درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست

1
ice cube to reduce pimple in 1 day 300x221 - درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست
درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست

درمان های خانگی

منافذ باز پوست یکی از نگرانی های شایع برای افراد است که معمولا به صورت جوش ویا دانه های سر سیاه خود را نشان می دهند و بویژه در افرادی دارای پوست چرب این منافذ باز شایعتر هستند. سبوم موجود در دانه ها و منافذ با باکتری ها و آلودگی موجود در محیط ترکیب شده و باعث مسدود شدن منفذ می گردد. بدتر از این هم می شود، دانه های سیاه خود رابیشتر نشان می دهند و حتی بزرگتر نیز به نظر می آیند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طور طولانی مدت می تواند منجر به آسیب به کلاژن موجوب در پوست شود و منافذ پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و باز می مانند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با افزایش سن افراد خاصیت ارتجاعی و الاسیته ی پوست خود را از دست می دهند. استرس ، ژنتیک و مراقبت نکردن از پوست همگی دست به دست هم می دهند و موجب ایجاد منافذ باز در سطح پوست می شوند.

مواد آرایشی فراوانی برای پوشاندن این منافذ وجود دارد اما به یاد داشته باشید که این منافذ با این مواد تنها پوشانده شده و از بین نمی روند ، پس باید به دنبال راهی برای درمان همیشگی این منافذ بود، که درمان های خانگی برای از بین بردن منافذ باز پوست بسیار کاربردی تر سودمندتر از محصولات آرایشی می باشند.

در این بخش چندین درمان ساده و خانگی برای از بین بردن منفذ پوست به شما ارایه می گردد.

1.یخ-به عنوان ماده ای ساده و موثر در رفع منافذ باز پوست کاربرد دارد، این ماده سبب جمع شدن و منبسط شدن منافذ باز پوست شده و خون زیر پوست را به جنبش و حرکت در می آورد و گردش خون را افزایش می دهد و سبب زیبایی پوست می گردد. به همین دلیل افرادزیادی قبل از استفاده از مواد آرایشی ابتدا از یخ استفاده می کنند. تعدادی یخ مکعب شکل و یا به هر شکل دیگر را در یک لیف حمام تمیز و یا در یک دستمال تمیز ببندید و سپس هر روز به مدت 15 تا 30 ثانیه بر روی پوست خود نگه دارید ، این زمان هر روز نسبت به دیروز بیشتر خواهد شد. شما می توانید به سادگی صورت خود را با آب یخ و سرد یک بار در روز بشویید. به منظور افزایش مزایای این درمان، آب یخ را با آب خیار، آب سیب، چای سبز یا آب رز ترکیب و استعمال کنید.

2.سرکه سیب-این ماده مانند یک منبسط کننده عالی و تونر برای پوست است. بنابراین منافذ باز پوست شما را کاهش می  دهد و در PH پوست ایجاد تعادل میکند و آن را تنظیم می نماید. همچنین این ماده دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی نیز است که در درمان آکنه بسیار کاربردی است.

  • مخلوطی طبیعی از سرکه سیب طبیعی با آب ساخته
  • تکه ای پنبه را به این محلول آغشته کرده و بر روی پوست صورت بمالید
  • محلول را چند دقیقه بر روی پوست خود نگه دارید و سپس آن را آبکشی کنید.

برای دستیابی به نتایج بهتر هر شب این کار را بعد از پاک کردن صورت خود انجام دهید تاثیرات شگفت انگیزی را بر پوست خود خواهید دید.

این مطلب را دنبال کنید و در ادامه به دیگر روش ها خواهیم پرداخت…………

لینک منبع: اینجا کلیک کنید

گردآورنده: میترا کرمانیان

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

1 نظر
  1. zahra.h می گوید

    چقدر عاااااااالیییییییی!!!!خیلی خوبه که با این روشهای ساده ی خونگی بتونیم مشکلات پوستی رو برطرف کنیم!!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: