لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی در مرکز تخصصی: نتایج عالی+ رژیم طبق سفره ایرانی

0

لاغری شکم-پهلو با طب سوزنی+ مشاوره رایگان و رژیم طبق سفره ایرانی

eating Iranian food and fat removal by acupuncture - لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی در مرکز تخصصی: نتایج عالی+ رژیم طبق سفره ایرانی
با طب سوزنی لاغری، خوراک ایرانی را سر سفره خانواده میل کنید و  در عین حال متناسب بمانید.

 

سلام به دوستان مایل به تناسب اندام و لاغری؛ لحظه هایتان خوش.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی در مرکز تخصصی: نتایج عالی+ رژیم طبق سفره ایرانی پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی در مرکز تخصصی: نتایج عالی+ رژیم طبق سفره ایرانی پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی در مرکز تخصصی: نتایج عالی+ رژیم طبق سفره ایرانی نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لاغری و تناسب اندام چینی ها با طب سوزنی

دانشگاه کورنل در مجله ریدرز دایجست مطلب جالبی منتشر کرده: مردم چین ۳۰ درصد بیشتر از میانگین مردان آمریکایی ها می خورند اما وزن شان ۲۵ درصد کمتر است.  گرچه خوراک چینی ها بیشتر گیاهی ست، دلایل بهتری برای تناسب وزن چینی ها وجود دارد. مهمترین دلیل استفاده از طب سوزنی چین باستان است.

به قول مجله علمی اَکیوپانکچر، طب سوزنی مانند یک داروی عالی و طبیعی برای تنظیم عملکرد دستگاه گوارش، تحریک معده و طحال برای انتقال درست مواد غذایی به سلول های بدن و تنظیم بافت چربی ست.

مقایسه طب سوزنی با جراحی لاغری بالن معده

یکی از بزرگترین فواید طب سوزنی کاهش اشتها برای خوردن شیرینی و کاهش چربی های موضعی بدن (ظرف ده جلسه سه بار در هفته و سپس یکی دو هفته استراحت تا دوره لاغری بعدی) ست. این مطلب مرا به یاد عمل جراحی لاغری گذاشتن بالون در معده می اندازد که برای کاهش اشتها کاربرد دارد.

شاید از خود بپرسیم:  “چرا باید اینهمه زمان صرف کنیم تا کمی لاغرتر شویم! به جای این کار، یکی از روش های جوانسازی مدرن و سریع مانند لیپوست یا هایفوتراپی را انتخاب می کنم”. اما این نوع تفکر درباره طب سوزنی سهل انگارانه است. طب سوزنی یک تفاوت منحصر به فرد با انواع روش های لاغری دیگر دارد و آنهم این است که سلامت کل بدن را تقویت می کند نه فقط قسمتی از آن را.

با ما همراه باشید تا چون و چند لاغری با طب سوزنی و در ترکیب با روش های مدرن را بهتر بدانیم:

موضوع متن: طب سوزنی برای لاغری به صورت انفرادی و یا در ترکیب با روش های مدرن لاغری

 

رژیم لاغری با طب سوزنی: طبق سفره خانواده و آشپزی ایرانی

همیشه فکر می کردم برای رژیم لاغری مجبورم از خوردن خوراک مورد علاقه ام دست بکشم یا برای تهیه انواع غذاهای رژیمی به دردسر و خرج بیافتم، ورزش کنم و یا قرص های گیاهی یا چربی سوز را که دوست ندارم قورت بدهم. از قرص های شیمیایی لاغری هم که دل خوشی ندارم چون یک عالمه عوارض دارد. از روش های مدرن لاغری مانند لیپوست و هایفوتراپی گریزانم. می دانم فایده دارند اما روش های طبیعی و بدون دردسر را ترجیح می دهم و حاضر نیستم از خوردن خوراک خوشمزه دست بکشم.

زمانی که با طب سوزنی آشنا شدم مایه خوشحالیَم شد. زیرا هم می توانستم بر سر سفره ایرانی بنشینم و غذاهای لذیذ مادرم را در حد متناسب بخورم و هم با گذشت زمان  و طی جلسات طب سوزنی آرام آرام لاغر شوم.

یکی از مزیت های طب سوزنی برای لاغری این است که پکیج لاغری برای هر فرد جداگانه و تخصصی ارایه می شود.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

پکج لاغری شکم و پهلو در مرکز تخصصی طب سوزنی

روزی برای مشاوره رایگان به یکی از بهترین مراکز پوست و مو مراجعه کردم. از اینکه طب سوزنی در کنار روش های نوین جوانسازی پوست کار می شد تعجب کردم. خانمی با مهربانی و حوصله زیاد و چهره ای دلنشین برای من وقت گذاشتند. پکج لاغری این مرکز برایم بسیار جالب بود: اندازه گیری شاخص توده بدنی، توجه به سفره خانواده و عدم اجبار به مصرف خوراک غیرقابل دسترس یا گران، کم کردن سایز در کنار کاهش وزن، و پیگیری وضعیت بیمار حتی پس از اتمام کامل جلسات.

جلسه مشاوره رایگان لاغری شکم و پهلو با طب سوزنی

به گفته پزشک پوست و متخصص طب سوزنی، با مراجعه بیمار برای لاغری با طب سوزنی، ابتدا دلیل اصلی کاهش وزن بررسی می شود. به علاوه، شرایط فیزیکی و آمادگی بیمار برای فرو کردن سوزن ها در پوست بررسی می شود.

پس از آن، شاخص توده بدنی (نسبت قد به وزن) اندازه گیری شده و رژیم غذایی طبق سفره خانواده و فرهنگ خودمانی ایرانی تعریف می شود. به عبارتی، فرد می تواند با خیال راحت همان خوراکی را مصرف کند که در سفره خانواده معمول است. شخص بابت رژیم به دردسر و زحمت نمی افتد. فقط متخصص یا پزشک طب سوزنی این رژیم را برنامه ریزی و کنترل می کند.

خوبی لاغری با طب سنتی به این است که همزمان سایز بدن تان نیز به طور طبیعی کاهش یافته و خوش فرم می شوید. متخصص طب سنتی ممکن است همزمان از روش های ترکیبی جوانسازی و لاغری برای لیفت، سفت سازی و زیبایی پوست شما استفاده کند. به عنوان مثال، هایفوتراپی و طب سوزنی و یا طب سوزنی شکم و پهلو قبل از لیپوست.

فیلم طب سوزنی برای لاغری شکم و پهلو

ورزش های شکمی چینی و رژیم غذایی در کنار لاغری با طب سوزنی

هیچ روش لاغری ای به تنهایی اثربخش نیست و برای همیشه مانگار نمی ماند؛ مگر اینکه به سبک زندگی سالم و ورزش عمل کنیم. ما ایرانی ها چند ده سال است که تغذیه سالم و شاخص توده بدنی متعادلی نداریم و ترافیک خوروها و آلودگی شهرها وضعیت سلامت مان را مخدوش کرده.

درست است که اغلب به غیرعمد گرفتار شیوه های غلط زندگی صنعتی شده ایم، می توانیم با انتخاب روش های طبیعی تر مقدار زیادی از سلامت از دست رفته مان را برگردانیم. ورزش های طبیعی در کنار طب سوزنی برای حفظ تناسب اندام یکی از این انتخاب های درست است.

در پکج لاغری با طب سوزنی، می توانید ورزش های شکمی چینی را تمرین کنید. هدف این ورزش ها بهبود هضم و جذب و سوخت و ساز مواد غذایی، و باز کردن مسیر عبور ذرات غذایی در سیستم گوارشی ست. همزمان، عضلات و بافت چربی شکم تقویت و تعدیل می شوند.

نکته: هر چه قدر سوخت و ساز مواد غذایی در سیستم گوارشی کندتر باشد، چربی بیشتری در زیر شکم، پهلو و سایر نقاط مستعد تجمع خواهد کرد. معجزه طب سوزنی در این است که با فروکردن سوزن ها در نقاط خاص خود، توزیع بافت چربی را در شکم و پهلوها متعادل می کند.

لاغری و کاهش وزن و اشتها با طب سوزنی؛ یوگادرمانی

مهمترین خدمت طب سوزنی به افراد دارای اضافه وزن کاهش فوری اشتها آنهم به طور طبیعی و بدون عوارض است. این کاهش با تنظیم سوخت و ساز مواد غذایی در دستگاه گوارش و احساس سیری با خوردن به مقدار کم است. از این نظر، طب سوزنی به جراحی گذاشتن بالن معده شباهت دارد.

طب سوزنی انسداد کانال های انرژی در بدن را برطرف کرده و با تنظیم تولید چربی در بافت های چربی شکم و پهلو وزن متعادل را ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که طب سوزنی صبر و حوصله می خواهد و به حداقل بین ۱۰ تا ۱۵ جلسه نیاز است. اما رفته رفته بدنتان به مصرف خورد و خوراک در حد متعادل عادت می کند. شاید کلاس های یوگا شرکت کرده اید و یا با طب هوموپاتی آشنا باشید. به مانند این دو، طب سوزنی سیستم ایمنی و قلب و عروق شما را تقویت می کند و از شر انباشت چربی و سکته های ناگهانی خلاص می کند.

بهترین مرکز طب سوزنی لاغری در تهران

دوستان، زیبان همواره با بهترین مراکز تخصصی پوست و مو و لیزر و طب سوزنی در ارتباط و از نزدیک شاهد کیفیت کار آنها و رضایت مراجعین بوده است. نکته جالب در این مراکز این است که پزشکان با علم زیبایی به روز رسانی شده پیش می روند و بیش از آنکه به یک دستگاه پیشرفته متکی باشند بر تجربه و دانش وسیع خود تکیه دارند.

برای تماس با بهترین مرکز تخصصی طب سوزنی برای لاغری و تناسب اندام، آدرس و شماره های تماس را در ذیل مشاهده نمایید.

 

لینک طب سوزنی صورت، غبغب، گردن، حجم دهی موقت لب، …(کلیک)

لینک منبع خارجی

لینک منبع داخلی: مصاحبه با مرکز تخصصی طب سوزنی تهران

مریم اکبری زاده

نیکان باشید و دلتان رنگین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: