همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه

0
13 5 300x240 300x240 - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه
همه چیز در باره بوتاکس مو

همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه  

بوتاکس مو یک نرم کننده قوی برای ترمیم موهای آسیب دیده است. استفاده از محصولات جدید بوتاکس مو به پرشدن ، صاف و براق شدن و انعطاف پذیری مو ها کمک می کند.  موها در فصل های مختلف و در سنین مختلف متفاوت هستند.  یکروز صاف و نرم هستند و روز دیگر خشک و نیاز به مداوا دارند. بوتاکس راه حلی برای همه مشکلات موها است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

سال ها برس کشیدن موها ، رنگ کردن ، صاف کردن و خشک کردن با سشوار و اتوی مو عوارض خود را نشان می دهد و گاهی نرم کننده ها و ماسک های مو هم جوابگو نیستند و تأثیری در بهبود موها ندارند.

بوتاکس مو یک درمان جدید است که  به شما کمک کند موهای سالم خود را دوباره به دست آورید. همانطور که تزریق بوتاکس به صورت چین و چروک ها و خطوط را ازبین می برد بوتاکس مو هم آسیب های موها را ترمیم کرده و آنها را نرم و صاف می کند.

با بالا رفتن سن موها کراتین کمتری تولید می کنند.  کراتین پروتئینی است که از موها درمقابل نورخورشید ، رنگ مو ، خشکی  و … از موها حفاظت کرده و موها را تقویت می کند.  متخصصین مو عقیده دارند افراد همانقدر که به پوست و ناخن های خود توجه می کنند باید به موها نیز توجه کنند.

هدف از بوتاکس مو زیبا سازی موها است زیرا درطول زمان موها مانند برگ درختان پاییزی خشک می شوند و می ریزند. فراموش نکنید که می توانید موهای خود را با این درمان یک روزه درمان کنید.  بوتاکس مو با فرمول منحصر به فرد میکروکراتین کار می کند. به جای قرارگرفتن بر روی موها ، به عمق موهای شما نفوذ می کند.

آیا بوتاکس مو حاوی سم بوتولینیوم (بوتاکس) است؟

بوتاکس مو در واقع حاوی ماده ای از سم بوتولینوم نیست. بلکه این نام بر اساس نحوه عملکرد محصول است. درست مثل بوتاکس که پوست صورت را صاف می کند ، بوتاکس مو نیز موها را با پر کردن فیبرهای موها نرم و پر می کند.

بوتاکس مو از چه موادی تشکیل شده است؟

بوتاکس مو ترکیبی ازمواد غلیظ بسیار قوی متشکل از کلاژن ، مرطوب کننده ، تغذیه کننده ، ویتامین B5 ، ویتامین Eو روغن خاویاراست که کاری مشابه تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت انجام می دهد و موجب درخشش باورنکردنی و نرمی و احیای موها می شود و موهای آسیب دیده یا شکسته شده را درمان می کند.

بوتاکس مو بر روی انواع مو از نازک و ضخیم ، صاف و فر، مشکی یا خاکستری و یا بلوند تأثیرمی گذارد و بهترین نتیجه پس از4 هفته بدست می آید.

عملکرد بوتاکس مو چگونه است؟

keratynowe prostowanie włosów 300x222 - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه
عملکرد بوتاکس مو چگونه است؟

بوتاکس مو در واقع الیاف مو را با یک پرکننده مانند کراتین پوشش می دهد. این درمان قسمت های شکسته یا نازک روی هر رشته مو را پوشش می دهد تا آب رسانی به مو ها انجام شود و موها براق شوند.

مواد تشکیل دهنده این ماده با توجه به برند آن متفاوت است. برند اورئال از ماده ای به نام   Intra-Cylane  استفاده می کند تا رشته های مو را انعطاف پذیر و نرم کند.  یکی دیگر از محصولاتی که مورد استقبال واقع شده است ، بوتاکس معجزه آسا است که ادعا می کند از ترکیب فوق العاده زیر استفاده می کند:

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

  • روغن خاویار ؛
  • پپتید BONT-L ؛
  • ویتامین B-5 ؛
  • ویتامین های E؛
  • کلاژن پیچیده که بخشی از درمان “بوتاکس” را تشکیل می دهد.

چه کسانی می توانند از بوتاکس مو استفاده کنند؟

به طور کلی ، بوتاکس مو می تواند برای هر نوع مویی انجام شود و خطری ندارد. افرادی می توانند از بوتاکس مو استفاده کنند که :

  • موخره دارند ،
  • موی بسیار نازک و بدون حجم یا کدر و مات دارند ؛
  • موهای آسیب دیده ،
  • موهای فر ؛
  • جهت صاف کردن موها ؛

پروسه درمان مو با بوتاکس چگونه است؟  

از بوتاکس مو به صورت تزریقی استفاده نمی شود بلکه به صورت نرم کننده بر روی موها قرار می گیرد.  موها ابتدا شامپو می شوند و سپس درمان با ماساژ بوتاکس از ریشه تا نوک مو ادامه پیدا می کند. درمان برای یک دوره زمانی مؤثر معمولاً بین 20 تا 90 دقیقه است.

بعضی از آرایشگران  قبل از خشک شدن و صاف کردن مو از اتوی مو استفاده می کنند.  بعضی نیز موها را بدون آب کشیدن مواد خشک می کنند تا بوتاکس کاملاً به موها نفوذ کند. شما می توانید نتیجه درمان بوتاکس مو را بلافاصله پس از خشک شدن موهای خود ببینید.

هزینه بوتاکس مو چقدر است؟

هزینه بوتاکس مو به مواد آن بستگی دارد و اینکه بخواهید این کار را درخانه انجام بدهید یا در آرایشگاه.   قیمت ها در آرایشگاه های مختلف متفاوت است .

تأثیر بوتاکس مو چگونه  است؟

بوتاکس مو در حال حاضر مورد استقبال واقع شده اما اطلاع از کیفیت محصولات و مواد موجود آن دشوار است.  بهترین راه برای رسیدن به نتیجه خوب مراجعه به یک سالن معتبر است که در این کار تجربه دارد.  خرید بوتاکس از شرکت های معتبر در رسیدن به نتیجه مطلوب بی تأثیر نیست.

تأثیر بوتاکس مو بین 2 تا 4 ماه است.  هرچند که زمان دقیق آن در میان افراد مختلف متفاوت است. توصیه می شود که برای شستن موهای خود از شامپو هایی با سولفات کمتر استفاده کنید تا نتیجه کار مدت بیشتری تداوم داشته باشد.

آیا بوتاکس مو روش مطمئنی است؟

این محصول مطمئن است اما همانند سایر محصولات که برای هر گونه درمان مو در نظر گرفته می شود ، خطر سوزش پوستی یا واکنش آلرژیک وجود دارد. برای کاهش خطر ابتلا به عوارض جانبی ، درمان نباید با پوست شما در تماس باشد.

مزایای استفاده از بوتاکس مو

بوتاکس مو دارای اثر لایه برداری بسیار خوبی است و مصرف آن به درمان بیماری های  پوست سر مانند شوره سر و یا پسوریازیس کمک می کند.  این محصول دارای یک فرمول سرشار از مواد مغذی است که به قشر آسیب دیده لایه شاخی مو می رسد و آن را از داخل به خارج بازیابی می کند. همچنین از بوتاکس مو به عنوان یک درمان مجدد برای بازسازی میکروسفیرهای آلی ، ریزش مو را به حداقل می رساند.

مقایسه بوتاکس و کراتینه

 

1520276476917 300x188 - همه چیز در باره بوتاکس مو و مقایسه آن با کراتینه
درمان کراتینه یک گزینه عالی برای کسانی است که موهای ضخیم و فر دارند.

درمان کراتینه درمان شیمیایی است که اغلب شامل فرمالدئید می باشد. بر خلاف درمان با کراتین که از فرمالدئید استفاده می  شود ، دربوتاکس مو ازهیچ مواد شیمیایی مضر استفاده نمی شود. فرمالدئید به منظور قرار دادن رشته های مو در یک موقعیت مستقیم برای کمک به حفظ و صاف کردن آنها استفاده می شود. فرمالدئید مورد استفاده در روش کراتینه موجب نگرانی برخی از افراد شده است زیرا فرمالدئید سرطان زا است ، اما نتایج طولانی مدت تولید می کند.

درمان کراتینه موها به طور معمول کمی ارزان تر از بوتاکس است. از طرف دیگر، بوتاکس مو تنها درمان با نرم کننده است و از واکنش های شیمیایی برای کار استفاده نمی کند و حاوی فرمالدئید نیست.

برخلاف بسیاری از درمان های انجام شده با کراتین ، بوتاکس مو هیچگونه آسیبی به موها نمی زند و آنها را ضعیف نمی کند.  کراتین به دلیل انتقال بیش از حد پروتئین به ساقه مو ممکن است موجب آسیب رسیدن به موها شود.

مقایسه نتیجه درمان با کراتین و بوتاکس

نتیجه هر دو درمان مشابه است اما هر یک تفاوت هایی با دیگری دارد. هر دو این روش ها اثر صاف کنندگی دارند ، فر را از بین می برند ، موها را براق و درخشان می کنند و به طور قابل توجهی زمان صاف کردن مو را کاهش می دهند.

بزرگترین تفاوت بین این دو روش این است که موی بوتاکس شامل فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی   نیست که شما می توانید در محصولات  کراتینه پیدا کنید. سایر تفاوت ها این است که  بوتاکس مو ارای اثر مرطوب کنندگی عمیق است که توسط آن زیبایی طبیعی موهای آسیب دیده بازگردانده می شود. در حالی که درمان کراتینه عمدتاً به عنوان یک روش صاف کردن مو در نظر گرفته شده و نباید بر روی موهای بسیار آسیب دیده استفاده شود.

انتخاب مناسب به کیفیت موهای شما و نتایجی که می خواهید به دست آورید ، بستگی دارد.

چه درمانی ؟ برای چه مویی؟

درمان کراتینه یک گزینه عالی برای کسانی است که موهای ضخیم و فر دارند. این درمان نتایج مطلوبی را در موهای وزوزی و فر در آب و هوای مرطوب و شرجی ارائه می دهد. درمان کراتینه برای موهای طبیعی و بدون رنگ اثر نخواهد کرد. این درمان برای موهای فوق العاده نرم ، صاف و نازک مناسب نمی باشد.

بوتاکس مو برای تمام انواع مو مناسب است. این درمان در صورتی انجام می شود که موهایی نرم ، خشک ، رنگ شده ، سفید ، نازک و یا پر از موخره داشته باشید. هر دو درمان کراتینه و بوتاکس برای   زنان باردار و کودکان زیر 12 سال توصیه نمی شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

لینک منبع

لینک منبع

لینک منبع

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: