معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

0

300x225 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

سایت تخصصی پوست و مو و زیبایی زیبان ، مرجع اطلاع رسانی به عموم مردم دوستدار زیبایی مفتخر است شما را با مطب تخصصی لیزر موهای زاید اصفهان زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان دانش آموخته یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران و عضو انجمن متخصصین پوست ایران همراه با پرسنلی مجرب و آموزش دیده آشنا نماید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این مرکز و خدمات لیزر موهای زاید آن با جدیدترین تکنولوزی های برتر دنیا و دستگاه های مختلف لیزر الکساندریت و دایود علاوه بر تامین نیازهای مردم  و بالا بردن دانش پزشکی شان ،آنان را در جهت انتخابی آگاهانه یاری مینماید.


تاثیرگذاری لیزرموهای زاید

دستگاه الکساندرایت آپوجی یکی از اولین برندهای برتر لیزر موهای زائد در کل دنیاست. و دستگاهای این شرکت معتبر آمریکایی که همگی دارای گواهینامه FDA آمریکا نیز می باشند،در اروپا و آمریکا جزو پرطرفدارترین دستگاههای لیزر موهای زائد هستند.این لیزر ساخت شرکت Cynosure آمریکا و دارای تائیدیه FDA می باشد.

لیزر دایود  لیزر رفع موهای زائد از نسل جدید بر پایه تکنولوژی دایود 810 نانومتر می باشد که با استفاده از این طول موج رنگدانه ملانین موجود در فولیکول مو را هدف قرار داده و تخریب می کند.این نوع لیزر موثر در از بین بردن کلیه موهای زائد صرفنظر از اینکه نازک یا ضخیم باشند.

در انتخاب دستگاه لیزر موهای زاید دقت کنید زیرا بعضی از دستگاهها نظیر ای پی ال سیستمهای نوری دارند که به اندازه لیزر قدرت ندارند ؛ دستگاههای لیزرانواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان دایود و الکساندریت رانام برد. این دستگاهها با دارا بودن طول موجهای مختلف هر یک به یک نوع تیپ پوستی اختصاص داده می شود .انتخاب نوع لیزر با درمانگر می باشد .

 

laser hair removal info 300x232 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

laser amended 300x165 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

2 300x291 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

قیمت و هزینه لیزر درمانی ؛ بسته به جثه و وسعت ناحیه درمان ؛ نوع لیزر و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای هرشخص متفاوت است.

300x225 - معرفی مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شعبه اصفهان

  • دکتر مهسا سعیدیان ، پوست ، مو ، لاغری، زیبایی و لیزر درمانی

    دقت کنید که لیزر موهای زائد در این شعبه با دستگاه دایود و الکس آپوجی است.برای دیدن لیست قیمت ها، شماره تماس و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها اینجا کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: