کاشت ابرو- 10 ,واقعیتی که باید قبل از کاشت ابرو بدانید !

0

کاشت ابرو 

هنگامی که به چهره ما ن نگاه می کنیم، ما به ندرت به زیبایی توجه می کنیم که ابروهایمان برای ما  ایجاد می کند. آنها زیبایی خاصی به چهره ما می دهند و در واقع چهره ما را تعریف می کنند، اما گاهی اوقات ما می توانیم از اهمیت آن در زمانی که ما بیش از آن را از بین بردیم، به طور تصادفی از برخی از قطعات تراشیده شده، یا فقط به دلیل برخی از شرایط از دست بدهیم.بنابراین آیا شما یک خانم یآقایی هستید که علاقه مند به کاشت ابرو هستید، ممکن است این مقاله  برای مفید باشدکاشت ابرو یا پیوند ابرو یکی از روشهای زیباترین چالش برای انجام است، اما زمانی که توسط کارشناسان انجام می شود، می تواند یک نتیجه قابل توجه است. این روش می تواند با روش FUE یا FUG / نوار انجام شود، اما مهمتر از همه این است که ساخت سایت های گیرنده برای موها، که جهت و زاویه رشد را تعیین می کند، و همچنین طراحی زیبایی شناختی از آنچه طبیعی است، نیاز دارد. ظاهر شدن ابروها که بقیه ویژگی های صورت بیمار را تکمیل می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - کاشت ابرو- 10 ,واقعیتی که باید قبل از کاشت ابرو بدانید ! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - کاشت ابرو- 10 ,واقعیتی که باید قبل از کاشت ابرو بدانید ! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - کاشت ابرو- 10 ,واقعیتی که باید قبل از کاشت ابرو بدانید ! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1. علت شایع ریزش موی ابرو چیست؟

تعدادی از عوامل وجود دارد که می تواند باعث ریزش ابرو شود. این می تواند به علت پاره شدن انگشت در یک تلاش ضعیف برای خارش ابروها باشد یا این امر می تواند ناشی از حوادث خاصی نظیر آسیب فیزیکی یا شیمیایی به صورت باشد. وضعیت بیماری که می تواند باعث ریزش مو شود نیز می تواند موجب برداشت ابرو شود. اما در برخی موارد تنها واقعیتی که فرد پیر می شود می تواند منجر به ابروهای کمرنگ شود که ممکن است به نظر می رسد به سختی وجود داشته باشد.

2. کاندید مناسب برای کاشت موی ابرو چیست؟

اگرچه ممکن است  شمامتوجه نشوید که او ابروهای کامل و به شکل شفاف دارد،  کاشت ابرو بسیار آسان است که اگر ابروهای شما بیش از حد نازک شده اند یا عملا وجود نداشته باشند، بسیار آسان است.هرکسی که از ابروهای نازک رنج می برد، به عنوان نامزد مناسب برای کاشت ابروشناخته می شود. همچنین، آنها باید به طور کلی شرایط سالم داشته باشند، به این معنی که آنها هیچ خونریزی یا مشکلات لخته شدن ندارند.وقتیکاشت ابرو انجام می شود ، ظاهر چهره شما ممکن است روی اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد و یا ممکن است  اعتماد شما را کاهش دهد. با توجه به پیشرفت های تکنیک های پیوند مو طی 10 سال گذشته، پیوند ابرو امکان پذیر است و هنگامی که به درستی انجام می شود، می تواند نتایج خوبی داشته باشد. آیا از طریق ریزش موی دائمی در منطقه رفته یا شروع به تجربه نازک شدن به علت بیش از حد زدن یا مسائل ژنتیکی، پیوند ابرو می تواند ابروها را بازسازی کند.

اغلب بیماران کاندید مناسب برای کاشت  ابرو هستند. شرایط معقول خوب پزشکی برای کاهش خطر عوارض مهم است.بیمارانی که موهای ابرو خود را به عنوان یک نتیجه از ژنتیک، سربار یا تروما از دست داده اند، معمولا بهترین نامزد هستند. کسانی که آلوپسی آروپاتا را تجربه کرده اند، آلوپسی fibrosing فرونتال، و یا چند شرایط دیگر که منجر به از دست دادن ابرو،  ممکن است نامزدهای مناسب  به علت خطر دوباره رشد موهای نامناسب.نباشند.کاندید شدن شما توسط دکتر شما تعیین می شود که ممکن است بیوپسی منطقه یا ورودی پوست را توصیه کند. انتظارات واقع گرایانه حیاتی هستند – هدف این است که ابروها را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده و بهترین نتیجه ممکن را ایجاد کنند، اما کمال به طور معمول واقع بینانه نیست.

3. آیاکاشت ابرو یک راه حل دائمی است؟

بله، کاشت ابرو راه حل دائمی برای نازک شدن ابرو است. شما رشد طولانی مدت را تجربه خواهید کرد و درست همانند موهای مادری ابرو آنها در نهایت سقوط خواهند کرد اما در نهایت بازسازی خواهند شد.

4. هزینه مربوط به کاشت ابرو چقدر است ؟

برای از دست رفتن مو بخشی از موی ابرو یا ریزش یک ابرو، موهای اهدا کننده از ابرو دیگر گرفته می شود. برای زنان بویژه بخش های اهداکننده میتواند در پشت گوش یا منطقه در رانهای بالا قرار گیرد. موهای این مناطق باعث می شود نگاه طبیعی بیشتری به خانمها ایجاد شود زیرا آنها نازک تر هستند. برای بچه ها، پیوند موی ابرو  می تواند از مناطق دیگر پوست گرفته شود، و این بر اساس ضخامت ابروهای اصلی آنها است. مردان تمایل دارند موهای ابرو ضخیم تر و بزرگتر داشته باشند.

5 چه تعداد پیوند در یک پیوند مو استفاده می شود؟

کل پروسه کاشت ابرو اغلب نیاز به 50-100 پیوند مو یا حتی بیشتر دارد. این برای هر بیمار متفاوت است و بر اساس ارزیابی قبل از عمل کاشت ابرو توسط جراح است.

6. کاشت ابرو در کجا انجام می شود ؟

چیز خوبی در مورد یک پیوند مو و کاشت ابرو  این است که آن را به صورت سرپایی انجام می شود.

7. کاشت ابرو چه مدتی طول می کشد ؟ 

مدت زمان  کاشت ابرو بستگی به میزان کار که باید بر روی هر بیمار انجام شود. معمولا یک عمل کاشت ابرو می تواند 5-6 ساعت طول بکشد.

8. مدت زمان بهبودی عمل کاشت ابرو چقد ر است ؟

از آنجا که این روش از ابزارهای خوب و تکنیک های مهاجم تهاجمی استفاده می کند، می توانید در عرض 48 ساعت به فعالیت های عادی بازگردید، اعتراف می کنید که شما هیچ کاری انجام نداده اید و یا می توانید به ورزش مشغول شوید.در طول شش ماه آینده، ابرو به طور معمول بیشتر و بیشتر متراکم می شود. از آنجایی که موی های اهدا کننده از پوست سر به طور معمول می آیند، معمولا هر 10 تا 14 روز نیاز به ترمیم دارند، و گاهی لازم است که کمی مراقب باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

9. آیا عوارض جانبی و جانبی برای کاشت ابرو وجود دارد؟

ریسک کمتری در پیوند مو با کاشت ابرو وجود دارد. هر نتیجه ناخوشایند اغلب شامل موهای در حال رشد در جهت اشتباه است. در چنین مواردی می توان از طریق تمرین مو برای بهبود رشد موهای اطراف استفاده کرد.بیمار گاه به گاه کبودی و تورم در اطراف چشم ها را برای سه روز اول ایجاد می کند، اما بیشتر آنها فقط مقدار خفیفی دارند. بخیه ها در صورت استفاده در ناحیه اهدا کننده چند هفته طول می کشد، یک خط اسفنجی و یا با FUE انجام می شود، هیچ خطی  و بدون نیاز به نخ وجود دارد.

خطرات بسیار کمی وجود دارد، اما ممکن است شامل سفتی طولانی مدت، رشد ضعیف موهای پیوند شده و گسترش دامنه اهدا کننده نوار باشد. بیمار گاه به گاه برای رسیدن به تراکم بیشتر، سالی یکبار یا بیشتر مراجعه می کند.

10.چقدر طول می کشد تا نتایج اصلی کاشت ابرو را ببینید ؟

ابروهای پیوند شده  و کاشته شده  پس از جراحی حدود 4 تا 6 ماه پس از جراحی شروع به رشد قابل توجهی خواهند کرد. اما شما باید انتظار داشته باشید که موهای ابرو پیوند شده در حدود 3-5 هفته پس از جراحی بریزند. این یک فرآیند طبیعی است، و در دو ماه بعد مو شروع به رشد دوباره خواهد کرد . نتایج نهایی را می توان در 10 ماه انتظار داشت. این بدان معنی است که رشد کامل و پوشش کاملا واضح است.

موهای پیوندده در حدود دو تا سه هفته سقوط خواهند کرد و سپس این موها باید در چهار ماه شروع به رشد کنند. در طول هفته دوم و سوم، ابروها واقعا به نظر کامل  می رسند، با توجه به اینکه موهایشان هنوز از بین رفته اند.

چرا کاشت ابرو باید انجام شود ؟

روش های دیگری هم در کاشت ابرو  وجود دارد که ابروها به طور کامل ظاهر شوند، مثلا با یک خال کوبی یا نرم افزار آرایش روزانه، اما آنها دارای نقاط ضعف خود هستند، یکی از این ها این است که آنها راه حل طبیعی برای  حل مشکل شما نیستند. به عنوان یک پیوند ابرو موها را مستقیما از سرتان می گیرد، مو دائمی است و می توانید آن را انجام دهید تا به آنچه که بیمار می خواهید نزدیک شود.

یکی دیگر از مزایای روش  کاشت ابرو این است که تقریبا بدون درد است و تقریبا 5 تا 7 روز طول می کشد تا از بین برود. این درست نیست که آیا تمام ابرو و یا قسمت های ابرو بازسازی می شوند. نرخ رشد مجدد موهای پیوند شده بسیار بالا است، گرچه بیمار گاه به گاه روش دوم را برای رسیدن به تراکم بیشتری انتخاب می کند.

نحوه انجام کاشت ابرو 

یکی از بهترین جنبه های کاشت ابرو این است که روش انجام این کار نسبتا ساده است. با توجه به میزان آنچه که می خواهید انجام دهید، صرفنظر از اینکه آیا مقدار کمی از ترمیم به منظور پوشش زخم و یا کامل ترمیم ابروهای ضخیم، این روش می تواند شامل پیوند در هر جایی از 50 تا 400 پوند در هر ابرو باشد هر پیوند شامل یک یا دو مو است.اولین قدم کاشت ابرو طراحی ابرو است که با بازخورد شما انجام می شود، با دکتر ما اطمینان حاصل کنید که طراحی زیبایی شناسی و طبیعی ظاهر می شود. اغلب بیماران برخی از آرامش  دهان را می بینند و هنگامی که بیهوشی با استفاده از Wand (یک دستگاه کامپیوتری که به هیچ وجه حساسیت را به حداقل می رساند) تزریق شود، اساسا هیچ ناراحتی وجود ندارد.
موهای اهدا کننده معمولا از پشت سر استفاده می شود، با استفاده از تکنیک نوار / FUG یا تکنیک FUE. تصمیم گیری در مورد تکنیک توسط شما و دکتر تعیین می شود، بسته به نحوه مو، قومیت و اهداف و نگرانی های شما.این کار تعیین می شود.

گاهی اوقات موها از  پایین به پشت سر گرفته میشوند، به این منظور که برای به دست آوردن موهای ضخیمتر نشان داده میشوند. در حالیکه پیوندها توسط تیم تخصصی تخصصی ما (که به طور متوسط بیش از 500 روش پیوند ابرو را پشتیبانی می کنند) تحت میکروسکوپ ها قرار می گیرند، پزشک تمام سایت های دریافت کننده را می گیرد که سپس جهت و زاویه رشد را تعیین می کند.

پس از آن، گرافت ها یک بار در هر سایت دریافت می شوند، فرآیند تحت نظارت جراح شما است، در حالی که دستیاران و کارشناسان در انجام این مرحله هستند. چند ساعت بعد، با اکثر موها پیوند داده می شود، ابرو ها بررسی می شوند (و مجددا بررسی می شوند)، تا اطمینان حاصل شود که هر دو بیمار و پزشک با شکل و تراکم شاد هستند.

این روش تا زمانی است که بهترین ابروهای ممکن ایجاد نشود کامل نمی شود.. بسته به تعداد موی هایی که پیوند دارند، معمولا 4 ساعت طول می کشد. بیماران می توانند دفتر را ترک کنند، انتظار ناراحتی کمی از ناحیه کمک کننده دارند. در طی هر یک از موهای پیوندده کوچک تقسیم شده و برخی از قرمزی ها برای پنج روز اول یا بیشتر انتظار می رود، پس بعد از آن معمولا صورتی کاهش می یابد که می تواند با آرایش پنهان شود.

سوالات متداول پیوند ابرو

سوالات زیر بعضی از سؤالاتی هستند که معمولا در مورد پیوند ابرو مطرح می شوند، که همه شما باید بدانید که آیا شما در حال بررسی این روش هستید یا خیر.

جهت کسب اطلا عات بیشتر اینجا کلیک کنید.

پروسه کاشت ابرو چقدر طول می کشد ؟ 

طول این روش تا حدودی بستگی به تعداد موها در حال پیوند دارد. اگر آن را در انتهای پایین تر، پیوند باید دو تا سه ساعت طول بکشد. اگر در انتهای بالایی قرار داشته باشد، احتمال دارد سه تا پنج ساعت باشد. دلیل این که این مدت زمان طول می کشد به دلیل این واقعیت است که هر موی فرد باید دقیقا روی ابرو قرار گیرد.

بعد از مرحله کاشت ما چه انتظاری داریم ؟ 

زمان بازیابی این روش معمولا 5 تا 7 روز است. در حالی که در طول هفته اول در اطراف هر مو در طول یک هفته ظاهر می شود و زمانی ابروها شروع به ریختن  می کند، نقاط صورتی را ترک می کنند، صورتی به طور معمول در چند هفته آینده از بین می رود و منطقه را به دنبال طبیعی می گذارد.بعد از دو هفته،از کاشت ابرو می توان براحتی گفت. تورم پس از جراحی رفته بود، اما من نیز دارای موهای صفر بودم. در طی چهار سال گذشته، موها رشد کرده و اکنون من به طور کامل ابروهای کامل دارم. از آنجایی که فولیکول ها از پوست سر من هستند، آنها رشد می کنند مانند موی سررشد کامل پیدا می کنند..

بعد از چه مدتی از کاشت ابرو می توان به کار بازگشت ؟

به طور کلی، می توانید بلافاصله سه روز پس از انجام کار به کار بازگردید. با این حال، ممکن است بخواهید پنج یا هفت روز منتظر بمانید یا نه، تمام علائمی که در این روش انجام دادید ناپدید شود.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی 

منبع:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: