لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟

0

لیزر زیر بغل

موهای زائد در نقاط مختلفی از بدن رشد می کنند. اما خیلی هستند که موی پاها، دست ها، سینه، شانه یا صورت را در زمره موهای زائد به حساب نمی آورند. مخصوصا آقایان. اما همه افراد، چه زنان و چه مردان، نظر مشترکی درباره موهای ناحیه تناسلی و موهای زیر بغل دارند، و آنها را موی زائد می دانند. به همین خاطر گرچه ممکن است خیلی ها، مخصوصا آقایان، هرگز حتی به لیزر کردن موهای مثلا پایشان فکر هم نکنند، اما پیشنهاد اینکه می توانند با استفاده از لیزر برای همیشه از شر موهای زائد زیر بغل خود خلاص شوند، برای همه وسوسه بر انگیز خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟ پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟ پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟ نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟
لیزر زیر بغل

شیوه های متنوعی برای رفع موی زائد زیر بغل وجود دارد که رایجترین آنها استفاده از پودر موبر، اپیلاسیون و از همه مهمتر، تیغ های اصلاح است. اما هیچکدام از این روش ها نمی توانند اثر دائمی داشته باشند. مخصوصا اگر سرعت رشد موهای یک نفر خیلی زیاد باشد، و موهای بدنش ریشه های محکمی داشته باشند، حتی تا چند ساعت بعد از تیغ کشیدن دوباره شاهد رشد مجدد موها خواهد بود. از طرف دیگر این روش ها صد در صدی نیستند، یعنی اصولا ریشه های مو را از بین نمی برند. به همین خاطر لکه سبز یا سیاه موهای اصلاح شده همیشه در زیر بغل باقی می ماند.

در این بین لیزر روشی است که مزیت هایی بسیار بیشتری از روش های سنتی دارد. با لیزر نه تنها برای همیشه از شر موهای زائد زیر بغل خلاص می شوید، بلکه ریشه موها هم نابود می شود، و پوستی صاف و صیقلی بر جای می ماند.

در ادامه بیشتر به جنبه های مختلف لیزر زیر بغل می پردازیم و به برخی از سوالات رایجی که در مورد آن وجود دارد پاسخ می دهیم. با ما همراه باشید

اولین جلسه لیزر زیر بغل

اگر یک مرکز لیزر معتبر مانند مرکز لیزر شمال تهران را انتخاب کرده باشید، در جلسه ابتدایی فرآیند لیزر را آغاز نخواهید کرد. به یاد داشته باشید که مرکز لیزر موهای زائد، مثل سالن آرایشی نیست که به آن مراجعه کنید، درخواستتان را مطرح نمایید و سریعا فرآیند لیزر را شروع کنید. لیزر گرچه یک پروسیجر زیبایی است، اما یک فرآیند درمانی-پزشکی نیز هست. به همین خاطر شرایط لیزر کردن موهای زائد برای هر نفر با دیگری فرق می کند.

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟
لیزر زیر بغل

در یک مرکز معتبر، پزشک متخصصی حاضر است که ابتدا وضعیت عمومی شما را مورد بررسی قرار می دهد. در مورد شرایط سلامت، داروهایی که مصرف می کنید، درمان هایی که در حال انجامشان هستید، حساسیت هایی که دارید و غیره با شما صحبت می کند. اگر شرایط لازم برای لیزر را داشتید و این عمل برای شما خطری نداشت، بر اساس شرایطی مانند رنگ پوست و مو و ضخامت مو ها دوز مناسب لیزر برای شما تعیین می شود. تازه پس از این مراحل است که آماده لیزر زیر بغل خواهید شد.

اگر وضعیتتان مناسب و شرایطتان ایده‌آل باشد، روند درمانی می تواند از همان جلسه اول آغاز شود. به یاد داشته باشید که همیشه پیش از شروع جلسه، موهای رشد کرده زیر بغل را تیغ بکشید تا در طول جلسه لیزر، تنها ریشه های موها بر پوست باقی بمانند.

با این شرایط اگر چند جلسه لیزر را ادامه دهید می توانید رفته رفته اثرات آن را مشاهده کنید و برای همیشه از شر موهای زائد زیر بغل خلاص شوید.

لیزر زیر بغل چند جلسه طول میکشد

تعداد جلسات لیزر برای هر فرد با دیگری تفاوت می کند. وضعیت پوست و مو، رنگ پوست و مو، سرعت رشد موها، ضخامت آنها و غیره، همگی در تعیین تعداد جلسات لیزر تأثیرگذار خواهند بود. از این رو خیلی ها ممکن است با زیر 5 جلسه بتوانند فرایند را کامل کنند، و خیلی ها هم به بالای 10 جلسه نیاز داشته باشند.

اما به صورت عمومی و میانگین، همه افراد به حداقل 6 الی 10 جلسه لیزر نیاز دارند تا بتوانند از آن نتیجه بگیرند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟
لیزر زیر بغل

دو نکته اساسی قابل توجه هم در این زمینه وجود دارد.

  • اول اینکه رعایت ترتیب و فاصله منظم بین جلسات لیزر اهمیت فراوانی خواهد داشت. به یاد داشته باشید که بدن باید به روند توقف رشد موهای زائد عادت کند. و این عادت، به جز با نظم به دست نمی آید. اگر نظم بین جلسات را رعایت نکنید، اثر لیزر کاهش پیدا می کند و ممکن است به جلسات بیشتری احتیاج پیدا کنید.
  • و دوم اینکه فرآیند لیزر را نیمه رها نکنید. بسیاری از افراد هستند که در دو یا سه جلسه اولیه، نتیجه لیزر را مشاهده می کنند و تصور می کنند که فرآیند کامل شده و دیگر به جلسات بیشتری نیاز ندارند. اگر کمتر از حد لازم لیزر را انجام دهید، تأثیرات آن بعد از مدت کوتاهی از بین می رود و مجبور می شوید کل جلسات را از نو آغاز کنید. به یاد داشته باشید که اثرات اولیه کافی نیستند، بلکه شما باید این تأثیرات را تثبیت هم بکنید تا روند توقف دائمی رشد موهای زائد کامل شود.

عکس قبل و بعد لیزر زیر بغل

همانطور که اشاره کردیم، لیزر علاوه بر رفع دائمی موهای زائد، پوستی صاف و صیقلی به شما ارائه می  کند. این موضوع مخصوصا برای خانم ها که اغلب در جمع های خودمانی لباس های بازتری می پوشند اهمیت ویژه ای خواهد داشت. در زیر به چند نمونه از عکس های قبل و بعد از لیزر توجه کنید.

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟

لیزر زیر بغل عوارض دارد

چنانچه لیزر را در مرکز معتبر مانند مرکز لیزر شمال تهران انجام دهید، احتمال خطرات و آسیب های ناشی از لیزر کاهش پیدا می کند. لیزر فرآیندی است که اگر به درستی انجام شود کمترین خطرها و آسیب ها را برای شما به همراه خواهد داشت. اما این به معنای آن نیست که هیچ عارضه جانبی ندارد.

به عنوان مثال قرمزی و سوزش پوست در طول و بعد از جلسه لیزر امری کاملا طبیعی است که بعد از چند ساعت خود به خود از بین می رود. اما اگر لیزر را به درستی انجام ندهید می تواند خطراتی از قبیل زیر برای شما به همراه داشته باشد:

  • سوختگی
  • التهاب
  • زخم
  • عفونت
  • تغییر رنگ پوست
  • پوسته پوسته شدن
  • آسیب های جدی پوستی
  • کبودی
  • تاول

بنابراین حتما در انتخاب مرکز لیزر موهای زائد دقت داشته باشید و سعی کنید بهترین مرکز را انتخاب کنید.

.jpg - لیزر زیر بغل | آیا لیزر کردن زیر بغل فایده ای دارد؟

لیزر زیر بغل برای عرق

لیزر کردن موهای زائد یک پروسیجر صد در صد زیبایی است. اما لیزر کردن زیر بغل برای کاهش تعرق، بیشتر به فرآیند های درمانی شباهت دارد. گرچه در اغلب موارد استفاده از بوتاکس راهکار رایجتری برای جلوگیری از تعریق زیربغل است، اما بوتاکس اثر موقتی دارد و تنها تا چند ماه می تواند از عرق کردن زیر بغل جلوگیری کند. لیزر از طرف دیگر، هم توانایی کاهش تعریق زیر بغل را دارد، هم اثرگذاری آن طولانی مدت تر است.

زمانیکه از لیزر برای کاهش تعریق استفاده کنید، پزشک متخصص برش های بسیار کوچکی در زیر بغل شما ایجاد می کند و با تاباندن اشعه گرم لیزر سعی می کند تا غده های تولید عرق در لایه های زیرین پوست را نابود کند. این فرآیند در نهیات باعث توقف تعریق زیر بغل می شود.

این فرآیندی است که بسیاری از مراکز لیزر آن را انجام نمی دهند. بنابراین اگر قصد لیزر زیر بغل برای عرق را دارید، بهتر است قبل از مراجعه، با مرکز مورد نظر خود تماس بگیرید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: