طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب…

0

طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک ها، حجم دهی لب، غبغب…

kim kardashian acupuncture facelift - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب...

سلام. شهلا هستم ۴۸ ساله. اولین بار که واژه های طب سوزنی برای لیفت صورت را شنیدم، کمی برایم عجیب و غریب بود. چگونه می شود با فرو کردن چند تا سوزن در نقاطی از پوست مانند غبغب، خط خنده، خط اخم، چین دور چشم، خطوط گردن … آن ها را جوان تر کرد!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب... پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب... پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب... نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همیشه از عمل های جراحی زیبایی و یا جوانسازی صورت ترس داشته ام. می خواستم با رادیوفرکانسی که مشهور به سفت سازی پوست هست صورتم رو سروسامانی بدهم؛ اما بودجه مالی کافی برای ادامه ی جلسات نداشتم. به دنبال روش طبیعی تر و ارزان تری بودم.

تجربه من از مشاوره رایگان در مرکز طب سوزنی صورت

یکی از دوستانم را بعد از چند ماهی دیدم؛ پوست صورتش به مراتب صاف تر و جوانتر شده بود. به من پیشنهاد داد برای لیفت و جوانسازی دور چشم ها و خطوط اخم و دور دهانم طب سوزنی انجام بدهم.
راستش من آدمی نیستم که به سادگی و با تعریف و تمجیدهای دیگران چیزی را باور کنم. باید خودم از قبل اطلاعاتی جمع آوری و چند مرکز را بالا و پایین کنم تا در نهایت بهترین را انتخاب کنم.

در نهایت، برای مشاوره رایگان طب سوزنی به یکی از مراکز خوب در تهران سر زدیم (همان جایی که دوستم انجام داده بود).

در جلسه مشاوره رایگان متوجه نکته جالبی شدم: طب سوزنی همزمان با جوانسازی و لیفت صورت، بسیاری از دردهای بدن را کاهش می دهد. افرادی بودند که چند سوزن در دستانشان قرار داشت تا کمردردشان کاهش پیدا کند. البته، به من گفتند که افراد مبتلا به دیابت، فشار خون بالا و سردردهای میگرنی مزمن و برخی بیماری های خاص قلبی-عروقی یا اختلالات خون نباید طب سوزنی انجام دهند.

طب سوزنی چیست؟

Acupuncture points of the face map - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب...
نقاط طب سوزنی روی صورت

پایه و اساس طب سوزنی فعال سازی جریان انرژی چی (انرژی حیاتی بدن) در تمامی بیست کانال اصلی انرژی (مریدیان ها) در کل بدن است. گفته می شود که شاخه هایی از هر یک از این کانال ها منشعب شده و به اندام ها راه می یابند.

هر زمان که نظم و تعادل در پخش جریان چی به سرتاسر بدن برهم بخورد، به بیماری دچار می شویم. سوزن ها موجب افزایش خونرسانی به سلول های زیرپوستی و در نتیجه بهبود تغذیه و تنفس در آن ها می شوند. با افزایش سطح تنفس و تغذیه سلولی، رشد فاکتورهای سازنده کلاژن و الاستین در زیر پوست تحریک و تسریع می شود.

تصویر کلاژن و الاستین در زیر پوست را ببینید:

collagen and elastin۲ - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب...

کلاژن فراوانترین پروتئین در کل بدن است که در استخوان ها، عضلات، تاندون ها، رگ های خونی و پوست یافت می شود. تولید این پروتئین در حد متعادل برای جوان ماندن ما ضرورت دارد. اگر کلاژن ها بشکنند و پاره شوند، پوست شل و افتاده و چروک می شود. کلاژن به پوست ما حالت کشسانی و استحکام می بخشد. این پروتئین جای سلول های مرده پوست جایگزین می شود. اگر بدانیم چه چیزهایی موجب ایجاد چین و چروک در پوستمان می شوند، نقش طب سوزنی در تولید کلاژن و رفع چین ها را بهتر متوجه خواهیم شد.

تصویر زیر نمونه ی واقعی جوانسازی صورت با طب سوزنی را نشان می دهد:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

facial acupuncture before and after - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب...

سوزن های درمال در طب سوزنی

سوزن های طب سوزنی در نقاط بسیار خاص و با عمق نفوذ تعریف شده ای فرو می روند. این کار برای به راه انداختن جریان انرژی چی و حفظ تعادل این جریان در بیست کانال و شعبات آن و در نتیجه در اندام های اصلی بدن است.

هزاران سال است که از طب سوزنی برای جوانتر کردن پوست استفاده می شود. حتی روش های مدرنی مانند آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ (سوزنی) از طب سوزنی برای سفت سازی پوست و تحریک رشد فاکتورهای جوانساز در پوست بهره گرفته اند.

دانشمندان جهان و پزشکان زیبایی از شگفتی های طب سوزنی به وجد آمده و دایم در حال تحقیق درباره دنیای طب سوزنی و اثرات آن بر درمان بیماری ها هستند. به تازگی افرادی از اقوام به من گفته اند که با طب سوزنی میگرن، دردهای قاعدگی، آسم، گردن درد، … خود را درمان کرده و حتی دیگر کمر خود را برای بار سوم عمل جراحی نکرده اند.

طب سوزنی برای لیفت صورت و جوانسازی پوست

در چین باستان، همسران امپراطورها  برای حفظ زیبایی و جوانی صورت  به طب سوزنی علاقه خاصی داشتند. هم اکنون، چینی ها گذشته طب سوزنی و در نتیجه، پزشکی شرقی را احیاء کرده و آن را در سراسر جهان رواج داده اند.

با تنها چند جلسه کوتاه طب سوزنی، پوست صورت شما تغییرات زیر را تجربه خواهد کرد:

شفافیت و یکنواختی پوست و صاف تر شدن آن

♥ محو شدن چین و چروک های ریز از آن

♥ لیفت و سفت شدن پوست

هر جلسه طب سوزنی بین ۲۰ تا ۴۰ دقیقه زمان می برد. بین ۱۰ تا ۳۰ سوزن نیز استفاده می شود. برای من (با پیری زیاد پوست) حدود ۶۰ سوزن به مدت یکساعت و نیم در هر جلسه استفاده شد. من ۱۵ جلسه طب سوزنی انجام دادم و از نظر هزینه با حقوق کارمندی ام مقرون به صرفه بود. بعد از ۱۵ جلسه، جوانی من چند سال به عقب برگشته و راضی هستم. به خصوص، خبری از شلی و افتادگی پوست صورت و گردنم نیست.

تعداد جلسات و تعداد سوزن ها به عمق و مساحت نقاط پیری بستگی دارد.

دکتر به من گفتند که در صورت حساسیت بیش از حد پوست به سوزن ها، لیدوکائین موضعی برای بی حسی موقت به کار می رود.

اثرات سفتی پوست و از بین رفتن چین و چروک ها (به خصوص چین های ریزتر) در طب سوزنی را نمی توان انکار کرد.

عوارض و ایمنی طب سوزنی صورت

گرچه طب سوزنی یک روش طبیعی برای لیفت و جوانسازی صورت (رفع چین و چروک و از بین بردن خطوط اخم و خنده) است، اثرات آن به اندازه جراحی لیفت صورت دایمی  و ماندگار نیست.
در جراحی لیفت صورت، چربی اضافه پوست (برای مثال، غبغب) کامل حذف می شود؛ عضلات زیرپوستی حسابی سفت می شوند و فرم تازه ای به گردن و صورت داده می شود. اما جراحی لیفت صورت با عوارضی چون درد، تورم، بی حسی، کبودی و حتی عفونت همراه است.

در طب سوزنی، التهاب و قرمزی موقتی پوست نشانه عملکرد مثبت سوزن ها در زیر پوست است که طبیعیست. برخی عوارض زودگذر طب سوزنی عبارتند از:

مقداری کبودی

رنگ رفتگی و بی رنگ شدن پوست (موقتی)

لرزش عضلات

سبکی سر

یک نکته مهم:

حتی در جراحی باید پس از گذشت چند سال دوباره عمل زیبایی را تکرار کنید. قسمتی از روند پیری انسان با افزایش سن برگشت پذیر نیست و با عمل های طب سوزنی و یا جراحی فقط تا حدی جوانی شما بازمی گردد. البته فراموش نکنیم همین حد نسبی برای زیبایی ما کافیست و حس ما و دیگران  را نسبت به چهره مان کامل در جهت مثبت تغییر می دهد.

در طب سوزنی خبری از عوارضی مانند بیهوشی و صرف هزینه های گزاف نیست. به علاوه، همزمان با جوانسازی موقتی (چند سال) پوستتان، دردهای بدن فروکش کرده و سلامت شما بهبود می یابد. اثرات روانشناختی و جسمی طب سوزنی نیز بر همگان ثابت شده. برای مثال، ریلکس شدن عضلات، احساس آرامش و شادی بیشتر در روح و روان، بهبود اختلالات خواب، بهبود گردش خون، بهبود تغذیه و تنفس سلولی در اندام ها، و غیره.

طب سوزنی برای خط اخم و چین و چروک پیشانی و دور چشم

یکی از تفاوت های آشکار طب سوزنی با مدرن این است که همزمان جریان انرژی و خون را در کل بدن متعادل می کند نه فقط در قسمتی از اندام های بدن. تفاوت دیگر عارضه های بسیار کم آن در مقایسه با روش های جراحی تهاجمی یا غیرتهاجمی مدرن است.

نحوه رفع چین و چروک در طب سوزنی به این صورت است: ابتدا با سوزن هایی کل بدن ریلکس می شود. سپس، از سوزن های متفاوت دیگری (سوزن دِرمال) برای نفوذ در نقاط خاص و تعریف شده ای از ریز پوست صورت یا گردن استفاده می شود. این سوزن ها در نقاط چین و چروک و خطوط ریز فرو برده می شوند. ریلکس سازی کل بدن همزمان با سوزن های درمال برای این است که سلامت پوست با سلامت کل بدن ارتباط محکمی دارد. هر چه قدر بدن ریلکس تر باشد، از بین بردن چین و چروک ها راحت تر خواهد بود.

طب سوزنی برای رفع غبغب و چاقی یا لاغری موضعی صورت

دوستان عزیز، متن کاملی درباره لاغری موضعی پوست صورت و بدن با طب سوزنی نوشته ایم.

برای دیدن مطلب طب سوزنی برای لاغری موضعی، (اواسط متن)، اینجا کلیک کنید.

خاتم ها یا آقایانی هستند که از پوست شل و آویزان یا چربی اضافه غبغب رنج می برند. یکی از راهکارهای کاهش چربی موضعی در غبغب طب سوزنی ست. در مطلب قبلی گفتیم که عمق نفوذ، قطر و درازای سوزن ها برای عمل های مختلف زیبایی (چاقی یا لاغری موضعی و لیفت) با هم فرق دارد.

طب سوزنی چربی اضافه ی غبغب را به طور طبیعی از بدن دفع کرده و  همزمان پوست آن را لیفت و سفت سازی می کند. در واقع، طب سوزنی موجب حفظ تعادل در سطح چربیِ زیر پوست غبغب و گردن می شود. به عنوان پیش شرط، سلامت عملکرد سیستم ایمنی-لنفاوی برای این عمل ضرورت دارد.

برای مشاوره رایگان رفع غبغب، با مرکز طب سوزنی پیشنهادی ما در تماس باشید.

تعداد جلسات و فاصله هر جلسه طب سوزنی

سوزن های درمال خونرسانی و تغذیه سلولی زیر پوست را بهبود بخشیده و موجب تولید کلاژن و الاستین های جدید  می شوند. شما پس از گذشت ۵ جلسه متوجه تغییرات پوست خواهید شد. برای نتیجه گیری در حد خوب تا عالی، بهتر است بین ۵ تا ۱۰ جلسه  هر هفته یا یک هفته در میان طب سوزنی روی پوست تان اجرا شود. پس از طی این جلسات، برای دفعات بعدی فقط هر ۴ تا ۶ هفته یکبار انجام دهید. رفته رفته نیاز پوست شما به طب سوزنی کمتر خواهد شد.

طب سوزنی جایگزین طبیعی بوتاکس؟

botax applications - طب سوزنی صورت در تهران: لیفت و رفع چین و چروک، حجم دهی لب، رفع غبغب...

برای من هم جالب بود که طب سوزنی خط اخم پیشانی را می توان به عنوان جایگزینی برای بوتاکس انجام داد. بیشترین کاربرد بوتاکس رفع خطوط اخم بین دو ابرو، پیشانی، خطوط خنده اطراف دهان و دور لب هاست. افرادی هستند که به ماده بوتاکس مقاومند یا حساسیت دارند.

طب سوزنی به عنوان یک جایگزین طبیعی بوتاکس هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند. تولید کلاژن و از بین رفتن خطوط پیری به طور طبیعی توسط خود بدن انجام می شود. همچنین، در طب سوزنی، عضلات اخم فلج نمی شوند؛ بلکه، کلاژن سازی طوری راه می افتد که خطوط اخم به طور طبیعی از هم باز می شوند.

البته جلسات طب سوزنی برای رفع خطوط اخم باید ادامه دار باشد تا نتیجه خوبی به دست آید.

بهترین مرکز طب سوزنی صورت در تهران: مشاوره رایگان

دوستان خوب، سایت زیبان (زیرمجموعه تهران اسکین) سال هاست که با بهترین مراکز تخصصی پوست و مو، لیزر و جوانسازی در ارتباط است. ما از نزدیک شاهد کیفیت کار پزشکان و دستگاه ها و نیز رضایت متقاضیان بوده ایم. این مراکز از محیط های تمیز و دست اندرکاران بسیار خوش برخورد، متعهد، منصف و کاربلدی برخوردارند.
در واقع، مراکز پیشنهادی تهران اسکین تثبیت شده و دایمی هستند. به همین دلیل، ارتقای کیفیت کار زیبایی و رضایت متقاضیان برای آن ها در اولویت قرار دارد.

برای تماس با بهترین مرکز طب سوزنی در تهران، آدرس و شماره های تماس در پایان متن را مشاهده کنید. همچنین، برای جزییات، می توانید به آدرس اینستاگرام مراجعه کنید و یا با خود مرکز تماس بگیرید.

مشاوره طب سوزنی صورت و بدن رایگان می باشد و وقت کافی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

 

با آرزوی زیبایی، شادی و سلامتی برای شما

لینک منبع ۱؛ لینک منبع ۲؛ لینک منبع ۳؛ لینک منبع ۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: