رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن

0

رفع عوارض بوتاکس

رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

botox side effects1 - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن

سلام و سلامت باشید

تجربه عوارض بوتاکس

” خاطره ای از تزریق بوتاکس بین دو ابروهام در یه درمانگاه عمومی پنج سال پیش دارم: اون موقع ها هنوز اطلاعات کافی درباره ی عوارض بوتاکس نداشتم. تب بوتاکس داغ بود و منم فوری صد و پنجاه تومان پرداخت کردم و یه مارک چینی ارزون و نامرغوب رو زدم. به جز عوارض تورم و دوبینی، هیچ تاثیر مثبتی نداشت. بعد از دو هفته رفتم پیش همون دکتر و گفتم چرا اثری نداشته؟ دکتر فورا همون دوز قبلی رو تکرار تزریق کرد و گفت: ” بدنت مقاومه، باید تکرار کنیم تا اثر بگذاره”! 

“چشمتون روز بد نبینه، بعد از مدتی عوارض بلندمدتی مثل کهیر و قرمزیِ ناگهانی اومدن سراغم: اول توی صورت و بعدم بقیه بدنم! همش فکر می کردم پشه ای چیزی نیش زده اثرش توی خونم مونده. تا مدتی درگیر عارضه ی کهیر بودم علتش هم نفوذ ماده بوتاکس نامرغوب به خونم بود!”

botox side effects 3 300x257 - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن
علائم حساسیت به بوتاکس

رفع عوارض بوتاکس: راههای از بین بردن اثر بوتاکس

“مدتی گذشت تا اینکه اتفاقی با یه سایت تخصصی پوست و مو به اسم تهران اسکین آشنا شدم و متوجه عوارض بوتاکس در دراز مدت: مارک های نامرغوب ژل و بوتاکس شدم. تازه فهمیدم که دوز بوتاکس نباید بالا باشه و رعایت فاصله برای هر دوز از تزریق خیلی مهمه. اطلاعات علائم حساسیت به بوتاکس رو هم از همین سایت گرفتم.

برای از بین بردن اثر بوتاکس، به پیشنهاد مرکز برکه، سه چهار ماه صبر کردم و هیچ تزریقی انجام ندادم تا اینکه اثر آن به تدریج از بین رفت. البته من داروهای ضد کهیر و قرمزی نیز مصرف می کردم و نوع تغذیه ام به تصفیه و پاکسازی خون کمک می کرد.”

بعد از گذشت یکسال، بهترین مرکز تزریق بوتاکس در تهران رو انتخاب کردم؛ و بوتاکس پیشانی و خط اخم کردم که به خاطر اجرای تکنیک  تزریق به شکل حرفه ای عارضه خاصی نداشت.”

“شاید گفتنش بد نباشه که من سال گذشته دیسپورت زدم اما به گفته مرکز برکه، امسال، به علت تحریم های بیشتر و گرانی، دیسپورت اصلی به سختی تهیه میشه و دیسپورت با خرید زیر یه تومن اغلب تقلبی هست. ولی مارک مسپورت ایرانی هم خوب جواب میده.” 

لینک زیر تصویری نشون میده که می تونیم به کمکش بوتاکس اصل رو از تقلبی تشخیص بدیم:

لینک تشخیص بوتاکس اصل از تقلبی: دیسپورت اصل و فیک،…

“دلیل اصلیِ انتخابم تهران اسکین نبود بلکه خوشرویی کادر برکه، مشاوره رایگان و راهنمایی کامل درباره مراقبت های قبل و بعد تزریق بوتاکس و تخفیف واقعی شون بود. اولین باری که رفتم خانمی با دخترش برای لیزر موهای زائد اومده بود و می گفت: ” “من از کارتون راضی هستم برا همین دخترمم آوردم ولی تخفیف ویژه هم می خوام.”” البته مدیر برکه موافقت کردن.”

متن بالا به نقل از یکی از کاربران است.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

عوارض بوتاکس پیشانی و عوارض بوتاکس دور چشم

دوست عزیز، هیچ ماده بوتاکس یا ژلی بدون عارضه نیست؛ منتها عارضه داریم تا عارضه! درد و تورم و قرمزی موقتی از عوارض تزریق همه نوع بوتاکس است اما اگر عوارض بلند مدت باشد یک یا چند جای کار ایراد دارد:
یا ماده بوتاکس مرغوب نبوده، یا تکنیک تزریق به درستی و توسط پزشک مجرب اجرا نشده و یا مراقبت های قبل و بعد رعایت نشده. در آخر، تزریق برای همگان مناسب نیست: برای مثال، احتمال عوارض برای خانم باردار و شیرده وجود دارد زیرا کل سیستم ایمنی-عصبی و ترشح مواد و هورمون ها در زیرپوست در حال تغییر است.

عوارض بوتاکس صورت

برخی عوارض بوتاکس عبارتند از:

ضعف عضلات در محل تزریق

سردرد و سرگیجه

اختلال بینایی، بلعیدن، تنفسی، اختلال در حرف زدن و در موارد نادر خونریزی

آلرژی مانند کهیر، خارش، تورم پوست

کبودی و خونمردگی در صورت مصرف داروهایی مانند آسپرین، ایبوبروفن، 

افتادگی پلک در بوتاکس دور چشم

فیلم تزریق بوتاکس در مرکز برکه

دوست عزیز، اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و حرفه ای و پزشک مجرب کاربلد برای زیبایی و جوانسازی پوست هستید، مرکز برکه را پیشنهاد می کنیم.

berkelyzerr - رفع عوارض بوتاکس در سریع ترین زمان ممکن

 

لینک های مفید:

 قیمت بوتاکس،

بوتاکس ارزان و تخفیف بوتاکس 

 

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: