4 نمونه معروف شامپو ضد شوره که بهترین هستند

0

4 نمونه معروف شامپو ضد شوره که بهترین هستند

از خارش پوست سر تا پوسته های سفید روی ژاکت های تیره همه نشاندهنده شوره سر هستند.  تنها راه نجات از شوره سر استفاده از شامپو های دندروف است که می تواند به بهبود این وضعیت مزمن پوست سر کمک کند که تقریباً نیمی از افراد را تحت تأثیر قرار داده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - 4 نمونه معروف شامپو ضد شوره که بهترین هستند پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - 4 نمونه معروف شامپو ضد شوره که بهترین هستند پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - 4 نمونه معروف شامپو ضد شوره که بهترین هستند نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علل بسیاری باعث شوره سر می شوند.

  • خشک بودن پوست ،
  • حساسیت به محصولات مو ،
  • قارچ ها ،

از علل شایع شوره سر هستند. بنابراین  ممکن است لازم باشد چندین محصول مختلف را امتحان کنید تا فرمول مناسب خود را پیدا کنید.

در حالی که شوره سر بسیار شایع است، هیچ چیز خجالت آورتر از خاراندن پوست سر برای کشف شوره نیست.  هیچ چیز بد تر از آن است که مجبور باشید که روز خود را با شوره و خارش سرتان شروع کنید.

خوشبختانه راه حل سریع برای  خلاص شدن از شوره سر در حمام است.

شوره سر دقیقاً چیست؟

این بیماری پوستی مزمن زمانی ایجاد می شود که پوست سر پوسته پوسته می شود.  علائم آن به راحتی دیده می شوند.  زیرا شما معمولاً پوسته های سفید و چرب ناشی از پوست مرده را روی مو و شانه های خود می بینید.  همچنین سرتان دچار خارش می گیرد. در زمستان که افراد از گرمای مطبوع خانه لذت می برند ، شوره سر شایع تر می شود.

باور کنید یا نه ، در صورتی که موهای خود را به اندازه کافی شامپو نمی کنید ممکن است به این عارضه مبتلا شوید.  چون پوست سر به علت شسته نشدن چرب و پوسته پوسته می شود و سلول های مرده تشکیل پوسته و شوره می دهند.

چه شامپویی شما را از شر شوره سر نجات می دهد؟

بهترین شامپوهای ضد شوره آنهایی هستند که دارای ماده فعال مناسب هستند مانند شامپو روی پرییتیون  یا شامپو کتوکونازول. همچنین باید از شامپو هایی استفاده کنید که به منظور رفع نیازهای مو و پوست شما طراحی شده اند.

اگر هم می خواهید از شامپو های مخصوص براق کننده مو ، مرطوب کننده و یا ترمیم کننده موهای آسیب دیده استفاده کنید ، می توانید از شامپو ضد شوره  فقط چند بار در هفته استفاده کنید و بقیه مواقع هم از شامپوهای دیگر استفاده کنید.

آیا شوره سر برای همیشه از بین می رود؟

اسم این بیماری را بیخود مزمن نگذاشته اند. همانطور که با شستن لایه های پوسته با شامپو های مخصوص  این بیماری بهتر می شود ، اگر شما از آنها استفاده نکنید ، این تکه های مزاحم ممکن است باز گردند. ایجاد تغییرات خاصی در شیوه زندگی ممکن است به کاهش میزان پوسته های کمک کند ، و دیگر لازم نباشد که همیشه از شامپوهای دندروف استفاده کنید

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • یاد بگیرید استرس خود را مدیریت کنید.
  • گاهی آفتاب بگیرید البته حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • همانطور که قبلاً گفتیم به طور مرتب موهای تان را شامپو کنید.

در اینجا ، چهار شامپو ضد شوره را به افرادی که از شوره سر رنج می برند معرفی می کنیم که متخصصین پوست برای رهایی شما از این مشکل توصیه کرده اند :

 1 – شامپو ضد شوره نازورال

یک متخصص پوست متخصص می گوید : “من واقعا شامپوهای  حاوی کتوکونازول را به دلیل اثر بخشی شان دوست دارم.”  مواد تشکیل دهنده ای که شما می توانید در شامپو ضد شوره نازورال پیدا کنید ، به طور خاص قارچ ها را هدف قرار می دهد.

2 – شامپو هد اند شولدر

دکتر دبرا ، متخصص پوست در شهر نیویورک می گوید: ” شامپوی هد اند شولدر حاوی پرییتین روی است که برای کمک به از بین بردن  قارچ و باکتری روی پوست سر مورد استفاده قرار می گیرد “. او توصیه می کند که ابتدا شامپو ضد شوره را برای مبارزه با پوسته ها استفاده کنید ، سپس به تدریج شامپو معمولی خود را جایگزین کنید تا زمانی که علائم فروکش  کنند.

شامپو درمانی نوتروژن  تی ژل

شامپو درمانی نوتروژن  تی ژل ضد شوره است. این مارک دارای مواد ضد شوره است. از جمله اسید سالیسیلیک  و قیر.  قیر موجود در این محصول به طور خاص برای کمک به کاهش سرعت ریختن سلول های خشک پوست و همچنین  کاهش ظاهر پوسته های سفید است.

یکی از چیزهایی که باید توجه داشته باشید : قیر زغال سنگ ممکن است موهای تیره را تیره تر کند، بنابراین اگر موهای بور دارید این شامپو را امتحان نکنید.

شامپو دی اچ اس DHS

یک متخصص پوست مریلند  از طرفداران شامپوهای برند DHS است که در انواع مختلفی وجود دارند و حاوی مواد مختلف فعال مانند روی و قیر هستند. او می گوید: “این شامپو یک فرمول خوب دارد و واقعا خوب عمل می کند .” همانطور که از شامپو Neutrogena T / Gel استفاده می کنید ، اگر رنگ  موهای شما روشن تر است  به جای شامپو درمانی نوتروژن تی ژل از شامپو دی اچ اس DHS استفاده کنید.

بیشتر بخوانید.    http://www.thefashionspot.com/beauty/672695-best-dandruff-shampoos/#CXypt65RvWRBEuCe.99

از طریق لینک بالا می توانید  اطلاعات بیشتری در مورد بهترین شامپو شوره سر پیدا کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک  منبع

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: