لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت

1
lift 300x200 - لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت
لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت

.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت با نخ برای جوانسازی پوست صورت: ارزیابی نتایج بلند مدت

هدف اصلی این مقاله نشان دادن نتایج بلند مدتی است که لیفت با نخ بر چهره ی افراد می گذارد.

بیماران زیادی تحت این درمان قرار گرفته اند و نواحی گردن ، غبغب، نیمه میانی چهره و ابرو های خود را با این روش بهبود بخشیده اند. یکی از مزایای این روش انعطاف پذیری آن است به این معنا که به راحتی با دیگر روش های جوان سازی پوست قابل ادغام و همکاری است.

تغییرات پوستی معمولا در بدو 40 سالگی بر پوست نمایان می شوند،افراد در جلوی آینه می ایستند و پوست خود را با دست بالا می کشند و آرزو می کنند که این پوست در همان جا ثابت باقی بماند. اگر در چنین شرایطی هستید، باید بگوییم که شما تنها نیستید. با بالا رفتن سن کلاژن و الاستین پوست کاهش می یابد و جوانی پوست رو به زوال می گذارد.

لیفت صورت با نخ تنها مختص خانم ها نیست. به عبارتی می توان گفت که هیچ روش زیبایی تنها مختص بانوان نیست. مردان نیز در این پروسه نقشی دارند. لیفت صورت با نخ غیر تهاجمی است ، به این معنا که آسیب زیادی به پوست در زمان عمل وارد نمی شود. حتی می توان از این عمل به عملی بدون جراحی یاد کرد. این روش بسیار ایمن و موثر است. که به افراد چهره ای جوان و طبیعی را می بخشد.

چگونگی انجام لیف با نخ

این روش با بی حسی موضعی در محل در حدود 60 تا 90 دقیقه انجام می شود. بسته به تعداد نخ های مورد استفاده این عمل زمانش محاسبه می گردد. بیماران بلا فاصله بعد از عمل می توانند به کارهای روزمره ی خود برسند.

به این دلیل که این نخ ها به صورت دندانه دار طراحی شده اند به راحتی در محل شکاف به پوست می چسبند و آن را بالا می کشند. این شکاف ها در واقع در بالای خط مو ایجاد می شود تا از دید پنهان بمانند و البته لازم به ذکر است که این شکاف ها کاملا ریز و کوچک هستند. در محل هایی که نخ کار گذاشته می شود مقدار زیادی کلاژن تولید می شود که سبب لیف پوست می گردد. در واقع این نخ ها توسط یک سوزن بلند به شکاف های چتری شکل وارد می شوند و پوست را به صورت عمودی بالا می کشند. پس از ورود نخ به این قسمت ها سوزن از نخ جدا شده و انتهای آن را گره می زنند. این نخ های غیر قابل جذب درعمق پوست باقی می مانند و اصلا دیده نمی شوند.

در این نواحی کمی کبودی و تورم بوجود می اید که تا چند روز باقی می مانند و پس از آن از چهره ی افراد محو می شوند. همچنین نکاتی مهم در مراقبت از این نواحی وجود دارد که می توان با رعایت آن ها در مدت 3 هفته به نتایجی گیرا دست یافت. این مدت زمان با توجه به سن و تعداد نخ های به کار رفته متفاوت است. افراد زیادی پس از لیفت با نخ دیگر سراغ عمل های سنتی و پرهزینه ی زیبایی نرفتند.

مراقبت قبل از عمل

اگر شما به این کار تمایل دارید حتما با پزشک متخصص خود در رابطه با انتظارات خود، شیوه و سایقه ی پزشکی خود مشورت کنید.

با متخصص خود در رابطه با چک آپ کردن قبل از عمل مانند GP و اشعه ی ایکس و غیره برای اطمینان از سلامت خود صحبت کنید. دستورالعمل قبل از عمل به طور دقیق ارائه می شود، و تمام نسخه های لازم پیش از عمل جراحی به شما داده می شود. به شما لیست کاملی از داروها که باید از مصرف آن ها قبل از عمل اجتناب کنید، داده می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مراقبت های پس از عمل

  • از مالش پوست خود اجتناب کنید چرا که باعث آسیب دیدن گره های نخ می شود و لیفت پوست آسیب می بیند.
  • به پشت بخوابید
  • دهان خود را زیاد باز نکنید
  • از حرکات زیاد چهره خود داری کنید.
  • به پوست صورت فشار وارد نکنید.

پس از گذشت 3 هفته دیگر محدودیتی شما را آزار نمی دهد.

آیا این روش همراه با درد است؟

در این روش، درد بسیار کمی را احساس خواهید کرد. و برای تسکین آن می توان از Paracetamol استفاده نمود. در اغلب موارد، کمپرس یخ برای 24-48 ساعت اول توصیه می شود.

لینک منبع به این مطلب

گردآورنده : میترا کرمانیان

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    معرکه بود!!!!!یه روش خوب و بدون هیچ عوارض جانبی!!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: