عمل جراحی چانه

0

download 2 - عمل جراحی  چانه

پروتز چانه می تواند تناسب چانه را افزایش دهد و توازن آن با سایر اجزای صورت را بهبود بخشد. معمولاً داشتن چانه ضعیف باعث می شود گردن فرد چاق به نظر برسد. این شرایط می تواند باعث برجسته و بزرگ به نظر رسیدن یک بینی نرمال شود. به هر حال بزرگ کردن چانه از طریق انجام جراحی پروتز چانه می تواند توازن و هماهنگی لازم را بین اجزای صورت ایجاد کرده و ساختار کلی صورت بیمار را بهبود بخشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - عمل جراحی  چانه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - عمل جراحی  چانه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - عمل جراحی  چانه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چه کسی نیاز به پروتز گونه دارد ؟

مردان و زنانی با صورت های گرد و کمی خط دار و گونه های کمی برجسته .کاندید مناسبی برای پروتز گونه هستند

 

 پروتز استخوان های گونه

این عمل مقدمه ای برای برجسته کردن استخوان های گونه می باشد. این روش باعث می شود که گونه های شما هماهنگی و استحکام بیشتری داشته باشد. گاهی اوقات برای نشان دادن برجستگی گونه مقداری از قسمت های چاق زیر گونه برداشته می شود . در بعضی موارد ممکن است از سیلیکون پروتز نیز استفاده شود چون نسبت به موارد دیگر اهمیت بیشتری دارد.

بیهوشی:

عمل جراحی پروتز گونه ممکن است با بیهوشی موضعی انجام شود . در واقع استفاده از یک آرام بخش هم برای بیمار و هم برای جراح راحت تر است.

تکنیک :

روش های متعددی برای این پروتز گونه و چانه وجود دارد ، برش می تواند در قسمت پایینی داخل دهان یا بالاتر از لثه ها ایجاد شود (مورد اول بیشتر توصیه می شود) . اگر ما این روش را انتخاب کنیم جراح باید به طرف قسمت پایینی استخوان ها برود و قسمت های مورد نیاز را تشریح کند تا بتواند فضای خالی را ایجاد کند و ایمپلنت را جاسازی کند و در نهایت به وسیله ی بخیه قسمت های تشریح شده بسته می شود .

مدت زمان عمل جراحی :

جراحی پروتز گونه  حدودا دو ساعت طول می شد

بهبود :

برای کاهش تورم می توان به مدت ۴۸ ساعت از یخ استفاده کرد .استفاده از آنتی بیوتیک را از اتاق عمل شروع کنید و در برابر نور خورشید نیز قرار نگیرید . بعد از ۵ روز چسب ها از بین می رود و معمولا یک هفته طول می کشد تا التهاب ها از بین برود و پس از آن شما می توانید نتایج را مشاهده کنید.

چه ریسک هایی در جراحی پروتز گونه وجود دارد ؟

جابجایی پروتز :

در طولانی مدت ممکن است یک عدم تقارن رخ دهد . که در این صورت به عمل جراحی مجدد نیاز دارد .

کبودی :

هنگامی که رگ های خونی هنوز منعقد نشده است ممکن است خون در قسمتی جمع شود که در این صورت نیاز است که با عمل جراحی تخلیه شود .

عفونت :

این حالت بسیار نادر است چرا که برای جلوگیری از آن معمولا از آنتی بیوتیک استفاده می شود . با این حال این به معنی نیست که زندگی بیمار به خطر افتاده است اما اگر این اتفاق بیفتد ممکن است نتایج عمل جراحی را بدتر کند و ممکن است نیاز باشد که به طور موقت پروتز برداشته شود . اگر برش در داخل دهان ایجاد شود ریسک را افزایش می دهد .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: