراضی باشید.

برنامه ای که به طور مشخص مطرح شده بدین شکل است :

اشتها را به میزان قابل توجهی کاهش دهید
به سرعت، بدون گرسنگی، وزن کم کنید
سلامت متابولیک خود را در همان زمان بهبود دهید.

در اینجا سه قدم ساده برای رسیدن به وزن مناسب وجود دارد.

گزینه های غذایی شما – انتخاب نوع غذا مهم است و در چگونگی سووخت و ساز بدن تاثیر می گذارد عادات غذا خوردن سالم اگرچه هدف شما تغییرات پایدار در ترکیب بدن شما است،  حتی این موضوع مهم تر از  تمرینات ورزشی  است. در اینجا راهنمایی از پزشکان ثبت شده در مورد چگونگی خوردن سالمتر این سال وجود دارد.

ورزش باید به نحوی معنی دار بخشی از روال عادی زندگی  شما باشد. اگر به دنبال نتایجقابل توجه برای لاغری موضعی هستید باید حداقلروزی 30 دقیقه ورزش کنید.شما باید در هر تمرینی که انجام می دهید، خودتان را تحت فشار قرار دهید. این یک معامله بزرگ با خودتان است که شما یک بازی A را برای هر تمرینباید به درستی انجام دهید ریلینگ می گوید: “من ترجیح می دهم سه بار در هفته تمرینات توپ را به دیوار انجام دهم تا اینکه پنج روز به 50 درصد برسید.” تصمیم بگیرید که برای رسیدن به هدف خود می خواهید آن را 100 درصد تمام وقت بگذارید و در یک تمرین ساده با یک سؤال ساده چک کنید: آیا می توانم بیشتر وقت برای رسیدن به هدف بگذارم؟

به یاد داشته باشید: آموزش وزن کم کردن به درستی  “مادر تمام تکنیک های از دست دادن وزن است ، آموزش مقاومت، به تنهایی یا با وزن اضافه وزن، یک روش موثر برای کمک به ساخت عضلات و سوختن چربی است. در تمرینات ورزشی ثابت شده است که استفاده از وزنه باعث افزایش میزان متابولیسم شده و سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد بنابر این با این روش شما بهتر می توانید بر روی موضع مورد نظر خود بر ای لاغری موضعی تمرکز کنید.

دویدن .همان طور که قبلا ذکر شد، باید  انرژی بیشتری استفاده کنید ، روشن تر است این کار فقط با سوزاندن کالری امکان پذیر است. دویدن یکی ز راههایی است که به شما برای انجام این کار کمک می کند. می توانید برای انجام این کار به روی تپه ای بروید و زانوهای خود را تا آنجا که می توانید بچرخانید، به .” “دست های خود را باز و دست ها را در 90 درجه خم می کنید و دست های خود را به سمت راست به جلو و به سطح صورت بچرخانید و سپس به عقب به بالای جیب برگشت می دهید.” و سعی نکنید دست های خود را روی بدن خود بگذارید – فقط انرژی های گرانبهای را که عضلات شما نیاز دارند از بین ببرید. اگر شما در داخل خانه کار می کنید، در اینجا از  تردمیل برای چربی سوزی استفاده کنید.

شنا کردن . انجام حرکات کششی در آب و شنا کردن یکی از روش ها ی موثر برا ی کاهش وزن و لاغر ی موضعی باسن ، پهلو و یا کم است.می توانید هنگامی که در استخر هستید پاهای خود را بر خلاف جریان آب تکان دهید این کار به شما کمک خواهد کرد تا کالری زیادی بسوزانید و پس از مدتی شاهد کاهش وزن محسوسیرا مشاهده کنید.

طناب زدن . طناب به عنوان ابزاری ارزان و قابل حمل است که می تواند کمک قابل توجهی برای کاهش وزن بوده و به تناسب اندام شما کمک کند.

هر 3 دقیقه یک بار سعی کنید حدود 100 طناب بزنید. هنگامی  که  طناب به پایان رسید، بلافاصله 100 پرش طناب را انجام دهید (فکر می کنید که طناب به طور منظم پرش می کند اما سرعت آن حتی سریعتر است).

چند تمرین ساده ورزشی به جهت لاغری موضعی :

دست ها را بر روی باسن های خود قرار دهید و گام کنترل شده را با پای راست خود بردارید.

با نگه داشتن ستون فقراتتان، بدن خود را پایین بیاورید تا پای جلو و پای عقب یک زاویه 90 درجه باشد.

مکث کنید و سپس پای راست خود که تکیه گاه است را حرکت دهید.

انجام این تمرینات چند بار در روز به کاهش سریع وزن کمک می کند.

محقق و مترجم : مریم طبا طبایی 

منبع : 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: