درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس

0

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

درمان لبخند لثه ای با بوتاکس مسئله ی تازه و عجیبی نیست. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بگوییم که این ماده جادویی چگونه به رفع این معضل کمک می کند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر،دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

22612171_021  22612108_021

09027610748

insta - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

insta - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس پیج تخصصی لیزر موهای زائد

insta - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لبخند هر آدمی می تواند یکی از اصلی ترین معیارهای جذابیتش به حساب آید.اما واقعیت این جاست که این نکته برای همه ی افراد صدق نمی کند و برخی افراد هستند که به خاطر فرم کلی فک و لثه ها ترجیح می دهند که لبخند نزنند و همین مسئله منجر به بروز مشکلات روحی و روانی زیادی در این افراد می شوند.

اما در جقیقت راه های زیادی برای رفع این معضل وجود دارد که ممکن است از وجود آن ها بی اطلاع باشید.

197 1024x678 - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس
درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

لبخند لثه ای چیست ؟

شاید شما هم دیده باشید که برخی افراد به هنگام لبخند زدن و خندیدن ، میزان زیادی از لثه های بالایی آن ها پدیدار می شود و واقعیت این است که چنین مسئله ای به هیچ وجه خوشایند نیست.را می شناختم که به این مشکل دچار بود و برای خندیدن ترفند خاصی داشت. در وهله ی اول تلاش می کرد که تا جای ممکن به لبخندهای ملیح و کوتاه اکتفا کند و اگر نمی توانست در برابر خندیدن مقاوت کند ، لب های بالایش را جمع می کرد و تلاش می کرد که به این ترتیب لثه هایش را بپوشاند و یا این که در موارد دیگر ، به هنگام خندیدن با دست دهانش را می پوشاند.

حتی ارتودونسی و رفتن به دندان پزشکی نیز نتوانسته بود این مشکل را برطرف کند و همین مسئله موجب شده بود که اعتماد به نفس وی بسیار پایین باشد و نتواند در جامعه حضوری پُر رنگ و جدی داشته باشد.

بوتاکس چگونه به درمان لبخند لثه ای کمک می کند؟

بوتاکس ماده ای است که از سم بوتولونیوم نوع A ساخته می شود و کاربردهای زیادی در علم پزشکی دارد.اما مهم ترین کاربرد بوتاکس در رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی می باشد.

اما از بوتاکس تنها در رفع چروک ها استفاده نمی شود و می توان در درمان لبخند لثه ای نیز از آن استفاده کرد.

194 - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس
بوتاکس چگونه به درمان لبخند لثه ای کمک می کند؟

بوتاکس چگونه عمل می کند؟

وقتی که بوتاکس را در عضله ی مورد نظر تزریق کنید ، موجب می شود که پیام های مغزی از گذرگاه های عصبی عبور نکنند و در نتیجه دستورات مغز به عضله ی مورد نظر نرسند.به این ترتیب عضلات استراحت خواهند کرد. مکانیزم عمل بوتاکس در رفع چروک ها این گونه خواهد بود.

در واقع همان گونه که می دانید حرکات مداوم عضلات صورت ، موجب بروز چروک ها می شوند.

در مورد بروز لبخند لثه ای نیز عضلات لب بالا دخیل می باشند. بوتاکس می تواند از بالا رفتن بیش از حد لب ها ، جلوگیری کرده و به این ترتیب لبخند لثه ای را درمان کند.

شماره های تماس سریع بهترین تخفیف های زیبایی

مرکز زیبایی قلهک:

  ☎ 02122612108 ☎ 22612171_021

  ☎09027610748

بوتاکس مستقیما در عضله ای که موجب بالا رفتن لب بالا می شود ، تزریق خواهد شد و به این ترتیب توانایی عضله برای انقباض، بالا رفتن بیش از حد به هنگام خندیدن را کاهش خواهد داد و به این ترتیب موجب می شود که حجم کمتری از لثه ها نمایان شود.

مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

  • جلسه ی درمان بیشتر از 30 دقیقه طول نخواهد کشید.
  • تزریق بوتاکس ، تهاجم خیلی کمی دارد و موجب بروز درد نخواهد شد
  • نتایج حاصل از تزریق بوتاکس در مقایسه با دیگر روش ها ، خیلی سریع نمایان می شوند
  • تزریق هر واحد بوتاکس ، از دیگر روش های جراحی بسیار موثرتر است
  • می توان تزریق را با اهداف درمان تطبیق داد
  • نتایج حاصل از تزریق بوتاکس کاملا طبیعی خواهند بود و با صورت هماهنگی دارند
  • پس از اتمام درمان نیازی به بستری شدن و استراحت نخواهید داشت
198 - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس
مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

بروز لبخند لثه ای ارتباطی نزدیک با عضلاتی در صورت دارد که بیش از حد نیاز ، منقبض می شوند.تزریق بوتاکس کاری می کند که این عضلات استراحت کرده و دیگر قادر به تنگ شدن و انقباض نباشند.اگر در مورد درمان لبخند لثه ای با بوتاکس کنجکاو هستید ؛، توصیه می کنیم که به یک متخصص زیبایی و تزریق بوتاکس مراجعه کرده و جلسه ی مشاوره داشته باشید.در طول این جلسه ، سابقه ی پزشکی شما بررسی خواهد شد و هم چنین معاینه ی اولیه انجام می شود و سپس مشخص می گردد که آیا برای تزریق بوتاکس لبخند لثه ای گزینه ی مناسبی هستید یا خیر!!
ممکن است قبل از انجام تزریق ، تعدادی عکس از شما گرفته شود تا بتوانید تفاوت قبل و بعد از تزریق بوتاکس روی لب هایتان را به خوبی مشاهده کنید.

برای تزریق درست بوتاکس ، بسیار لازم و ضروری است که این ماده در عضله ی درستی تزریق شود و برای کسب اطمینان از این مسئله ، ممکن است پزشکتان در حین تزریق از شما بخواهد که لبخند بزنید تا عضله ی مورد نظر مشخص تر شود.

واحدهای کوچک بوتاکس در دو طرف صورت(چپ و راست) تزریق می شود.شما می توانید بلافاصله بعد از اتمام درمان به فعالیت های روزمره ی خود بازگردید.

پس از دو هفته به طور کامل نتایج حاصل از تزریق بوتاکس را مشاهده خواهید کرد و می بینید که لب بالایتان دیگر قادر به بالا رفتن نخواهد بود و لثه ها مشخص نخواهند شد.

با تزریق بوتاکس ، عضلات به محدوده ی طبیعی حرکت خود باز خواهند گشت و این گونه می توانید لبخند زیباتری داشته باشید.

گرچه تزریق بوتاکس برای درمان لبخند لثه ای کاملا موثر و مفید است اما باید در نظر داشته باشید که این راه حل دائمی نیست و برای نگه داشتن نتایج حاصل از آن نیاز دارید که این تزریق را هر 8 الی 12 هفته تکرار کنید.افرادی که به دنبال درمانی دائمی تر هستند ، باید روش های جراحی را امتحان کنند.

البته تزریق بوتاکس یکی از بهترین راه ها برای درمان لبخند لثه ای است و با بودجه ی هرشخصی سازگار است و می توان با توجه به نیازهای هر شخص ، درمان را مشخص کرد.

195 - درمان لبخند لثه ای با بوتاکس | رفع لبخند لثه ای با بوتاکس
مزایای درمان لبخند لثه ای با بوتاکس

علاوه بر این تزریق بوتاکس، روشی کاملا بدون درد و موثر است که خیلی ها به جراحی ترجیح می دهند.این درمان کاملا غیر تهاجمی به حساب می آید و درد آن بیشتر از تزریق آمپول سرماخوردگی نخواهد بود.

نتایج حاصل از تزریق بوتاکس کاملا طبیعی به نظر می رسند و به طور کامل لبخند لثه ای را درمان خواهد بود.

در انتها باید بگوییم که دیگر نیازی نیست که نگران شیوه ی خندیدن خود باشید.با تزریق این ماده ی جادویی ، مشکلات شما تا حد زیادی رفع شده و می توانید به فعالیت های اجتماعی خود بپردازید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع 1

منبع 2

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: