با زیبا سازی و جوانسازی واژن ، نگرانی را کنار بگذارید

0

زیباسازی و جوانسازی واژن

جوانسازی واژن روشی محبوب و جدید در حیطه ی زیباسازی واژن است. این پروسه به مدت 1 یا 2 ساعت طول می کشد، که در طی عمل ناحیه ی واژن به کلی بی حس شده است.  این جراحی برا ی افرادی که در اثر افزایش سن و یا بعد از زایمان از واژن خود راضی نیستند، انجام می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - با زیبا سازی و جوانسازی واژن ، نگرانی را کنار بگذارید پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - با زیبا سازی و جوانسازی واژن ، نگرانی را کنار بگذارید پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - با زیبا سازی و جوانسازی واژن ، نگرانی را کنار بگذارید نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با افزایش سن، بدن انسان دچار تغییر و تحولات فراوانی می شود. برای خانم های بسیاری افزایش سن و زایمان، بسیار گران تمام می شود، که به مرور زمان سبب کاهش کشسانی و شل شدن ماهیچه های واژن می شوند. این روند طبیعی، سبب ایجاد کاهش رضایت جنسی طرفین، خجالت و از دست دادن اعتماد به نفس برای خانم ها می شود.

واژنی جوان و زیبا را دوباره تجربه کنبد

دکتر بردی در این رابطه می گوید: ” از بین رفتن تنگی واژن، نارضایتی های جنسی را به دنبال دارد، به خصوص برای خانم هایی که از مشکلاتی در این ناحیه و یا زایمان های پیاپی رنج می برند. آن ها به راحتی می توانند با پزشکی متخصص در این زمینه مشورت کنند و با انجام این عمل به مشکلات خود پایان دهند.”

FL SheilaGregoire8 300x169 - با زیبا سازی و جوانسازی واژن ، نگرانی را کنار بگذارید
با زیبا سازی و جوانسازی واژن، نگرانی را کنار بگذارید

چگونگی جوانسازی واژن  

جراحی جوان سازی واژن، همچنین به عنوان واژینوپلاستی یا سفت کردن واژن شناخته می شود، عمل جراحی انتخابی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. جراحی جوان سازی واژن تنها یک روش زیبا سازی نیست – آن را یک روش کاربردی می شمارند، که شامل سفت کردن عضلات درونی و بیرونی و ساختار واژن، افزایش کیفیت، قدرت و کنترل عضلات واژن می دانند.

به گفته دکتر بردی، “هدف اصلی از جراحی جوان سازی واژن افزایش لذت جنسی برای بیمار است. به همین دلیل با کاهش قطر داخلی و خارجی واژن و سفت کردن عضلات داخلی با توجه به مشخصات بیمار، موجب افزایش اصطکاک در طول مقاربت می شود. ”

برخی از زنان نیز همراه با جوانسازی واژن از سایر جراحی های زیبایی واژن مانند؛ لابیا پلاستی، کاهش اندازه ی چوچوله و جراحی پرده بکارت استفاده می کنند.

جوانسازی واژن با لیزر یا جوانسازی واژن بدون لیزر

بیماران دکتر بردی اغلب از او در مورد تفاوت میان جوانسازی واژن با لیزر و بدون لیزر سوال می کنند. به نظر او با توجه به نیاز و ضرورت های پزشکی باید روش را انتخاب کرد.

او در این رابطه اینگونه می گوید که: ” تفاوت این دو روش به این گونه است که: ” در روش بدون لیزر از چاقو های جراحی کوچک یا از تکنیک رادیو فرکانسی استفاده می شود. در روش با لیزر از لیزر دیود 980 بهره می برند. جوانسازی واژن برای افرادی که دچار افتادگی واژن هستند بسیار مناسب است.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

این روزها همه به دنبال جوان سازی واژن هستند، شما چطور؟

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: