رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!!

0

رفع افتادگی پلک با بوتاکس

رفع افتادگی پلک با بوتاکس چگونه انجام می شود ؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!! پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!! پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!! نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

وقتی که سن انسان افزایش پیدا می کند ، اولین علائم پیری عموما روی پوست وی بروز پیدا می کند.پوست صورت و بدنمان رو به افتادگی و شل شدن می رود .چربی ها تحلیل رفته و عضلات تضعیف می شوند. برعکس آن چه که فلاسفه و عُرفا می گویند ، چین های صورت نشان از خردمندی نیست ، نشان پیری است!

بدترین و سمج ترین چروک ها ، آن دسته ای هستند که اطراف چشم و پلک به وجود می آیند و باعث افتادگی پلک می شوند. افتادگی پلک ها نه تنها بر روی ظاهرمان تاثیر می گذارد بلکه گستره و وسعت دید ما را هم کاهش می دهد.

243 - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!!
رفع افتادگی پلک با بوتاکس

در هر صورت از هر زاویه ای که به این عارضه نگاه کنیم ، چیز جذاب و خردمندانه ای نمی بینیم.حقیقت این است که پیری صورتمان را خسته و پژمرده نشان می دهد!

اما نیازی به نگرانی نیست.چرا که با ظهور معجزه ای به نام بوتاکس ، به راحتی می توان افتادگی پلک ها را رفع کرد.وقتی که بوتاکس به این ناحیه تزریق می شود ، موجب فلج موقت عضلات پلک شده و به این ترتیب ، افتادگی آن ها را رفع می کند.

“شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به مکانیزم اثر بوتاکس ، این مقاله را مطالعه کنید”

سنگینی پلک بعد از بوتاکس

اما تزریق بوتاکس در اطراف چشم ، خالی از دردسر و عوارض هم نیست.یکی از اصلی ترین مشکلات احتمالی ، سنگینی و افتادگی بیشتر پلک هاست.

چه چیزی موجب افتادگی پلک ها بعد از تزریق بوتاکس می شود ؟

یکی از رایج ترین عوارض تزریق ، افتادگی و سنگینی پلک ها می باشد که به ان پتوسیز هم گفته می شود.عموما این مسئله هنگامی رخ می دهد که بوتاکس را برای پیشانی یا میان دو ابروی خود تزریق می کنید !

سم بوتولونیوم موجود در بوتاکس ، موجب فلج می شود اما اگر این ماده به درستی تزریق گردد ، می تواند از انقباض عضلاتی که منجر به بروز چین های پیشانی ، چین های میان دو ابرو و اطراف چشم می شوند ، جلوگیری کند.

اگر عضلات نتوانند منقبض شوند ، خطوط ناشی از پیری کمتر مشهود خواهند بود و ظاهر پوستمان را نرم تر و جوان تر می سازند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

برای افتادگی پلک ها هم همین مسئله صادق است!

برخی مواقع ، وقتی که بوتاکس تزریق می شود ، ممکن است به دیگر نواحی صورت هم جا به جا شود. در بیشتر موارد ، این اتفاق منجر به سنگینی و افتادگی پلک ها می شود

241 - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!!
رفع افتادگی پلک با بوتاکس

بوتاکس یک درمان موقت است و از سه ماه الی 7 ماه دوام خواهد داشت اما افتادگی و سنگینی پلک بعد از 4 الی 6 هفته از بین خواهد رفت.

صرف نظر از صبور بودن برای رفع این مشکل ، چندین راهکار وجود دارد که می توانید از طریق آن ها این مشکل را برطرف کنید :

  • قطره های چشمی مثل آپراکلوندین (لوپیدین ) می تواند به درمان افتادگی پلک ها کمک کند!
  • تزریق بوتاکس بیشتر (اگر در جای درستی تزریق شود ) که می تواند عضلات در حال استراحت ابروها را منقبض کند

از بین بردن اثر بوتاکس

اما با تمام این تفاصیل و مزیت هایی که برای بوتاکس برشمردیم ، اگر درمان شما به خوبی پیش نرفت چه ؟! اگر از نتایج آن راضی نبودید چه کار باید کرد ؟

اصولا بوتاکس درمانی موقت است اما ممکن است دچار مشکلات زیر روی پوست شود :

چهره ی یخ زده و خشک

معمولا بوتاکس در پیشانی تزریق می شود اما شاید شما هم افرادی را دیده باشید که پس از تزریق بوتاکس تنها نقطه ای که قادر به حرکت دادن آن هستند ، دهانشان است.هالیوود عزیز ، آیا حواست هست؟!!

اسم این مشکل را “یخ بندان شب اسکار” می گذاریم.همه ی ما این معضل را دیده ایم : صورت های خشک و یخ زده بعد از تزریق بوتاکس !!

نتایجی که به هیچ وجه طبیعی نیستند و بیشتر به حالات یک روبات انسان نما می مانند!

البته باید این نکته را ذکر کرد که صورت خشک و یخ زده ، همیشه هم ناشی از اشتباه پزشک نیست و خیلی ها به طرز عجیب و غریبی خواهان چنین چیزی هستند.اما تصورها بر این است که تعداد بیشتری از افراد دلشان می خواهد که ظاهری طبیعی داشته باشند. معتقدیم که هدف اصلی تزریق بوتاکس درمان چروک ها و حتی افتادگی پلک است نه سلب قدرت حرکت!

240 300x203 - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!!
از بین بردن اثر بوتاکس

اگر بوتاکس زیادی تزریق کرده اید و صورتتان را نمی توانید تکان دهید ، تنها راه چاره ی شما این است که منتظر رفع اثرات بوتاکس باشید.متاسفانه هیچ راه سریعی برای رفع این مشکل  وجود ندارد.وقتی که تصمیم به تزریق بوتاکس می گیرید ، مهم ترین کار شما این است که یک پزشک حرفه ای را انتخاب نمایید تا از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کرده باشید.

پیشانی شما سنگین شده و پلک هایتان دچار افتادگی شده اند

صادقانه بگوییم که این معضل یکی از رایج ترین خطاهایی است که به هنگام تزریق بوتاکس در پیشانی به وجود می آید.تزریق بوتاکس بیش از حد منجر به استراحت بیش از حد عضلات پیشانی می شود که در نتیجه ممکن است احساس سنگینی به شما بدهد.یکی از بیماران چنین توصیف می کرد که انگار یک فیل بزرگ روی پیشانی اش نشسته است.

.

و وقتی که پیشانی شما پایین می آید ، ابروهایتان نیز دچار همین معضل می شوند.عموما برای ان دسته افرادی که پوست اضافه روی پلک های خود دارند ، تزریق بوتاکس صورت می گیرد تا چشمانی بازتر و نگاهی جذاب تر داشته باشند.

افتادگی پلک ها باعث می شوند که احساس کنید نمی توانید چشمان خود را به قدر کافی باز کنید.

اگر پزشک نتواند به درستی تشخیص دهد که بیمار تا چه حد از این عضله استفاده می کند ممکن است منجر به تزریق بوتاکس بیش از حد شود و در نتیجه پوست پلک ها بخش بیشتری از چشم را می پوشانند و افتادگی شان بیشتر می شود

درمان این مشکل تنها در دست قدرتمند زمان است.صبر کنید تا اثر بوتاکس رفع شود

افتادگی پلک ها بعد از تزریق بوتاکس : راه چاره چیست ؟

این معضل گرچه به شدت نادر است اما در هر صورت احتمال بروز آن وجود دارد.بیشتر مواقع ، این پیشانی و ابروها هستند که دچار افتادگی می شوند و باعث سنگینی و افتادگی پلک ها نیز می شوند و خود به خود این مسئله رخ نمی دهد.

239 300x162 - رفع افتادگی پلک با بوتاکس : راهی موثر و مفید برای داشتن چشمانی باز و زیبا!!
افتادگی پلک ها بعد از تزریق بوتاکس

اگر حقیقتا با باز کردن چشمان خود بعد از تزریق بوتاکس مشکل دارید ، بهتر است با پزشکتان مشورت کنید.قطره های چشمی ای وجود دارند که قادر هستند مشکل افتادگی پلک ها را اندکی رفع کرده و باعث بالا بردن آن ها شوند.

با مصرف این قطره ها ، می توانید این مشکل را تحمل کنید تا هنگامی که اثر بوتاکس به طور کلی برطرف شود

درمان افتادگی پلک : راه های جایگزین

علاوه بر بوتاکس ، راه های دیگری نیز وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. مهم این است که تمام جوانب و انتخاب های خود را بسنجید و بهترین گزینه و بهترین پزشک را انتخاب کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: