لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود

0

لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت؟

با پیشرفت علم و فناوری روش ‌های جدیدی برای برطرف کردن موهای زائد مورد استفاده قرار گرفته است که لیزر یکی از این روش های نوین است. لیزر موهای زائد مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار دارد و یک روش نسبتا دائمی برای برطرف کردن موهای زائد است. رنگ پوست و مو و نوع دستگاه لیزری که در طول درمان مورد استفاده قرار می گیرد می تواند به شما برای کسب نتایج مورد انتظار کمک کند تا از رشد موهای زائدتان پیشگیری شود. دستگاه لیزر دایود یکی از دستگاه های لیزر موهای زائد است که برای پوست تیره مورد استفاده قرار می گیرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای همه افراد از یک دستگاه لیزر استفاده نمی ‌شود زیرا یک نوع دستگاه لیزر برای همه پوست ها و رنگ های مختلف مناسب نیست. در این مقاله قصد داریم به بررسی این مسئله بپردازیم که آیا لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت؟ با ما همراه باشید.

استفاده از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد

women playboy magazine playmates shauna sand 1920x1200 wallpaper www.animalhi.com 86 300x188 - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود

دردسرهای حاصل از شیو کردن، موم انداختن و استفاده از پودر و کرم های موبر باعث شده است که تعداد زیادی از افراد به دنبال یک راه حل قطعی برای برطرف کردن موهای زائد خود باشند. با پیشرفت علم و فناوری و ورود لیزر به عرصه زیبایی تعداد زیادی از افراد متقاضی درمان با این روش جادویی شدند.

در ابتدا فقط افرادی که رنگ پوست آنها را روشن و موهای تیره ای داشتند می توانستند از لیزر برای برطرف کردن موهای زائد خود استفاده کنند اما به تدریج و با ظهور دستگاه های جدید لیزر افرادی که رنگ پوست آنها تیره بود نیز توانستند از مزایای بی ‌نظیر لیزر بهره ‌مند شوند.

در ابتدا لیزر موهای زائد باعث درد بسیار زیادی می ‌شد اما در حال حاضر از لیزر به عنوان یک روش بدون درد برای برطرف کردن موهای زبر و سیاه بدن یاد می شود.

تفاوت لیزر دایود با الکساندرایت چیست؟

از هر دو نوع دستگاه لیزر برای برطرف کردن موهای زائد استفاده می شود اما لیزر دایود نسبت به الکساندرایت جدیدتر است. اگرچه لیزر دایود می تواند به درمان موهای زائد افرادی که رنگ پوست آنها سبزه است بپردازد از لیزر الکساندرایت برای افرادی که رنگ پوست آنها سفید است استفاده می شود.

laser hair removal woman tall 199x300 - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود

بر اساس ادعای افرادی که موهای زائد خود را لیزر کرده اند درد حاصل از لیزر دایود بیشتر از لیزر الکساندرایت است و حتی برخی از افراد ادعا کرده اند که دستگاه جدید لیزر دایود باعث بروز درد بیشتری می شود. اما میزان اثر گذاری آن شبیه لیزر الکساندرایت است و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

در لیزر دایود از طول موج بلند تر که برابر با ۸۰۰ و ۱۰ نانومتر است استفاده می ‌شود و بلند بودن طول موج لیزر دایود باعث شده که میزان نفوذ آن به درون پوست بیشتر باشد و ریسک آسیب دیدگی پوست در افرادی که رنگ پوست آنها تیره است کاهش پیدا کند.

عملکرد لیزر دایود بر روی موهای زبر و تیره بدن از قبیل ناحیه تناسلی و زیر بغل بیشتر است. از سوی دیگر لیزر الکساندرایت طول موج کوتاه تری دارد و برای افرادی که رنگ پوست آنها روشن تر است و به سرعت دچار آفتاب سوختگی می شوند بهتر است. طول موج لیزر الکساندرایت برابر با ۷۵۵ نانومتر است و برای پوست روشن یا سفید عالی است.

عوارض لیزر الکساندرایت و دایود چیست؟

woman sunburn - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود

در تحقیقی که در سال ۲۰۰۶ در خصوص مقایسه بین لیزر الکساندرایت و دایود انجام شد محققان متوجه شدند که لیزر دایود در ۲۹ درصد از متقاضیان لیزر باعث بروز مشکلات متعددی می شود حال آنکه این رقم در لیزر الکساندرایت برابر با ۱۰ درصد است. عوارض جانبی حاصل از لیزر دایود و الکساندرایت طی مدت ۶ ماه برطرف می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اگر چه ریسک بروز عوارض جانبی در همه دستگاه های لیزر وجود دارد لیزر دایود باعث بروز عوارض جانبی بیشتری می شود. قرمزی و تورم و التهاب پوست از جمله عوارض جانبی شایع لیزر موهای زائد است که معمولاً طی مدت چند ساعت یا نهایتا چند روز برطرف خواهد شد.

در برخی موارد نادر ممکن است فرد دچار تاول پوستی شود که در این حالت باید از دستکاری کردن تاول ها خودداری نموده و سپس به پزشک مراجعه کنید تا تحت درمان قرار بگیرید. در تحقیق دیگری که در خصوص نتایج حاصل از لیزر دایود و الکساندرایت انجام شد محققان متوجه شدند که پس از ۱۲ ماه درمان با لیزر الکساندرایت موهای زائد تا ۸۵ درصد از بین رفته بودند حال آن که این رقم در خصوص لیزر دایود ۸۴ درصد بود.

متقاضیان لیزر می توانند پس از چهار جلسه درمان با لیزر شاهد نتایج عالی حاصل از آن باشند و پس از ۱۲ ماه حدود ۹۰ درصد از موهای زائد بدن آنها از بین خواهد رفت.

معایب لیزر دایود چیست؟

images 10 - لیزر دایود بهتر است یا الکساندرایت| فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟| لیزر دایود

طول موج لیزر دایود توانایی نفوذ به درون فولیکول های مو را دارد و همانند لیزر الکساندرایت به برطرف شدن موهای زائد کمک می کند اما تاثیری بر روی موهای روشن ندارد.

قدرت و انرژی  لیزر به نوع پوست و رنگ مو بستگی دارد و با توجه به این دو فاکتور شدت نور لیزر تنظیم می ‌شود تا رنگدانه های موجود در فولیکول های مو هدف قرار داده شود.

قسمت هند پیس دستگاه لیزر دایود در اوایل ظهور لیزر کوچک بودند و این مساله باعث شده بود که مدت زیادی طول بکشد تا موهای زائد درمان شوند اما دستگاه لیزر جدید دارای هند پیس بزرگ تری هستند و می ‌توان از آن ‌ها برای درمان نقاط بزرگ تر بدن از قبیل کمر یا پا استفاده کرد و این نقاط را به سرعت درمان کرد.

لیزر دایود را انتخاب کنیم یا الکساندرایت؟

لیزر دایود و الکساندرایت به صورت برابر در کاهش رشد موهای زائد موثر هستند. در تحقیقی که در این خصوص انجام شد و مقایسه‌ای که بین لیزر الکساندرایت و دایود صورت گرفت محققان متوجه شدند که نتایج حاصل از درمان با این دو نوع لیزر حدود ۶ ماه و ۱۲ ماه پس از درمان با لیزر قابل مشاهده بوده است اما لیزر دایود برای برطرف کردن موهای زائد پوست تیره مورد استفاده قرار می گیرد و لیزر الکساندرایت برای برطرف کردن موهای روشن استفاده می شود. به همین دلیل می ‌توان گفت که لیزر الکساندرایت و برای پوست روشن و لیزر دایود برای پوست تیره کاربرد دارد.
هنگامی که شما با موهای زائد خود را لیزر می کنید برای همیشه از دردسرهای شیو کردن خلاص خواهید شد و دیگر نیازی به امتحان کردن روش های مختلف برای برطرف کردن موهای زائد خود نخواهید داشت و یک عمر راحت هستید و می توانید از داشتن پوستی تمیز، لطیف و بدون مو لذت ببرید.

ما در مراکز لیزر خود آماده ارائه خدمات به شما سروران گرامی هستیم و به شما کمک می کنیم به آنچه که انتظار دارید دست پیدا کنید. ما با استفاده از جدیدترین دستگاه های تولید شده در عرصه فناوری لیزر و استفاده از تیم تخصصی به لیزر موهای زائد شما می پردازیم و شما را به خواسته های تان می رسانیم.

مانا باشید

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: