لاغری شکم با روغن نارگیل. بخورید خیلی خاصیت داره!

0

laghari shekam1 300x175 - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره!
لاغری شکم با روغن نارگیل

لاغری شکم با روغن نارگیل. بخورید خیلی خاصیت داره

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر به دنبال لاغری شکم خود هستید ، مصرف روغن نارگیل را فراموش نکنید. 

یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل شامل 12 گرم چربی اشباع شده است. روغن نارگیل 100 درصد چربی دارد.  تقریباً 60 درصد کالری موجود در یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل چربی اشباع شده است. 40 درصد باقیمانده چربی اشباع نشده است. این روغن هیچ ویتامین یا مواد معدنی  ندارد.

بعضی ها می گویند روغن نارگیل بخورید خیلی خاصیت داره. حالا ما می خواهیم بدانیم که آیا روغن نارگیل ضرر داره یا مطمئن هست و برای سلامتی مفیده. بیاین با هم یک نگاهی به خواص روغن نارگیل بیندازیم.  

1-     روغن نارگیل باعث افزایش کلسترولLDL  می شود.

بله ، LDL  همان کلسترول “بد” است.  مطالعه جدیدی از AHA می گوید که روغن نارگیل میزان LDL  بدن را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.  همچنین به عنوان لیپوپروتئین با چگالی کم شناخته می شود ، همانطور که سایر چربی های اشباع موجود در کره یا گوشت گاو نیز شناخته شده است و  اثرات نا مطلوب جبران ناپذیری دارد.

اما آیا بالا بودن سطح LDL  به طور قطع چیزی بد است؟ نتیجه بعضی از تحقیقات درست مخالف باور و تصورات مردم است.  یک مطالعه در مورد سطح LDL از افرادی که ورزش نمی کرده اند و افرادی که به طور منظم ورزش می کنند انجام شد و نشان داد که  کسانی که بیشترین عضله را به دست آوردند دارای بالا ترین سطح LDL بودند.  یک پزشک در این مطالعه اظهار نظر کرده است که عملکرد کلسترول LDL و عملکرد عضلانی رابطه مستقیمی دارد.

1 - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره!
چاقی شکم را با روغن نارگیل کاهش دهید

2-    روغن نارگیل دارای چربی اشباع شده است ، اما چربی بدن شما را افزایش نخواهد داد.

این واقعیت که روغن نارگیل دارای چربی اشباع شده است ، اما به عنوان غذای سالم محسوب می شود ، ممکن است افراد را سردرگم کند.  اما همه روغن ها به یک اندازه جذب نمی شوند. برخی از روغن ها به راحتی جذب بدن می شوند به ویژه اسید های چرب زنجیره متوسط ​​و کوتاه ، و روغن نارگیل دارای اسید های چرب زنجیره متوسط ​​است . به عبارت دیگر، استفاده از فرم های غیر هیدروژنه (پردازش شده) چربی اشباع شده شما را چاق نمی کند.  

“به نظر می رسد که مکمل های غذایی حاوی روغن نارگیل باعث ایجاد دیس لیپیدمی یا سطح بالای کلسترول خون می شود اما چاقی شکم را افزایش نخواهد داد و باعث لاغری شکم می شود.

اگر به دنبال لاغری شکم خود هستید ، مصرف روغن نارگیل را فراموش نکنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

3-   روغن نارگیل باعث افزایش کلسترول HDL  می شود.

کلسترول HDL به طور کلی به عنوان چربی خوب شناخته شده است ، مشابه همانند مفهوم عمومی که LDL  کلسترول بد است. اگر چه برخی از محققان ادعا می کنند که کلسترول کلسترول است ؛ و خوب و بد ندارد.

اما تقریباً همه پزشک بالا بودن سطح کلسترول HDL  را ترجیح می دهند.  روغن نارگیل سطح هر دو کلسترولLDL  و HDL را افزایش می دهد. چربی های موجود در غذاها چه اشباع شده باشند و چه اشباع شده نباشند ، سطح HDL را بالا می برند. اینطور به نظر می رسد که روغن نارگیل به خصوص در انجام این کار بسیار قوی است.  

9af50cae 69ed 4106 bb6f b9e751ff766b - لاغری شکم با روغن نارگیل.  بخورید خیلی خاصیت داره!
روغن نارگیل دارای خواص ضد میکروبی است

4-    روغن نارگیل دارای خواص ضد میکروبی است.

خلاصه ای از یک مطالعه در مجله مواد غذایی دارویی  : ” قابل توجه است که روغن نارگیل در مقایسه با فلوکونازول در 100 درصد غلظت علیه گونه های قارچ فعال است.  با توجه به گونه های جدید کاندیدا که نسبت به دارو مقاوم هستند ، روغن نارگیل باید برای درمان عفونت های قارچی استفاده شود. “

روغن نارگیل از  4000 سال پیش به خاطر خاصیت سلامتی فوق العاده اش توسط انجمن دارویی آیورودا در هند باستانی شناخته شده است.  “اسید های چرب زنجیره متوسط ​​و مونو گلیسیرید موجود در روغن نارگیل قدرت درمانی معجزه آسایی به این روغن داده است.  در تاریخ پزشکی به ندرت مشاهده می شود که یک ماده دارای این همه خواص مفید باشد و بدون هیچ خطر و حتی عوارض جانبی مضر باشد.”

5-   روغن نارگیل از بیماری قلبی جلوگیری می کند.   

یک مرکز تحقیقات در مورد روغن نارگیل ادعا می کند که ارتباط مستقیم بین عفونت های مزمن و بیماری های قلبی وجود دارد. از آنجا که وجودات بیماری زا توسط اسید های چرب زنجیره متوسط که ​​در روغن نارگیل یافت می شود ، کشته می شوند. به همین دلیل روغن نارگیل می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد.

تحقیقات ثابت کرده است که چربی اشباع شده لزوماً برای سلامت قلب بد نیست و یک رژیم غذایی با کربوهیدرات بالا می تواند خیلی بدتر باشد.

با توجه به خواص و خطرات استفاده از روغن نارگیل برای لاغری شکم مخصوصاً با توجه به چربی ها ی اشباع شده موجود در آن که احتمالاً چیز بدی نیست ، شما می توانید در رژیم غذایی خود از این روغن استفاده کنید اما نه بیش از حد.  فقط به آن مقداری که ضرری برای شما نداشته باشد. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع 

  

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: