لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

0

چگونه لیزر باعث رفع موهای زائد می شود؟

همه ما از رشد موهای زائد در نقاط مختلف بدن خود ناراحت هستیم چرا که این موها لطافت پوست ما را از بین می برند. گاهی اوقات رشد موهای زائد طبیعی است اما در برخی موارد به علت بروز پاره ای از مشکلات پزشکی سطح رشد موها بیشتر می شود و رفع موهای زائد به یک مشکل بسیار بزرگ تبدیل می شود. معمولا اکثر افراد از وکس، بند انداختن، تیغ کشیدن و استفاده از کرم و مواردی از این قبیل برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هر یک از این روشها با مشکلات خود همراه هستند و معمولا جزو روش های دردناک محسوب می شوند و مهمتر از همه اینکه در همه این روش‌ ها موهای زائد به طور موقت از بین می روند و مجدداً شروع به رشد می کنند. لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی برای رفع موهای زائد صورت و نقاط مختلف بدن است و شما را برای همیشه از شر موهای زائد خلاص می کند. در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می شود و رنگدانه‌ ها، نور لیزر را جذب می کنند و به این ترتیب ریشه موها تخریب می ‌شود.

چگونه لیزر باعث برطرف شدن موهای زائد می شود؟

۱۵۳۷۴۸ 300x246 - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

به طور کلی رشد موها در سه مرحله رخ می ‌دهد: مرحله آناژن که موها در چرخه فعال رشد قرار دارند، مرحله کاتاژن که موها روش نمی ‌کنند و مرحله تلوژن که موها وارد چرخه ریزش می شوند. هنگامی که نور لیزر به سمت فولیکول های مو ارسال می شود فقط در مرحله آناژن فولیکول ها به جذب نور می پردازند و به این ترتیب سلول هایی که در به وجود آمدن موها نقش دارند از بین می روند. این امر باعث می شود که موها برای همیشه از بین بروند و رشد نکنند. در این فرآیند هیچ گونه آسیبی به ساختارها یا منافذ پوست وارد نخواهد شد. میزان اثر گذاری لیزر موهای زائد زمانی به حداکثر می ‌رسد که فولیکول ها در مرحله فعال قرار داشته باشند و هر فولیکول باید به صورت مجزا تحت درمان قرار بگیرد تا موهای زائد برای همیشه برطرف شوند.

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

طبق داده های آماری موجود می توان همه موهای زائد را می توان به کمک لیزر برطرف کرد به شرط آنکه دوره درمان لیزر موهای زائد تکمیل شود. لیزر موهای زائد با مزایای متعددی همراه است که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

  • یک روش بدون درد است که نتایج حاصل از آن دائمی می باشد.
  • می توان از لیزر برای رفع موهای زائد همه نقاط بدن از قبیل بازو‌ها، زیر بغل، پاها، صورت، ناحیه بیکینی، کمر، شانه، پهلوها، قفسه سینه، و شکم استفاده کرد.
  • لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ‌های موجود اثرگذاری بالایی دارد.
  • دقت بسیار بالایی دارد و فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و هیچ گونه مشکلی را برای بافت های اطراف پوست به وجود نخواهد آورد.
  • ریسک بروز عفونت یا بافت اسکار در این روش صفر است.
  • یک روش مقرون به صرفه است و در مقایسه با روش های قدیمی با نتایج خوبی همراه است.

این روش هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و فقط ممکن است برخی از افراد پس از لیزر موهای زائد خود دچار قرمزی پوست شوند که معمولا طی مدت نیم ساعت تا یک ساعت برطرف خواهد شد.

چه افرادی می ‌توانند متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد باشند؟

۱۵۳۸۰۴ - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

امروزه در مراکز لیزر از پیشرفته ترین دستگاه ها استفاده می شود و این مسئله باعث شده که افراد مختلف با پوست های متفاوت متقاضی درمان با لیزر باشند حتی آقایان نیز می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد صورت، خط ریش، زیر بغل، قفسه سینه و شکم و سایر نقاط بدن خود استفاده کنند و نتایج خوبی را به دست بیاورند. همه افراد می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد خود استفاده کنند تنها ممنوعیتی که در این خصوص وجود دارد این است که لیزر موهای زائد در خانم های باردار و لیزر موهای زائد در خانم هایی که در دوران شیردهی قرار دارند ممنوع است و باید صبر کنند تا این دوران به اتمام برسد و سطح هورمون های آنها متعادل شود.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم؟

اگر شما نیز قصد لیزر موهای زائد خود را دارید توجه کردن به نکات زیر کاملاً ضروری خواهد بود:

  • قبل از مراجعه به مرکز لیزر موهای بدن خود را کاملا شیو کنید.
  • اگر قصد دارید موهای زائد صورت خود را لیزر کنید نباید از لوازم آرایش استفاده کنید.
  • باید چهار روز قبل از آنکه برای لیزر موهای زائد خود به مرکز مراجعه کنید از مصرف محصولاتی که حاوی رتینوئید و مواردی از این قبیل هستند خودداری کنید.
  • به مدت یک هفته قبل از لیزر موهای زائد از بند انداختن یا استفاده از موم خودداری کنید.
  • حداقل به مدت دو روز قبل از لیزر موهای زائد از اسکراب های شیمیایی و خانگی استفاده نکنید.

در فرایند لیزر موهای زائد چه اتفاقی رخ می دهد؟

۱۲۳۱۵۹ - لیزر موهای زائد| درمان قطعی موهای زائد بدن| قیمت لیزر موهای زائد

فرایند لیزر موهای زائد پس از مشاوره با متخصص پوست و مو انجام می ‌شود و شما اطلاعات کاملی را در خصوص لیزر موهای زائد و نتایج مورد انتظار و تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع دائمی موهای زائد به دست خواهید آورد. پس از این مراحل شما به اتاق لیزر هدایت خواهید شد اپراتور دستگاه را روی موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد خواهد گذاشت و کارش را شروع می کند و به آرامی دستگاه را روی موضع مورد نظر به حرکت در می آورد. نوع پوست، نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، ضخامت موهای زائد و موضعی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد از جمله مواردی هستند که در احساس شما از لیزر موهای زائد تاثیر خواهند گذاشت.

ممکن است شما در جلسه اول درد بسیار خفیفی را احساس کنید که در مقایسه با روش هایی از قبیل بند انداختن و استفاده از وکس بسیار ناچیز است. لیزر موهای زائد و برطرف کردن آنها فقط در مرحله فعال آن رخ می ‌دهد و به همین دلیل باید برنامه لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام شود و همه موها در مرحله فعال هدف قرار بگیرند و درمان شوند تعداد جلسات مورد نیاز برای برطرف کردن موهای زائد به نوع پوست و مو، شرایط هورمونی، مسائل ژنتیکی، فاکتورهای پزشکی و سایر موارد بستگی دارد. تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد توسط پزشک تعیین می ‌شود تا نتیجه مطلوبی به دست بیاید.

دوران بعد از لیزر موهای زائد به چه صورت خواهد بود؟

پس از لیزر موهای زائد شما نیازی به استراحت در منزل نخواهید داشت و می توانید فورا به انجام فعالیت ‌های روزمره خود بپردازید. عدم نیاز به استراحت در منزل یکی از مزایای اصلی این روش است. اما به خاطر داشته باشید که در فواصل بین جلسات لیزر از استفاده از موم یا بند انداختن موضعی که تحت درمان قرار گرفته است خودداری کنید و فقط به شیو کردن موهای زاید خود بپردازید. اگر موهای زائد صورت خود را لیزر کرده اید و قصد دارید بیرون بروید حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا پوست شما دچار آفتاب سوختگی نشود.

قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

عوامل متعددی در تعیین قیمت لیزر موهای زائد نقش دارند. موضعی که قرار است لیزر شود، نوع پوست و مو، نوع دستگاه لیزر مورد استفاده و تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد از عواملی هستند که هزینه لیزر را مشخص می کند. داشتن پوستی تمیز و بدون مو در بالا بردن سطح اعتماد به نفس تاثیرات به سزایی دارد و به این ترتیب شما دیگر نگران دیده شدن موهای زاید خود نخواهید بود. به این ترتیب می توان گفت هزینه لیزر موهای زائد در برابر آنچه که به دست می آورید بسیار ناچیز است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: