فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی

2

فرم دهی باسن با طب سوزنی: لیفت و حجم دهی باسن در بهترین مرکز تخصصی

acupuncture for lifting hip2 - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی
                            لیفت یک هفته ای باسن با طب سوزنی        

سلام دوستان خوب.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز گزارش جالبی از مرکز تخصصی طب سوزنی درباره ی بزرگ یا کوچک کردن باسن و لیفت باسن داریم. در میان این همه روش زیبایی، طب سوزنی توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است. تجربه پریا از لیفت باسن با طب سوزنی و توضیحات سایت زیبان را با هم بخوانیم.

فرم دهی باسن با طب سوزنی: تجربه پریا

سلام. من پریا هستم و ورزشکار. اولین بار که کلمات حجم دهی و فرم دهی باسن با طب سوزنی به گوشم خورد حسابی متعجب شدم. آخر چگونه چند عدد سوزن فرم باسن را تغییر داده و زیبا می کنند؟  می دانم که روش های جوانسازی متعددی برای لیفت و پرکردن باسن وجود دارد. برای مثال، تزریق ژل یا چربی. اما هیچکدام آن ها با مزاج و روحیه من جور در نمی آیند.

تحلیل رفتن چربی بدنم در محل باسن وران از مشکلات ورزشی من بوده.  هم اکنون خوشحالم که با طب سوزنی آشنا شده و به فرم دلخواه باسن همراه با شاخص توده بدنی متعادل و تناسب خط کمر و باسن دست یافته ام. به علاوه، در خانواده برای کاهش درد آرتروز زانوی مادر و درمان گرگرفتگی نیز از طب سوزنی بهره برده ایم.

اما در پاسخ به سوال اینکه چگونه طب سوزنی فرم باسن را اصلاح می کند، متن زیر را با هم بخوانیم.

طب سوزنی چیست و چگونه انجام می شود؟

acupuncture butt lift2 - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی

در تصویر بالا کلی نقطه می بینید که در بدن پخش شده اند. هر کدام از این نقاط محل های استراتژیک و حیاتی جریان انرژی در بدن هستند. اگر این نقاط را درست به هم وصل کنیم کانال های انرژی چی تشکیل می شوند. در طب سوزنی، تاکید بر حفظ تعادل در توزیع انرژی در این کانال ها تاکید زیادی می شود.

اگر هر یک از این کانال ها بلوکه یا مسدود شوند، تعادل در جریان انرژی بدن بر هم خورده و ما بیمار می شویم. در طب سوزنی غربی، با فشار سوزن ها روی نقاط خاص، اعصاب، ماهیچه ها و بافت همبند زیر پوست تحریک شده و در نتیجه سطح ترشح مسکن های طبیعی بدن و گردش خون افزایش می یابد.  با بهبود خونرسانی و تعادل در ترشح هورمون های مختلف ( برای مثال، از غدد آدرنال در بالای کلیه ها و از غده هیپوفیز مغز)، دردهای بدن کاهش یافته و پوست زیباتر و شادابتر می گردد.

طب سوزنی باسن چه حسی ایجاد می کند؟

زمانی که سوزن ها در نقاط خاصی از پوست فرو می روند، انرژی در آن نقاط آزاد می شود. نشانه های این آزاد شدن انرژی را حس می کنید که عبارتند از: کمی احساس فشار، درد خفیف، خارش و بی حسی موقتی. ممکن است پزشک همراه با طب سوزنی از جریان گرما یا الکتریسیته برای تقویت اثر سوزن ها نیز استفاده کند.

electronic acupuncture 2 300x291 - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی
طب سوزنی الکتریکی برای اهداف کاهش درد و جوانسازی پوست

جزییات لیفت و بزرگ و کوچک کردن باسن با طب سوزنی در یک هفته

یک خانم یا آقا در طول زندگی ممکن است چندین بار چاق و لاغر شده و فرم و شکل باسنش تغییر کند. حتما می دانید که روش های جراحی لیفت باسن یا گذاشتن پروتز پر از عوارض دردناک است. این روش ها سریع جواب می دهند؛ اما مدت ها پس از عمل شما را درگیر عوارض ناخوشایند می کنند. در عوض، روش های طبیعی مانند طب سوزنی نیاز به صبر و حوصله دارند. دیرتر جواب می دهند اما خبری از عارضه نیست. کافیست چندین جلسه متوالی (بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه) با پزشک همراهی کنید.

در طب سوزنی، برای تناسب اندام باید سه چیز با هم در نظر گرفته شوند: رژیم غذایی طبق سفره خانواده، تناسب خط کمر و باسن برای زیبایی و شاخص توده بدنی. یک سوزنی کار ماهر به هر سه این موارد با هم توجه می کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

تقویت عضلات و افزایش و کاهش حجم چربی باسن با طب سوزنی

نکته: طب سوزنی هم می تواند سایز باسن را کوچکتر کند و هم بزرگتر. آنچه که اهمیت دارد حفظ تعادل در توزیع بافت چربی کمر و باسن است. این کار تخصص می خواهد. لذا انتخاب مرکز معتبر و سوزنی کار ماهر ضرورت دارد. پیش از هر اقدامی، ابتدا سلامت کلی بدن شما بررسی می شود. اگر کاندید مناسبی برای طب سوزنی باشید، شاخص توده بدنی شما (BMI) اندازه گیری می شود.

یک سوال: برای چگونه می توان با طب سوزنی به اهداف لیفت، کوچک یا بزرگ کردن باسن دست یافت؟

جواب:  نقاط فرو رفتن سوزن های طب سوزنی برای هر هدفی متفاوت است. آنچه اهمیت دارد انتخاب نقاط لاغری و چاقی برای توزیع چربی متعادل در باسن و کمر است. به عبارت ساده تر، در طب سنتی اگر برخی نقاط خاص سوزن زده شوند، فرد لاغرتر می شود و اگر نقاط خاص دیگری سوزن زده شوند،  فرد چاق تر می شود.

کار سوزن ها تنظیم خونرسانی و تغذیه سلولی و ترشح هورمونی برای حفظ تعادل چربی در باسن و کمر است. طب سوزنی اشتها، عملکرد دستگاه گوارش و تعادل در هضم و جذب مواد غذایی در جای جای بدن را بهبود می دهد. در این صورت، حجم و فرم دلخواه باسن ایجاد می شود.

تغییر سایز محدود، زیبا و طبیعی باسن بدون عوارض با طب سوزنی

دوستان عزیز. اگر مایل به تغییر سایز محدود باسن به روش طبیعی و بی عارضه هستید، چند جلسه متوالی طب سوزنی را در مرکز تخصصی (پایان متن) پیشنهاد می کنم.

امبدینگ باسن (لیفت با نخ) در ترکیب با طب سوزنی

امبدینگ به معنای کاشت نخ های قابل جذب در نقاط طب سوزنی برای اهداف مختلف زیبایی، از جمله، لیفت و تغییر سایز باسن، است.

سوزن های امبدینگ کمی بزرگتر از سوزن های طب سوزنی اند و خروج یکی دو قطره خون حین عمل طبیعی ست. شما ظرف یکماه اثرات فوق العاده امبدینگ باسن را مشاهده خواهید کرد و حدود ۱۵ جلسه برای جوابدهی و ماندگاری لازم دارید.

در صورت بارداری، عفونت پوستی، آلرژی و حساسیت به نخ و عمل قلب باز، توصیه می کنیم که امبدینگ انجام ندهید.

آر اف فرکشنال و طب سوزنی برای آب کردن چربی اضافه باسن و نشیمن

tebe soozani 300x200 - فرم دهی باسن با طب سوزنی و مشاوره رایگان چاقی و لاغری باسن در مرکز تخصصی

اگر مایل به حذف چربی اضافه و لاغری موضعی همراه با لیفت باسن هستید، دو تکنیک عالی رادیوفرکانسی فرکشنال+ طب سوزنی برای حجم دهی و فرم دهی باسن را توصیه می کنیم. این دو روش هم خاصیت درمانی طب سوزنی را دارد و هم سریع تر به نتیجه دلخواه می رسید.

آر.اف به معنی تابش امواج بی ضرر رادیوفرکانسی در دسته های فرکشنال (فوق باریک عمودی) به بافت چربی اضافی برای شکستن آن است. این چربی به کمک سیستم لنفاوی-کبدی (با همکاری کلیه و مجاری ادراری) از بدن دفع می شود. طب سوزنی نیز در توزیع چربی مورد نیاز باسن تعادل ایجاد می کند و اینگونه به فرم و حجم دلخواهتان دست می یابید.

خوبی آر اف فرکشنال به این است که همزمان با رفع ناهمواری ها از پوست باسن، چین و چروک، افتادگی و جای زخم و جوش از روی آن نیز درمان می شوند. تکنولوژی آر اف به سفت سازی دوباره ی بافت شل و افتاده با ماندگاری بالا معروف است.

لینک جزییات آر.اف.فرکشنال سوزنی، اینجا کلیک کنید.

امروزه روش های ترکیبی بهتر از انفرادی جواب می دهند: هم فال اند و هم تماشا.

تعداد جلسات فرم دهی باسن با طب سوزنی

به نقل از مرکز پیشنهادی طب سوزنی، از یک تا سه جلسه اول را باید سه بار در هفته انجام دهید. به تدریج تعداد جلسات به دو بار و حتی یکبار در هفته کاهش می یابد.

در هفته های اول تا چهارم، بدن شما هنوز به طب سوزنی عادت نکرده و واکنش های ناگهانی (موقتی بی ضرر) نشان می دهد. با گذشت چند هفته ای، بدن کم کم به طب سوزنی عادت می کند. البته برای افراد مایل به کاهش وزن این اتفاق خوب است.

متخصص طب سوزنی با تجویز رژیم غذایی متناسب با سفره همیشگی خانواده، کاهش وزن و سایز باسن تان را کنترل می کند تا شیب صعود و نزول آن متعادل باشد.

شما پس از ۴ تا ۶ جلسه طب سوزنی، متوجه تغییرات مثبت در حجم، فرم و حالت پوست باسنتان خواهید شد.

مرکز طب سوزنی برای چاقی ران و باسن

دوستان عزیز، آدرس و شماره های تماس یکی از بهترین مراکز تخصصی طب سوزنی در ذیل درج شده.

لینک مشاوره رایگان لاغری با طب سوزنی، کلیک کنید.

لینک جوانسازی صورت با طب سوزنی، کلیک کنید.

 

لینک منبع خارجی

لینک منبع داخلی: مصاحبه با مرکز تخصصی طب سوزنی در تهران

شاد باشید و دلتان رنگین کمان.

مریم اکبری زاده

2 نظرات
  1. فرهاد می گوید

    سلام
    لطفا آدرس و شماره تلفن مطب برای افزایش حجم پایین تنه بوسیله تب سو زنی را ارسال کنید. ممنون

  2. مریم می گوید

    سلام آدرس و شماره مرکز طب سوزنی برای چاقی پایین تنه رو میخواستم لطفا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: