چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟

0

چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟

بارها اتفاق افتاده است که زگیل ها بدون هیچ دلیلی از پوست حذف شده اند. البته این درمان خود به خودی زمان زیادی می برد، وحتی گاهی در بدن پخش می شوند. بنابراین شما در تلاش برای خلاصی از شر این ضایعات پوستی خواهید بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • اسید: بهترین راه برای از بین بردن زگیل استفاده از نوعی اسید به نام سالیسیلیک است. استفاده از اسید، کمی ترسناک به نظر می رسد، اما نگران نباشید، این ماده هیچ آسیبی به پوستتان وارد نمی کند و تنها حسی مانند نیش زدن را تجربه خواهید کرد. شما این ماده را به صورت مایع می توانید بر روی زگیل بمالید و یا از چسب هایی با خاصیت این اسید استفاده نمایید. قبل از اینکه به استعمال اسید بپردازید، در حدود 10 دقیقه محل مورد نظر را در آب ولرم بخیسانید. سپس بوسیله ی یک سوهان ناخن یا سنگ پا، زگیل را بسابید. این کار سبب می شود که زگیل کمی نرم تر شود و اسید بهتر عمل کند. اسید سبب لایه برداری پوست و در نتیجه لایه برداری زگیل می شود.
  • یخ زدن: شما می توانید از اسپری های یخ ساز برای نابود کردن زگیل استفاده کنید. این اسپری سبب ایجاد تاولی در اطراف زگیل می شود که پس از مدتی هر دو با هم کنده می شوند. از قالب های یخ برای سرد کردن آن استفاده نکنید.
  • نوار کشی کردن: برخی افراد از روشی عجب برای درمان این عارضه استفاده می کنند، آن ها چسب های لوله ی آب را برای رفع زگیل بکار می برند. پزشکان نیز از موثر بودن این روش متعجب شده اند. قطعه ای ار چسب لوله آب روس زگیل بچسبانید. هر چند وقت یکبار آن را عوض کنید. شما با این کار سبب لایه برداری زگیل شده اید.
wart 768x1024 225x300 - چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟
چگونه از شر زگیل های پوستی خلاص شویم؟

زگیل ها را نخارانید و با آن ها بازی نکنید. این کار سبب وخیم تر شدن آن ها و پخش شدنان در تواحی اطراف و پوست می شود.

لطفا صبور باشید رهایی از شر زگیل زمان میبرد. شما باید بارها و بارها این کارها را تکرار کنید، حتی گاهی هر روز باید انجام دهید. شاید این کارها هفته ها و ماه ها طول بکشند.

در صورتی که با این درمان های خانگی موفق به رفع زگیل پای خود نشدید! نگران نباشید و با خنسردی به یک متخصص پوست مراجعه نمایید. پزشکان معمولا راه هایی مناسب برای درمان شما خواهند داشت. مانند:

  • استفاده از اسیدها برای لایه برداری و رفع زگیل
  • استعمال دارو هایی که مانند کرم هستند و یا مانند قرص از طریق دهان استعمال می شوند.
  • مصرف نیتروژن مایع برای رفع زگیل
  • تزریق موادی به زگیل برای تحریک سیستم ایمنی
  • استفاده از لیزر برای سوزاندن زگیل
  • استفاده از عمل های جراحی برای بیرون آوردن زگیل

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

آیا شما هم با این مشکل دستو پنجه نرم می کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: