لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم

0

آیا دختران نوجوان می توانند لیزر کنند؟

امروزه با افزایش میزان محبوبیت لیزر موهای زائد دختران نوجوان نیز تمایل زیادی به درمان با این روش دارند و می ‌خواهند که از زبر شدن موهای زائد خود جلوگیری نمایند. برای لیزر موهای زائد دختران نوجوان حضور مادر یا رضایت نامه او ضروری است. لیزر موهای زائد دختران نوجوان به این معنا است که باید به طور دقیق آنها را ارزیابی کرد و با توجه به نیازها و انتظارات فرد متقاضی درمان به لیزر موهای زائد آنها پرداخت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد یک روش سریع ایمن و بسیار موثر برای داشتن پوستی تمیز و لطیف است و یک جایگزین عالی برای شیو کردن و اپیلاسیون محسوب می ‌شود و ریسک بروز رشد موهای زائد به سمت داخل پوست و سایر عوارض جانبی را به حداقل می ‌رساند.

در کرم ها و پودرهای موبر از مواد شیمیایی استفاده می شود که عوارض خاص خود را دارند لیزر موهای زائد ای که روش این است و این مسئله که کدام نقطه از بدن تحت درمان با لیزر قرار می گیرد اصلا اهمیتی ندارد زیرا پرتوهای لیزر نمی توانند به درون اندام های داخلی بدن نفوذ کنند و هیچ گونه مشکلی برای فرد متقاضی درمان با لیزر به وجود نخواهد آمد.

چرا باید لیزر کنیم؟

teenagers2 - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم

در دنیای مد، زیبایی بدن اهمیت بسیار زیادی دارد و باید فرد بدنی تمیز و پوستی لطیف داشته باشد. دختران نوجوان نیز در عرصه زیبایی حضور فعال دارند و برطرف کردن موهای زائد به یکی از دغدغه‌ های آنها تبدیل شده است. لیزر موهای زائد دختران نوجوان به معنای پایان دادن به این دغدغه است و هنگامی که موهای زائد لیزر می شوند دیگر لازم نیست زمان طولانی صرف اپیلاسیون و شیو کردن بدن گردد.

دیده شدن موهای زائد روی بدن ورزشکاران به ویژه افرادی که در مسابقات شنا شرکت می ‌کنند یک وضعیت ناخوشایند را به وجود می ‌آورد و فرد مجبور است همیشه بدنی تمیز داشته باشد و این کار باعث می شود که وقت زیادی را به برطرف کردن موهای زائد خود اختصاص دهد اما لیزر به صورت قطعی موهای زائد را برطرف می ‌کند و ورزشکاران دیگر نیازی به شیو کردن نخواهند داشت.

برطرف کردن موهای زائد علاوه بر زیبایی و تمیزی پوست باعث لطافت بیشتر آن می ‌شود و اعتماد به نفس بیشتری به فرد می دهد تا بتواند هر لباسی که دوست دارد را بپوشد و دیگر از دیده شدن موهای زبر و سیاه شرمنده نباشد. علاوه بر دختران، پسران نیز می توانند متقاضی درمان با لیزر باشند و موهای زائد بدن خود را به طور کامل برطرف کنند. برای لیزر موهای زائد دختران نوجوان، رضایت پدر و مادر ضروری است.

نکات مهم در خصوص لیزر موهای زائد دختران نوجوان

images 4 - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم

لیزر موهای زائد بدن دختران شبیه لیزر موهای زائد بدن بزرگسالان است و همه نکاتی که افراد بزرگسال باید قبل از لیزر رعایت کنند در خصوص نوجوانان نیز صدق می کند این نکات به شرح زیر می باشند:

    • دختران نوجوان نیز قبل از مراجعه به مرکز لیزر باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنند و باید حداقل به مدت دو هفته قبل از لیزر از سولاریوم استفاده نکنند زیرا ریسک بروز سوختگی پوست را افزایش می ‌دهد به همین دلیل باید تا حد امکان رنگ پوست طبیعی باشد.
    • در صورتی که قرار است موهای زائد صورت لیزر شود باید از کرم ضد آفتاب با عیار حفاظتی بالا استفاده گردد.
    • پس از لیزر پوست قرمز و متورم می شود که ممکن است این وضعیت تا ۸ ساعت و یا چند روز ادامه داشته باشد اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که این وضعیت موقت است و نهایتا طی مدت ۶ هفته بهبود پیدا می کند.
    • استفاده از ویتامین e در موضعی که لیزر شده است به تسریع فرایند بهبود بدن کمک می کند. حدود دو هفته طول می ‌کشد تا موهای زائد بعد از لیزر شروع به ریزش کنند.
    • حداقل به مدت دو هفته قبل از لیزر باید از موم انداختن یا بند انداختن خودداری کرد تا ریشه موها وجود داشته باشد و امکان درمان آنها میسر شود.
    • لیزر موهای زائد زمانی اثر گذاری بالایی دارد که موها در فاز فعال رشد قرار داشته باشند و از آنجایی که همه موهای زائد به طور همزمان وارد فاز فعال نمی ‌شوند چند جلسه لیزر لازم است و همه موهای زائد برطرف گردند.

 

دختران نوجوانی که قصد دارند متقاضی درمان با لیزر باشند باید از همه نکات مهمی که در خصوص مراقبت از پوست قبل و بعد از لیزر به آنها گوشزد می ‌شود پیروی کنند تا نتیجه خوبی از لیزر به دست بیاورند. لیزر موهای زائد در افرادی که رنگ موهای آنها قرمز، بلوند یا خاکستری است تاثیر چندانی ندارد. از لیزر موهای زائد به عنوان یک روش موثر و ایمن برای برطرف کردن موهای زائد همه افراد به ویژه افرادی که رنگ پوست آنها روشن و موهای زائدشان تیره است یاد می شود. اگر رنگ موهای زائد شما تیره است و پوست سبزه ای دارید نگران نباشید چرا که شما نیز می توانید از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند شوید و به نتایج دلخواه دست پیدا کنید.

علل زیاد بودن موهای زائد چیست؟

گاهی اوقات دختران نوجوان جمله ‘وای چقدر بدنت مو داره😰’ را از دوستان و خانواده خود می شود اما ممکن است آنچه که به عنوان پرمویی بدن توسط آنها تلقی می شود کاملاً طبیعی باشد و فرد اصلاً پرمو نباشد. در برخی موارد سندروم تخمدان پلی کیستیک می تواند دوران بلوغ را در دختران نوجوان جلو بیاندازد و آنها دچار پرمویی شوند.

c700x420 1 300x180 - لیزر موهای زائد دختران نوجوان| لیزر موهای زائد نوجوانان|لیزر موهای زائد صورت دختران+فیلم

در برخی از دختران و پسران نوجوان پرمویی بدن آن ها دلیل پزشکی دارد و ممکن است به اختلالات هورمونی ارتباط داشته باشد. در این حالت باید ابتدا مشکل اصلی فرد برطرف شود سپس برای لیزر موهای زائد اقدام کرد و برای همیشه موهای زائد آنها را برطرف نمود. از آنجایی که چرخه رشد و بلوغ تا اواسط دوران ۲۰ سالگی ادامه پیدا می ‌کند ممکن است دختران نوجوان در طول سال به چند جلسه درمان با لیزر نیاز داشته باشند تا همه موهای زائد شان به طور کامل برطرف گردد و دیگر امکان رشد آن ها وجود نداشته باشد.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر شما هم یک دختر نوجوان دارید و نگران زبر و زمخت شدن موهای زائد بدن او هستید می توانید برای مشاوره با متخصصان توانمند ما به کلینیک های لیزر مراجعه کنید تا پس از انجام ارزیابی ‌های اولیه فرزند شما تحت درمان با لیزر قرار بگیرد. اصلا نگران نباشید چرا که لیزر هیچ گونه تاثیر و عوارض جانبی منفی بر بدن او نخواهد گذاشت پس با خیال راحت برای برطرف کردن موهای زائد بدن فرزندتان اقدام کنید.

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: