رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن

0
images 25 - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن
خطرات رنگ کردن مو در دوران بارداری

رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن

رنگ موها می تواند به شما ظاهری جدید بدهد ، بدون آنکه پول زیادی هزینه کنید. قبل از اینکه موهای خود را رنگ کنید ، مطمئن شوید که موها تمیز و شانه زده هستند.  بلوز کهنه تان را بپوشید و کار را شروع کنید.  بعد ازاینکه آماده شدید ، دستکش یک بار مصرف بپوشید و رنگ مو و اکسیدان را با هم مخلوط کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

رنگ را روی موها بگذارید.  سپس از انگشتان خود برای رنگ کردن موها از ریشه تا نوک استفاده کنید. هنگامی که موها به طور کامل با رنگ پوشیده شده صبر کنید تا موها رنگ بگیرید.  سپس موها را بشویید.

موهای خود را 24 تا 48 ساعت قبل از رنگ کردن بشویید.

این کار باعث می شود که چربی های طبیعی در موهای تان وجود داشته باشد که باعث می شود که رنگ به راحتی بر روی موهای شما قرار گیرد. این روشن رنگ کردن مو طبیعی تر است و موها مدت طولانی تری رنگ را نگه می دارد.

  • در صورت امکان ، پس از شستن موها یک روز قبل از رنگ کردن ، از نرم کننده استفاده نکنید. زیرا نرم کننده چربی طبیعی مو ها را از بین می برد.
  • اگر موهای شما بسیار خشک است ، از یک هفته قبل از رنگ کردن موها ، هر شب به مدت حداقل پنج دقیقه از نرم کننده استفاده کنید و موها را با آب گرم آبکشی کنید. اینکار مانع از خشک شدن موها می شود. اما یک شب پیش از رنگ کردن موها از نرم کننده استفاده نکنید.
download 2 - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن
رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

رنگ موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید

رنگ مویی را انتخاب کنید که واقعاً دوستش دارید.  اگر اولین بار است که موهای تان را رنگ می کنید ، رنگ مویی را انتخاب کنید که یکی دو درجه روشن تر و یا تیره تر از رنگ موهای طبیعی خودتان است.

برای بار اولین می توانید از رنگ های موقت استفاده کنید که معمولاً پس از 1 تا 2 بار شسته شدن از بین می روند.  رنگ های نیمه دائمی نیز پس از چندین بار شامپو کردن از بین می روند. رنگ دائمی ممکن است پس از 6 – 8 هفته و با رشد موها از بین برود.

قبل از رنگ کردن مو یک حوله روی شانه های خود بیندازید.  سپس با وازلین یا کرم کناره های صورت و گوش ها را چرب کنید تا رنگی نشوند. دستکش بپوشید و دستورالعمل های موجود در جعبه را دنبال کنید.

درابتدا رنگ را به قسمت هایی از موهای تان که ممکن است دیرتر رنگ بگیرد بزنید.  این قسمت ها معمولاً در خط مو در قسمت جلو پیشانی و در بخش طبیعی رویش موها قراردارد.

به یاد داشته باشید که لازم نیست تمام ساقه موی خود را رنگ کنید.  فقط مطمئن شوید که موهای سفید تان به طور کامل رنگ شده باشد .

پس از اتمام این کار دوباره رنگ موی بیشتری روی این قسمت ها قرار داده و با دست ماساژ بدهید و شانه کنید.  سپس کلاه رنگ را روی موها گذاشته و به موها زمان بدهید تا رنگ را جذب کنند.

اگر موهای خاکستری زیادی دارید ، بهتر است که حداکثر زمان رنگ را بگذارید. و در صورت لزوم زیر سشوار بنشینید.   پس از مدت زمان لازم موها را شسته و آبکشی کنید.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

imagesbb 2 - رنگ کردن مو در دوران بارداری و خطرات آن
رنگ کردن مو در دوران بارداری

رنگ کردن مو در دوران بارداری

موها در دوران بارداری ضخیم تر و پرپشت تر می شوند.  علت این امر بالا رفتن سطح استروژن در دوران بارداری است.  علت اینکه توصیه میشود که زنان باردار موهای خود را رنگ نکنند  این است که مواد شیمیایی موجود در رنگ موها به شدت سمی هستند.

بسیاری از زنان باردار در مورد رنگ کردن موهای خود نگران هستند.  اما خوشبختانه رنگ موهای بسیاری نیز در بازارموجود است که زنان باردارمی توانند بدون هیچ نگرانی و پس ازمشاوره با پزشک معالج خود از آنها استفاده کرده و موهای خود را رنگ کنند.

این رنگ ها بدون  مواد سخت PPD ، فتالات ، آمونیاک ، رزورسینول ، پارابن و گلوتن هستند.  به علاوه حاوی مواد مفیدی مانند روغن آرگان ، کراتین  و ریشه جینسنگ برای تغذیه موها می باشند.

مراقبت ازموها در 50 سالگی

برای مراقبت از موها در 50 سالگی لازم است تغییری درموهای تان ایجاد کنید.  با بالارفتن سن باید تغییراتی را نیز پذیرا باشید.  تغییراتی مانند سفید شدن موها و بسیاری تغییرات دیگر که در ارتباط با یائسگی اتفاق می افتد.

  • از یک رژیم روزانه سرشار از ویتامین پیروی کنید که به طور طبیعی به بهبود ضخامت مو و رشد مو کمک کند. مصرف  بیوتین ، ویتامین  B، و اسید های چرب امگا 3  راهکاری عالی برای افزایش و بهبود موهای ریز و نازک شما هستند.
  • ویتامین را می توان به شکل مکمل وهمچنین از طریق دریافت مواد غذایی مانند تخم مرغ ، سویا ، ماهی تن ، بذر کتان ، ماهی قزل آلا ، و فلفل زرد دریافت کرد.

همچنین روغن جوجوبا یک ماده مؤثر است  که از نظر شیمیایی شبیه چربی طبیعی فولیکول موها است و به ضخیم شدن موها کمک می کند.

استفاده از روغن جوجوبا در کنار سایر روغن های طبیعی برای کمک به شرایط  پوست سر و درخشان کردن و تقویت موهای  شما لازم می باشد.

  • کوتاه کردن موها هر دو ماه یک بار ، حتی اگر فقط دو سانتیمترباشد ، راه  مناسبی برای سالم نگه داشتن موها است.
  • حفظ شیوه زندگی سالم موجب سلامتی کل بدن است.  ورزش منظم ، رژیم غذایی سالم ، نوشیدن آب به میزان کافی و خواب شبانه راحت به شما کمک خواهد کرد تا بدنی  متعادل و بدون استرس داشته باشید.
  • مدیتیشن روش دیگری است برای کمک به پرورش ذهن و بدن. شما با سالم نگه داشتن بدن تان به سادگی سلامت موهای تان را نیزتضمین خواهید کرد.

محقق و مترجم : مینو شفیعی  

لینک منبع

لینک منبع

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: