لیزر موهای زائد صورت – مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت

0

لیزر موهای زائد صورت

سلام دوستان عزیز! حتما شما هم، این روزها در مورد لیزر موهای زائد صورت، تبلیغات زیادی را در مورد کلینیک ها ی زیبایی و پوست و مو شنیده اید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد صورت - مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد صورت - مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد صورت - مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

امروز زیبان قصد داره مهمترین نکات رو در مورد لیزر موهای زائد صورت برای شما ارائه کنه . پس با زیبان همراه باشید.

7 - لیزر موهای زائد صورت - مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

ضرورت انجام لیزر موهای زائد صورت  

کسانی که در ناحیه صورت دچار موهای زائد هستند، حتما پس از مدتی از کار هایی مثل بند انداختن، تراشیدن، وکس کردن، استفاده از اسپری ها و کرم های موبر خسته و دل زده می شوند. بنابراین آنها به دنبال راهی برای خلاصی از شر موهای زائد صورت به طور دائمی هستند.

من از طریق سایت تهران اسکین به عنوان یک مرجع اطلاعات در مورد پوست و مو اطلا عات خاصی را در مورد لیزر موهای زائد صورت پیدا کردم، که مایلم اون ها را در اختیار شما هم بگذارم.

در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که آیا واقعا لیزر موهای زائد صورت در مورد پوست شما امکان پذیر است؟ پس در ابتدا باید طیف پوست را شناخت.

 انواع طیف پوست برای لیزر موهای زائد صورت 

متخصصان و کارشناسان بر این باورند که با پیشرفت تکنولوژی لیزر، لیزر موی زائد صورت می تواند بر روی انواع طیف پوست موثر باشد.

در مورد درمان لیزر، شش نوع مختلف پوست وجود دارد. پوست شما به یکی از این دسته بندی ها بستگی دارد، زیرا انواع پوست به میزان زیادی به نور خورشید حساسیت دارند و هیچ کس بهتر از شما نمی تواند برای این کار تصمیم بگیرد.

انواع پوست برای لیزر موهای زائد صورت 

پوست نوع 1  

پوست بسیار روشن.این نوع از پوست در مناطق اروپای شمالی و اسکاندیناوی است که به شدت در برابر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب حساس است.

پوست نوع 2

پوست روشن. این نوع پوست با عنوان پوست قفقازی نیز معروف است،که بسیار در برابر آفتاب سوختگی حساس است، و معمولا با نژاد آلمانی، و انگلیسی همراه است.

پوست نوع 3  

این نوع پوست نسبتاً روشن است، و معمولا با نژاد مدیترانه و قفقازی همراه است، به نور خورشید حساس است، و با آفتاب می سوزد به رنگ قهوه ای روشن می شود، نمونه های دیگر از این پوست نسبتا ً روشن ، یو نانیان و ایتالیایی ها هستند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پوست نوع 4  

پوست سطح متوسط روشن، که با نژاد های خاورمیانه و آسیایی همراه است.  در این نوع پوست رطوبت به حداقل می رسد و کمتر در برابر نور خورشید حساس است، و در برابر نور خورشید به رنگ قهوه ای در می آید.

پوست نوع 5 

پوست چرب ، که به ندرت در برابر آفتاب می شوزد و رنگ تیره دارد و از تبار آفرقایی- آمریکایی و آمریکای شمالی است.

پوست نوع 6 

این نوع پوست دارای رنگ تیره است که هرگز نمی سوزد و معمولا از تبار آفریقایی است و می توان گفت که اصلا به نور خورشید حساس نیست.

در گذشته، درمان لیزر تنها برای افرادی که دارای انواع پوستی 1 تا 4 بودند بیشتر توصیه می شد. اما به لطف پیشرفت های تکنولوژی، حذف موهای لیزر اکنون می تواند برای تمام انواع پوست مفید باشد.

با این وجود اثر آن بر روی انواع پوست های تیره تر هنوز بسیار وابسته به کیفیت لیزر است که مورد استفاده قرار می گیرد.

بسیار خوب دوستان!پس از اینکه نوع پوست خود را شناختید و تصمیم به انجام لیزر برای موهای زائد صورت گرفتید باید این آگاهی را داشته باشید که چه نوع لیزری برای پوست شما مناسب است.

در اینجا ما به شما انواع لیزر را برای پوست صورت معرفی می کنیم.

انواع لیزر برای، لیزر موهای زائد صورت 

نکته مهم : همه لیزر ها برابر نیستند.

در جهان کنونی ما برای لیزر موهای زائد، انواع لیزر های مختلف برای انواع پوست در درمانگاه ها وجود دارد. در حالیکه نتایج نشان داده اند که لیزر بر روی پوست های روشن ، بهتر از لیزر بر روی پوست های تیره عمل می کند.

نکته مهم دیگر این است که تمامی کلینیک ها، تکنولوژی مناسب را برای لیزر موی زائد صورت ندارند.بنابراین اگر شما به عنوان کسی که به دنبال لیزر موی زائد صورت هستید ، یک مرکز خوب و مجرب را برای این کار پیدا کنید، قطعا نتیجه مورد نظر را خواهید گرفت، حتی اگر پوست تیره داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آیا من کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد صورت هستم؟

اما سوال مهمتری که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول می کند.این است که آیا من کاندید خوبی برای لیزر موهای زائد صورت هستم؟

در پاسخ باید گفت لیزر موهای زائد صورت بیشتر بر روی کسانی موثر است که دارای موهای ضخیم تیره با پوست روشن هستند، با این حال، مطالعات نشان داده است که در تعداد کمی از موارد، حتی افرادی که به نظر می رسند که دارای موی مناسب و نوع پوستی هستند، به درمان لیزر پاسخ نمی دهند.

پس بنابراین بهتر است زمانی که به کلینیک و مرکز درمانی مورد نظر خود می روید، حتما به شما این اطمینان داده شود که پوست صورت شما مناسب لیزر هست یا خیر و یا به لیزر پاسخ می دهد؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

آیا لیزر موهای زائد صورت بر روی پوست های تیره هم ممکن است ؟

لیزر با هدف قرار دادن ماده ای به نام  ملانین بر روی پوست،  برای هر دو  پوست های تیره و روشن کاربرد دارد. اما همانطور که گفته شد بهترین کاندیدها برای لیزر موهای زائد صورت، کسانی هستند که دارای پوست روشن و موهای تیره هستند.

اما این بدان معنا نیست که اگر شما دارای پوست تیره و یا به اصطلاح پوست آفریقایی باشید ، نتوانید از تکنولوژی لیزر برای لیزر موهای زائد صورت برخوردار شوید. قطعا با پیشرفت تکنولوژی لیزر، دستگاههایی وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به یک مرکز پیشرفته و با وجود داشتن پوست تیره موهای زائد خود را لیزر کنید.

اگر یک رنگ پوست تیره تر از نوع پوست 5 یا 6 داشته باشید، هنوز چند گزینه برای شما وجود دارد. هر دو لیزر الکساندرایت (به میزان مشخص) و Nd: YAG (به طور کامل) برای پوست های تیره مناسب بوده و دستگاههای ایمنی برای لیزر موهای زائد صورت هستند.

موی - لیزر موهای زائد صورت - مهمترین نکات در مورد لیزر موهای زائد صورت
لیزر مو های زائد صورت

آیا لیزر موها ی زائد صورت دارای نتایج دائمی است؟ 

لیزر موهای زائد صورت بر روی موهای کوتاه تر (اصلاح شده ) نتایج بلند مدت تر و طولانی تری را به همراه دارد. نکته مهم این است که متخصصان و کارشناسان پوست و مو بر این باورند که در بعضی از موارد ممکن است مو پس از انجام عمل لیزر برگشت پذیر باشد، و این موضوع نیز ممکن است به دلیل بیماری ، تغییرات هورمونی و مصرف بسیاری از دارو ها باشد.

اما اگر  شما برای لیزر موهای زائد صورت جلسات مربوط به درمان را به طور منظم دنبال کنید، و به نکاتی به شما در جلسات مشاوره گفته می شود عمل کنید، قطعاً نتیجه مورد نظر را از لیزر موهای زائد صورت خواهید گرفت.

نکته مهم دیگر در لیزر موهای زائد صورت این است که انجام لیزر به طور فوق العاده ای باعث کاهش حجم مو می شود، بنابراین شک نکنید که اگر روش لیزر شما به درستی انجام گیرد حتماً نتیجه مطلوب و مورد نظر را خواهید گرفت.

چند جلسه لیزر برای انجام لیزر موهای زائد صورت مورد نیاز است ؟ 

نکته مهم قبل از انجام لیزر موهای زائد صورت این است که برای نتیجه  گرفتن باید صبور باشید. به گفته کارشناسان و متخصصان لیزر و پوست و مو تعداد جلسات مراجعه برای لیزر موهای زائد صورت حدود 4 تا 5 جلسه است، اما در بعضی از موارد این تعداد جلسات می تواند تا 12 جلسه هم طول بکشد.

بنابراین شما باید قبل از اقدام برای انجام لیزر موهای زائد صورت تمامی نکات گفته شده را در نظر داشته باشید، از جمله اینکه به یک مرکز و یا کنیک معتبر مراجعه کنید تا بتوانید تمامی مشاوره های لازم را قبل از انجام عمل لیزر دریافت کنید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

محقق و مترجم : مریم طباطبائی

منبع :

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: