لیزر الکساندرایت در اصفهان | لیزر مو آپوجی اصفهان | لیزر موهای زائد اصفهان

0

حذف مو با لیزر الکساندرایت

پالس های نور لیزر ، فولیکول مو را هدف قرار می دهد و موها را از بین می برد و باعث کاهش رشد موها می شود.
لیزر الکساندرایت در اصفهان ممکن است برای برداشتن مو در هر مکان از جمله زیر بغل، خط بیکینی، صورت، گردن، پشت، سینه و پاها استفاده شود.
لیزر الکساندرایت به طور کلی برای موهای رنگ شده و سفید مفید نیست، اما  برای درمان موهای تیره در بیماران نوع Fitzpatrick I تا III و شاید رنگ پوست نوع چهار موثر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لیزر الکساندرایت در اصفهان | لیزر مو آپوجی اصفهان | لیزر موهای زائد اصفهان پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لیزر الکساندرایت در اصفهان | لیزر مو آپوجی اصفهان | لیزر موهای زائد اصفهان پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لیزر الکساندرایت در اصفهان | لیزر مو آپوجی اصفهان | لیزر موهای زائد اصفهان نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنظیمات معمولی لیزر الکساندرایت اصفهان شامل مدت زمان پالس 2 تا 20 میلی ثانیه و جریان 10 تا 40 J / cm 2 است .

با توجه به اینکه لیزر می تواند ملانین را از بین ببرد،می تواند گاهی باعث ایجاد لکه های سفید پوست می شود، در افرادی که دارای پوست های برنزه تر یا سیاه پوست هستند، احتیاط بسیار شدید توصیه می شود.


لیزر موهای زاید

لیزر موهای زائد

این ایام لیزر موهای زاید به یکی از پرطرفدارترین شیوه‌های از بین بردن موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است.

این در شرایطی است که کانون متخصصان پوست آمریکا اعلام کرده تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی‌روند زیرا بعضی از آن‌ها نسبت به مداوا با لیزر مقاوم هستند و بعضی دیگر هم قدرت رشد مجدد بعد از لیزر را دارند.

متخصصان این کانون معتقدند که در ایده آل‌ترین شرایط ممکن هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود ۳۰-۲۰ درصد از موهای لیزر شده وجود دارد.

لیزر موهای زاید ، جزو آن دسته از خدمات زیبایی است که می‌بایست و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت‌ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نگاه گرفته شده است .

در دنباله مطالبی را وارسی میکنیم که می‌تواند در تصمیم گیری شما برای انتخاب مرکز لیزر موهای زائد اثر داشته باشد.

مشکلات هورمونی و لیزر موهای زاید

توجه داشته باشید موهای زاید، مازاد یا ناخواسته به دو علت هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد میشوند.

چنانچه علل و دلایل هورمونی سبب پیدایش موهای زاید شوند، شما قادر نیستید با لیزر موهای زاید بدنبال درمانی قطعی برای این موها باشید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

اختلالات هورمونی یا مبتلا شدن به تخمدان حاوی کیست‌های متعدد سبب میشود زنان در قسمت هایی از جسم خود که بطور طبیعی مو ندارند، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند.

به این جهت، چنین افرادی باید اول بیماری و بعد موهای زاید خود را بهبود کنند.

توصیه به اینگونه اشخاص این است که بهبود دارویی به منظور رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند.

بهبود دارویی از رشد موهای جدید جلوگیری می‌نمایند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از میان میبرد..

این در شرایطی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف خرج مازاد و بی فایده است.

معیار نوع رنگ پوست در  لیزر با دستگاه لیزر الکساندرایت آمریکایی

از اونجایی که امکان سوختگی و زیان‌های پوستی با لیزر موهای زاید در افرادی با پوست‌های تیره بیش‌تر است، توصیه میشود اشخاصی که سولاریوم کرده اند، حمام آفتاب گرفته اند یا پوست‌های بسیار تیره‌ای دارند، از لیزر کردن موهای زاید خود اجتناب یا درباره این کار با دکتر متخصص پوست مشاوره کنند.

لیزر کردن موهای زاید در این اشخاص و توسط اپراتورهای غیرمتخصص، چیزی جز سوختگی‌های شدید پوستی را برای آن‌ها بدنبال نخواهد داشت؛ سوختگی هایی که شاید لک‌های پوستی ناشی از اونها گاهی تا انتها عمر هم همراهشان بماند لیزر موهای زاید نیازمند تخصص و بکارگیری دستگاهها ی استاندارد جهانی است.

یک کلینیک لیزر حرفه ای باید چه مشخصه هایی داشته باشد؟

اول تخصص بالا و مناسب و سود گیری از آخرین فنون لیزر موهای زاید و سپس دستگاهها و تجهیزات با کیفیت و اورجینال

برخی مراجعان میگویند به جای لیزر از اپی لیدی استفاده کردیم و جای تاسف است که موهای زیر پوستی ایجاد شده است، در بعضی دیگر از اشخاص نیز، اپیلاسیون، موم (Wax)، الکترولیز یا باقی روشهای مرسوم سبب پیدایش لک، قرمزی یا فرورفتگی پوست شده که جای تاسف است که بهبود آن‌ها ساده نیست، بنابراین برترین شیوه ازبین بردن و کاهش دائمی موهای زاید بکارگیری لیزر الکساندرایت میباشد.

ما در این مجموعه لیزر موهای زاید توسط سیستم الکساندرایت آمریکایی را توصیه میکنیم.

سیستم لیزر الکساندرایت آمریکایی چیست؟

سیستم لیزر الکساندرایت آپوجی آمریکایی یکی از قویترین، موثرترین و ایمن‌ترین سیستم لیزر موهای زاید در جهان میباشد.

این دستگاه قطعا شاهکار صنعت دستگاه‌های لیزر موهای زاید است و می‌تواند بدون هیچگونه درد موهای زاید را از میان ببرد.

دسنگاه مورد کاربرد در این مجموعه ساخت کشور آمریکا بوده و بهترین برند سیستم لیزر موهای زاید میباشد، شوربختانه در سالهای تازه در بعضی از بازارها نمونه‌های فرعی این سیستم که ساخت سرزمین‌های آسیایی و اروپایی است تهیه و توزیع شده که بدلیل نبود تکنولوژی‌های مناسب در این کشورها، توانایی رقابت با سیستم الکساندرایت امریکایی را ندارند.

بکارگیری دستگاه‌های ساخت دیگر کشورها توصیه نمیشود چرا که بعد از چند جلسه بهبود، موها بطور کامل مانند روز نخست بازگشت دارند و توانایی ازبین بردن موهای زاید را ندارد.

سیستم الکساندرایت امریکایی آپوجی کندلا دارای گازی ویژه بنام «کرایوژن»  یا اسپری سریع هوای یخ بوده که مصادف با لیزر بر روی پوست اسپری میگردد و سبب بیحسی موقعیتی پوست شده و از زیان‌های پوستی جلوگیری و مانع سوختگی میشود در قیاس باید گفت دستگاههای الکساندرایت آسیایی یا اروپایی از این گاز استفاده نمیکنند و بعضا از ژل هم استفاده میکنند.

پس برای اخذ بهترین خدمات پیش از انجام هرگونه بهبود اطمینان حاصل کنید سیستم لیزر مورد کاربرد قطعا ساخت امریکا باشد.

هم اکنون بهترین سیستم لیزر موهای زاید در جهان سیستم الکساندرایت امریکایی شرکت «سایناشور» میباشد، این سیستم بنام تجاری «سایناشور آپوجی الیت» شناخته میشود،

این نوع لیزر بیشتر از هر سیستم دیگری در کلینیکهای معتبر و معروف امریکایی به کار میرود چراکه از دید میزان تاثیر، سرعت، اندک بودن عارضه‌های و فاقد درد بودن فرایند بهبود، بی رقیب میباشد ضمنا لیزر موهای زاید با سیستم الکساندرایت امریکایی هیچ محدودیت سنی ندارد و رفع موهای زائد برای همه گروههای سنی حتی دخترخانم‌های برنا نیز امکانپذیر میباشد.

ولی شوربختانه قیمت بالای این سیستم که چندین برابر قیمت نزدیکترین رقیب خود است، سبب شده به شمار لازم در سرزمین ما موجود نباشد، ولی خوشبختانه کلینیک لیزر دکتر قانعی این سیستم را در اختیار دارد و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات لیزر به همشهریان عزیز میباشد.

توصیه‌ی دکتر برای لیزر موهای زاید الکساندرایت

اشخاص متقاضی نباید حدود ۱ ماه پیش از لیزر موهای زاید بدن یا صورت، موهای خود را با شیوه هایی مانند اپیلاسیون یا موم انداختن از ریشه بکنند.

توجه داشته باشید دو ماه پیش از لیزر هم نباید سولاریوم کنند یا حمام آفتاب بگیرند.

پسندیده‌تر است روز پیش از لیزر، موهای خود را اصلاح کنند و هر قسمت از پوست که مقرر شده است لیزر شود، بدون هرگونه مواد آرایشی و حتی ضد آفتاب باشد.

پس از لیزر هم میتوان از انواع پمادها یا کرم‌های ضدالتهابی و ترمیمی به منظور جلوگیری از سوز، خارش، قرمزی و ملتهب شدن محتمل تا دو روز پس از لیزر کمک گرفت.

کلینیک لیزر دکتر مهسا سعیدیان در اصفهان ارائه دهنده‌ی خدمات لیزر موهای زائد


تماس و اخذ نوبت ویزیت لیزر مو و جدول قیمت های لیزر مو در اصفهان

 


کلمات مهم متن: لیزر الکساندرایت اصفهان، لیزر موهای زاید در اصفهان، لیزر بکینی و ژنیتال اصفهان، کلینیک لیزر اصفهان – کلینیک پوست و موی دکتر الهه قانعی isfahan province, isfahan ،لیزر الکساندرایت در اصفهان ،مرکز لیزر اسپادانا اصفهان ،مرکز لیزر کویین اصفهان ،کلینیک لیزر باران اصفهان ،مرکز لیزر هور اصفهان ،تخفیف لیزر موهای زائد در اصفهان ،مرکز لیزر نیوشا اصفهان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: