سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن

0
متداول در مورد میکرودرم ابریژن 2 - سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن
سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن

بهترین کاندید برای انجام  میکرودرم ابریژن چه کسانی هستند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - سوالات متداول در مورد میکرودرم ابریژن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر چه میکرودرم ابریژن روشی بسیار ایمن است اما انجام آن در همه ی افراد توصیه نمی شود و ممکن است در برخی پوست ها نتیجه ی منفی در برداشته باشد .حتی ممکن است در برخی بیماران موجب زخمهای جدی شود. بیماران مبتلا به روزاسه شدید، آکنه فعال، اگزما یا درماتیت کاندید مناسبی برای انجام میکرودرم ابریژن نیستند ..

 

مدت زمان درمان چقدر خواهد بود؟

انجام میکرودرم ابریژن معمولا بین 30 و 60 دقیقه طول می کشد. بیماران معمولا پس از یک انجام یک جلسه درمانی شاهد نتایج آن خواهند بود ، اما نتایج نهایی پس از سپری شدن چندین جلسه قابل مشاهد می باشد .

 

آیا انجام  میکرودرم ابریژن دردناک است؟

خیر ، زیرا در این روش به آرامی از بلورهای ریز اکسید آلومینیوم بر روی پوست مالیده می شود ، میکرودرم ابریژن پلینگ موجب هیچ گونه درد یا ناراحتی طولانی مدتی نمی شود . گرچه میکرودرم ابریژن باعث گرم شدن خفیف یا احساس سوزن سوزن شدن در پوست می شود که بسیاری از بیماران آنرا مثبت توصیف می کنند.

 

پس از درمان  باید منتظر چه نتایجی بود ؟

نتایج حاصل از میکرودرم ابریژن تقریبا بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده است . تنها با انجام یک جلسه میکرودرم ابریژن  رنگ و سلامت پوست بهبود می یابد . پس از درمان، صورت  شاداب ، صاف و نرم می شود .گرچه زمانیکه سیستم میکرودرم ابریژن در فواصل دو تا سه هفته پست سرهم انجام شود ، بهتر و موثرتر عمل می کند  .

 

آیا میکرودرم ابریژن بی خطر است؟

بله. یکی از مهمترین مزایای میکرودرم ابریژن ایمنی بودن آن است. میکرودرم ابریژن روشی غیر تهاجمی است که کمترین خطر و عوارض را دارا می باشد  . هنگامی که توسط فردی با تجربه و یا متخصص پوست انجام شود می تواند به طور قابل توجهی بر طراوت و شادابی پوست بیافزاید .

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

آیا میکرودرم ابریژن باید توسط پزشک انجام شود؟

نه لزوما . می توان با خیال راحت میکرودرم ابریژن را توسط  یک فرد با تجربه ، پرستار آشنا به روشهای زیبایی و یا جراح پلاستیک انجام داد . اما اگر توسط پزشک انجام شود به مراتب بهتر می باشد .

 

آیا انجام میکرودرم ابریژن جای جوش را ازبین می برد ؟

میکرودرم ابریژن می تواند جای جوش های  جزئی را التیام ببخشد، اما در رفع جای جوشهای عمیق یا کلوئید ناشی از آکنه شدید موثر واقع نمی شود .برای درمان این گونه جوشها می توان از روشهای دیگری بهره جست .

 

آیا میکرودرم ابریژن عوارض جانبی دارد ؟

از عوارض جانبی عادی مرتبط با میکرودرم ابریژن می توان افزایش حساسیت پوست و خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را نام برد  . این عوارض جانبی معمولا خفیف و کوتاه مدت هستند . عوارض ناشی از میکرودرم ابریژن بسیار اندک است  اما اگر  درمان به درستی انجام نشود ممکن است مشکلاتی از قبیل عفونت رخ دهد .

 

آیا پس از انجام میکرودرم ابریژن باید استراحت کرد ؟

خیر ، پس از انجام میکرودرم ابریژن می توان به کارهای روزمره ادامه داد زیرا عوارض جانبی خاصی ندارد .معمولا پس از انجام میکرودرم ابریژن احساس شادابی و طراوت به پوست دست می دهد  و فقط صورت کمی قرمز می شود .

نگارنده : مرضیه کبیری فر

لینک منبع 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: