الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است!

0
892ac76d9e8ca770 electrolysis vs laser hair removal.preview 300x142 - الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است!
لیزر یا الکترولیز

الکترولیز هریک از فولیکول های مو را بصورت جداگانه درمان میکند. این کار توسط یک پروب یکبار مصرف بسیار نازک انجام میشود و توانایی فولیکول را جهت تولید و رشد مو بطور دائم از بین میرود. در نتیجه، پس از اتمام دوره درمان، دیگر مویی نخواهد رویید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر جهت درمان قسمت های بزرگ بدن مناسب است. این کار توسط دستگاه لیزر یا یک لامپ کم نور انجام میشود و رشد موهای زائد کاهش میابد، اما همگی موها را بطور دائم از بین نمیبرد. به همین دلیل به جای حدف موی زائد، لقب کاهش موی زائد را به خود گرفته است.

یک گروه تحقیقاتی، الکترولیز و لیزر (یا IPL که مشابه لیزر است) را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که در برخی شرایط، این دو روش در کنار یکدیگر نتیجه بهتری حاصل میکنند.

حذف دائمی موهای زائد با الکترولیز مستلزم شرکت در یک دوره طولانی است، اما نتیجه حاصل از آن، کامل و دائمی است. درمان با لیزر یا IPL مستلزم درمان های بعدی است، چراکه مو مجددا رشد خواهد کرد.

 

orlight6 300x150 - الکترولیز یا لیزر؟ مساله این است!
لیزر یا الکترولیز

کدام قسمت های بدن را میتوان با الکترولیز درمان کرد؟

در واقع، همه اقسام بدن، بغیر از داخل بینی و گوش داخلی (البته لبه گوش را با اطمینان میتوان درمان کرد) را میتوان با الکترولیز درمان کرد.

نواحی رایج برای بانوان شامل صورت (پشت لب، چانه، گردن، گونه و ابرو)، سینه، شکم، زیر بغل، خط بیکینی، دست، پا و انگشتان دست و پا میباشد.

نواحی رایج برای آقایان شامل (بازوها، اطراف گوش، وسط ابرو، ابرو، قسمت فوقانی کمر، گونه ها بالاتر از خط ریش، اطراف لبه های ریش و هر ناحیه ای که رشد موهای زیر پوستی ایجاد مشکل کرده است، میباشد.

 

منبع: http://www.electrolysis.co.uk/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: