درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2)

0
6 300x188 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2)
درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2)

اگر در زمان کودکی بر اثر زمین خوردن قسمت هایی از پوستتان دچار زخم و آسیب شد ممکن است به دنبال راهکاری برای برطرف کردن آن باشید و چنان چه می خواهید بدانید چه روش و تکنیکی برای درمان استفاده کنید مقاله ی زیر را بخوانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2) پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2) پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2) نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در زمان بهبود زخم ها بعد از درم ابریژن، آن ها شروع به پوسته ریزی خواهند کرد. ممکن است در آن ناحیه دچار خارش هم شوید، لایه ی جدیدی از پوست در حال شکل گیری و رشد خواهد بود و ممکن است جراح برای شما پماد هایی تجویز کند. اگر پماد ها به موقع و تحت دستور العمل پزشک استفاده شود، پوسته ریزی کم تری خواهید داشت.

اصلاح صورت در آقایان توسط ریش تراش های برقی انجام شده و با فواصل زمانی طولانی مدت انجام شود. برای رسیدن به نتیجه ی مطلوب پس از جراحی دستور العمل های جراح را مو به مو انجام دهید. اگر پس از انجام عمل متوجه تغییراتی غیر عادی و در جهت بدتر شدن روند بهبود زخم ها شدید در اسرع وقت به پزشکتان مراجعه کنید زیرا این مساله می تواند حاکی از شکل گیری زخم های جدید باشد. این علایم می تواند قرمزی، تورم و خارش زیاد و شدید باشد.

بعد از انجام درم ابریژن از انجام فعالیت هایی که ممکن است به پوست صدمه بزنید خودداری کنید. ورزشکارانی که با توپ سر و کار دارند باید ورزش را به مدت 6 هفته متوقف کنند، از قرار گرفتن در معرض وزش باد و نور خورشید اجتناب نموده و حتی المقدور به شنا نروید، زیرا کلر موجود در آب می تواند باعث تحریک ناحیه ی تحت درمان شود.

بعد از انجام درم ابریژن می توانید پیشرفت و بهبود چشم گیری در وضعیت ظاهری پوست مشاهده کنید، اما ممکن است نتیجه ی نهایی مدت بیش تری طول بکشد.

با هم نگاهی به مراحل انجام درم ابریژن بیاندازیم :

300x200 - درم ابریژن و هر آنچه باید راجع به آن بدانیم (2)
درم ابریژن

بیهوشی: منطقه ی تحت درمان در درم ابریزن می تواند تحت بی حسی موضعی قرار گیرد. در بعضی از موارد پزشک متخصص آرام بخش نیز تزریق می کند. تزریق آرام بخش به آرامش بیمار در حین عمل کمک می کند.

در مواردی که جراحی به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد، جراح می تواند از روش بیهوشی عمومی استفاده کند.

زمان انجام عمل متناسب با وسعت ناحیه ی تحت درمان می تواند از چند دقیقه تا ساعت به طول بیانجامد. این پروسیجر می تواند در بیش تر از یک جلسه انجام شود، این بستگی به عمق زخم های پوست و وسعت ناحیه ی درمانی دارد.

در طی درم ابریزن، جراح با استفاده از ابزار برس مانندی در بیرونی ترین لایه ی پوست با ایجاد خراشی ایجاد نموده و با مته ای که حاوی ذرات الماس است آن را به درون بافت پوست می فرستند تا به منطقه امنی از پوست برسد که در آن چین و چروک و زخم ها را محو کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

خطرات و عوارض جانبی آن :

عمل درم ابریژن عموما بدون خطر است. این بستگی به نهارت و تخصص جراح دارد. شیع ترین عوارض جانی آن می تواند تغییر رنگ پوست و ایجاد لک باشد.

مقالات بعدی ما را در مورد میکرودرم ابریژن (جا به جایی پوست) دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: