لبخند لثه ای و درمان آن با بوتاکس

0
لثه ای2 300x112 - لبخند لثه ای و درمان آن با بوتاکس
لبخند لثه ای

یکی از زیباترین حالت های صورت هر فرد جهره خندان اوست. دیدگاه فیزیولوژیکی خنده را اینگونه تعریف میکند: بوسیله انقباض تعدادی از عضلات ، لثه و دندان ها در یک سوم پابینی صورت نشان داده شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لبخند لثه ای و درمان آن با بوتاکس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لبخند لثه ای و درمان آن با بوتاکس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لبخند لثه ای و درمان آن با بوتاکس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

زیبایی خنده را سه عامل لب، لثه ها و دندانها میسازند.به گونه ای که لب بالا باید متقارن به سمت بالا برود تا حدی که فقط 3 میلیمتر از لثه نشان داده شود. اگر فردی در هنگام خنده بیش زاز این مقدار لثه اش نمایان شود فردی با لبخند لثه ای اطلاق میشود.

با توجه به پیشرفت تکنولوزی زدر زمینه پزشکی و افزایش شمار طرفداران زیبایی روش های درمانی متعددی برای رفع این مشکل وجود دارد مانند جراحی لثه ، جراحی فک ، برداشتن قسمتی از استخوان فک،جراحی فک همراه با ارتودنسی و…

در میان تمامی این روش ها بوتاکس روشی ابتدایی و مفید است ،چرا که این روش از نظر هزینه مقرون به صرفه است و در زمان کوتاه اما با نتیجه گیری و اثرات خوب انجام میشود و علاوه بر این روشی کم خطر است.

عملکرد بوتاکس در درمان لبخند لثه ای

با تزریق بوتاکس عضلات لب کم تحرک میشوند به گونه که در هنگام خندیدن لب‌ها کمتر بالا بیایند و در نتیجه میزان نمایان شدن لثه‌ها کم شود.افراد بسیاری در رفع این مشکل به دنبال این روش هستند چرا که کاملا کم تهاجم است.

در این روش نیاز به بیهوشی فرد نیست و با استفاده از کمپرس سرد یا با استفاده از کرم مخصوص محل مورد نظر را بی حس میکنند.درد ناشی از تزریق بسیار اندک است .

ماندگاری بوتاکس در درمان لبخند لثه ای

حدود دو هفته بعد از تزریق نتیجه نهایی کاملا مشخص است.دوز تزریق در هر فرد متفاوت است ولی به طور میانگین ۴ تا ۶ واحد بوتاکس تزریق می‌شود.

ماندگاری تزریق بوتاکس در درمان لثه ای بین 3 تا 4 ماه است.در صورت تکرار تزریق این ماندگاری تا 6 ماه خواهد بود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: